Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nyt kun nuo myrskyt on vähän niinkun päivän sana, niin mitenkäs niitten nimeäminen sillon kun on useampi nimipäiväsankari? Eli jos tänään tulis taas myrsky niin kuka päättää onko se Salme vai Sanelma? :D

Ja myrskythän saa naisen nimen, koska myös ne tulee villeinä ja kosteina ja vie autot ja talot mennessään ;)Nyt kun nuo myrskyt on vähän niinkun päivän sana, niin mitenkäs niitten nimeäminen sillon kun on useampi nimipäiväsankari? Eli jos tänään tulis taas myrsky niin kuka päättää onko se Salme vai Sanelma? :D
Ja myrskythän saa naisen nimen, koska myös ne tulee villeinä ja kosteina ja vie autot ja talot mennessään ;)
Ilmeisesti tarkoitat selaimessa oleva sähköpostia?Jos mulla on mennyt sähköposti täyteen, niin mitä käy niille viesteille jotka mulle on lähetetty sinä aikana kun maili on ollut täynnä? Jääkö ne kokonaan saamatta vai tuleeko ne myöhemmin vielä?
Tuleeko rahat mun tilille , jos rahojen lähettäjä on laittanut oikein MUN tilinumeron mutta tilin omistajan nimen väärin? tiedän, odottamalla se selviäisi mut pitäs tietää nyt :D
Tarkottaakos nyt tämä "nenän valkaisu" ryyppäämistä vai ei?
Tarkottaakos nyt tämä "nenän valkaisu" ryyppäämistä vai ei?
Niin no joo.. Ei oo aiemmin tullu ajateltua tuota tarkemmin. Tää varmaan liittyy siihen että minkä värinen nenä on ryypätessä. Onneks oli tyhmien kysymysten kerho...Tarkoittaa selvinpäin oloa.
Miten se voi häiritä ja ahdistaa ihmisiä kun ne ei edes tiedä koko asiasta? :D