Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Onko järkeä laittaa nahkasohvaa lasitetulle parvekkeelle? Vai onko sohva ensimmäisen talven jälkeen kaatopaikkakamaa? Jäi huushollia sisustellessa 3-istuttava musta nahkasohva "ylimääräiseksi" ja villinä ahaa-elämyksenä tuli, jos sen voisi heivata partsille.. :jahas:

NO NYT NOTTA PRKL

Mikä ihme mulla on hätänä? Saunan jälkeen on tosi monena päivänä tullu iholle tuommosia pikkusia kuplia. Käsivarsiin, varsinkin haukka-ojentaja-akselille nousee tuommosia kirkkaita, ihan vesipisaroiden näkösiä kuplia. Ne lähtee kyllä raapimalla/pyyhkeellä rappaamalla pois, mutta kiinnostais tietää että mistä ne johtuu? Oisko jotenki jotain rasvahommeleita kun paiskon aika tatsilla tuota löylyä?

Ihan härön näkösiä, aivan ku pieniä vesipisaroita. Jos ne puhkasee niin ei ainakaan tunnu olevan nestettä sisällä, eli aivan kuin tosi mini palanen ihoa ois vaan paisunu kuplaksi, ja se sitten poksahtaa rikki ja häviää kun sitä raapasee.

Tuleeko muille?

EDIT: KORJAUS! ON NIISSĂ„ NESTETTĂ„!

NO NYT NOTTA PRKL

Mikä ihme mulla on hätänä? Saunan jälkeen on tosi monena päivänä tullu iholle tuommosia pikkusia kuplia. Käsivarsiin, varsinkin haukka-ojentaja-akselille nousee tuommosia kirkkaita, ihan vesipisaroiden näkösiä kuplia. Ne lähtee kyllä raapimalla/pyyhkeellä rappaamalla pois, mutta kiinnostais tietää että mistä ne johtuu? Oisko jotenki jotain rasvahommeleita kun paiskon aika tatsilla tuota löylyä?

Ihan härön näkösiä, aivan ku pieniä vesipisaroita. Jos ne puhkasee niin ei ainakaan tunnu olevan nestettä sisällä, eli aivan kuin tosi mini palanen ihoa ois vaan paisunu kuplaksi, ja se sitten poksahtaa rikki ja häviää kun sitä raapasee.

Tuleeko muille?

Mulla tulee tämmösiä sormiin joskus. Mulla on atopinen iho joten voi johtua siitäkin. Netistä löyty keskustelu että voi johtua jostain allergiasta. Ja jollain oli tullut lämmöstä niinkuin sullakin.

http://keskustelu.suomi24.fi/node/538313

NO NYT NOTTA PRKL

Tuleeko muille?

Tai ootko sattunu oleen paljon auringossa? Noita tulee aina etelän reissuilla, kun on ollut lähellä polttaa itsensä. Niistä tietää, että kohta alkaa nahka irtoamaan. Ne häviää yön aikana ja tulee taas takaisin, kun tulee kuuma. Tästäpä olen nokkelana päätellyt, että sinne alle kerääntyy hikeä ja saa aikaan noi kuplat.

Nyt kaikki Pakkiksen kriminaalit ja kriminaalien ystävät, kertokaas mulle tämän vasikoimisen ideologia.
Meinaan että kaikki lähti siitä kun näin kuvan yhdestä rikollisen moottoripyörä jengin jäsenestä.
Sillä oli paita missä luki: "snitches a dying breed" - Eli Suomeksi "Vasikat, sukupuuttoon kuoleva laji". Siinä paidassa oli oikein pyssykin.

No, jos tämä henkilö tekee rikoksen, ja minä vasikoin hänet, niin köpelösti varmaan käy.

Mutta mitä jos tämän järjenjättiläisen Harley Davidson pöllitään ja minä näen kuka sen vei.
Ja tämä "Snitches a dying breed" -paitainen kaveri tulee kysymään minulta että kuka se pölli mun Harrikan

Niin mitä tapahtuisi jos sanoisin että: "Minä en ole vasikka, joten en kerro kuka Harrikan vei, ja sullahan lukee paidassakin että "Snitches a dying breed"
Jos se kävisi kiinni jos en kertoisi kuka pyörän vei, niin voisi kysyä että: "Koita nyt hyvä ihminen päättää, että saako vasikoida vai ei"
Eli onko kyseessä ns. valikoitu vasikointi? Itse tehtyjä rikoksia ei saa kukaan vasikoida, mutta jos sulta viedään jotain niin silloin vasikointi käy?

Pakko vielä sanoa että rikolliset vasikoi ja kunnon kansalaiset ilmiantaa.

Tuohan on ihan yksinkertainen, omia kavereita/asiakkaita/palveluntarjoajia/you name it ei vasikoida. Jos joku tekee mun tyypeille jotain, niin tottakai heti ILMIANNETAAN että kuka on tullut kylvämään tuhoa mun jengiin. Vasikoiminen tarkoittaa ilmiantoa johon on yhdistetty luottamusaseman väärinkäyttöä.

Tai ootko sattunu oleen paljon auringossa? Noita tulee aina etelän reissuilla, kun on ollut lähellä polttaa itsensä. Niistä tietää, että kohta alkaa nahka irtoamaan. Ne häviää yön aikana ja tulee taas takaisin, kun tulee kuuma. Tästäpä olen nokkelana päätellyt, että sinne alle kerääntyy hikeä ja saa aikaan noi kuplat.
Tämän voin vahvistaa. Aika yleistä kai tietääkseni.

Luin tollasta Jo Nesb(jännä "o")n kirjaa missä mainittiin metzner-rotuinen koira. Pikaisella googletuksella ei löytyny mitään joten oliko vaan kirjailijan oma rotu?

Luin tollasta Jo Nesb(jännä "o")n kirjaa missä mainittiin metzner-rotuinen koira. Pikaisella googletuksella ei löytyny mitään joten oliko vaan kirjailijan oma rotu?

Luin, että kirjailija oli ollut luennoimassa jossain ja tätä asiaa oli tiedusteltu, jolloin kertoi keksineensä rodun.

Miksi kun sotken lasiin teelusikallisen kreatiinia sekä arginiinia, ja ehkä ~0.25dl mansikka mehutiivistettä niin siitä tulee sinistä? Mukana myös ~0.25dl vettä.

Nyt kun nuo myrskyt on vähän niinkun päivän sana, niin mitenkäs niitten nimeäminen sillon kun on useampi nimipäiväsankari? Eli jos tänään tulis taas myrsky niin kuka päättää onko se Salme vai Sanelma? :D

Nyt kun nuo myrskyt on vähän niinkun päivän sana, niin mitenkäs niitten nimeäminen sillon kun on useampi nimipäiväsankari? Eli jos tänään tulis taas myrsky niin kuka päättää onko se Salme vai Sanelma? :D
Ehkä se on sitten Salme, koska kolmas kirjain on aakkosjärjestyksessä tuossa aiemmin. Sitten jos niitä onkin kaksi samana päivänä, niin kummatkin nimet menee käyttöön. :D

Nyt kysyisin että mikä järki on tämän päiväisessä Fingerporissa, vai onko siinä mitään järkeä:confused:
1135259076614.gif

Nyt kysyisin että mikä järki on tämän päiväisessä Fingerporissa, vai onko siinä mitään järkeä:confused:
1135259076614.gif

Se ei ole mitenkään hillittömän hauska. Paavi tulee valtiovierailulle ja suutelee maata, mutta koneessa myös majaileva peruskansa ei malta odottaa ikälopun äijän rituaalien loppumista ja ryntää tax free -kassit heiluen kohti passintarkastusta ja tullia. Näin minä sen ymmärsin.

Suomessa ihmisillä ei ole niin järjetön kiire koneesta ulos, mutta esim. Kiinan sisäisellä lennolla on melkoista painimista, kun porukkaa keräilee kamojaan kun kone on vielä kymmenen senttiä ilmassa, ja sitten ryysii ovelle ja ryntää ulos kun se avataan.

Lehdestä luettu juttu, jätkä kuvas kaupassa naisten pyllyjä: http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010080512147941_uu.shtml
Miestä epäillään sukupuolisiveellisyyden julkisesta loukkaamisesta.

-Laissa ei ole suoranaisesti kielletty tämänkaltaista kuvaamista, mutta tuollainen pykälä löytyi, Lehtinen sanoi.
Miks sitten saa ottaa "maisemakuvia" etäisyydeltä ja kotona zoomata perseeseen? Eikös oo ihan sama asia, mutta laillista? Toisessa kuvassa vaan näkyy enemmän ihmisiä ja muuta paskaa :D

Lehdestä luettu juttu, jätkä kuvas kaupassa naisten pyllyjä: http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010080512147941_uu.shtml

Miks sitten saa ottaa "maisemakuvia" etäisyydeltä ja kotona zoomata perseeseen? Eikös oo ihan sama asia, mutta laillista? Toisessa kuvassa vaan näkyy enemmän ihmisiä ja muuta paskaa :D

tuollainen pyllyjen kuvaileminen kait häiritsee ja ahdistaa ihmisiä, kun taas kauempaa kuvaaminen oletettavasti ei.

tuollainen pyllyjen kuvaileminen kait häiritsee ja ahdistaa ihmisiä, kun taas kauempaa kuvaaminen oletettavasti ei.

Miten se voi häiritä ja ahdistaa ihmisiä kun ne ei edes tiedä koko asiasta? :D

edit. Siis sillon kun toi äijä ei tunaroi ja jää kiinni :D

Back
Ylös Bottom