Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Kuuluuko 6 tunnin työpäivääm MITÄÄN taukoja? Sen tiedän, että ruokatauko (yleensä 30 min) on mahdollista viettää yli kuuden tunnin päivissä, ja ettei se minulle kuulu. Mutta eikö ole mitään kahvitaukoa tms. Olen istua nakottanut 6 h putkeen paikallani kun en uskalla kysyä, uusi työpaikka. selasin työaikalakia ja tessiä, mutta en löytänyt mainintaa muusta kuin ruokatauosta, luultavasti olin vain sokea. Olen kiinteistöpalvelualan toimihenkilö.

Mä tein nykysessä työpaikassa viime kesänä 6½h työpäiviä (½h ruokkis mukana) ja siihen kuului yks 15min tauko. Eli todennäköisesti kuuluu myös sulle. Tosin onneksi näitä 'taukoja' voi ATK-hommissa useemminkin pitää työn ohella ;)

Tää kuuluis tonne treeniosastolle, mutta kysynpä täältä kun varmasti joku tietää.

Mikä helvetti mulla on hätänä kun hyppynarureeni ei onnistu? Alkaa pistämään ihan _sikana_ alavatsaan, ihan niinkuin kramppais nuo alimmat palikat. Oisko mahollista että tuo suht kova voimisteluliikereeni ennen hyppyskätabataa takois vatsat niin tohjoksi ettei ne jaksa edes stabiloida fucking hyppynarua varten? En keksi muuta selitystä, kun pariin otteeseen oon jo hyppyskäreenit vetänyt loistavasti ja samassa yhteydessä. Alkaiskohan tuo kasautuva volyymi pistään lihakset hapoille vai? Vituttaa aivan järkyttävän paljon, sen verran hauskaa hommaa tuo hyppely. Ja en ole syönyt ennen reeniä. Suoraan 16-17h paastolta BCAAT naamariin, tunnin kehonpainoreeni jonka päälle pitäs pystyä 10min hyppynarua, mutta 10 HYPYN Jälkeen alkaa jo pistämään.

WTF?!?

Kutsu kävi Jyväskylän yliopiston yrityksen taloustieteiden soveltuvuuskokeisiin, mutta nyt ihmetellään että mitä sopii näissä kokeissa odottaa. Googlella löysin jonkun toiselle forumille kirjoittaneen että kaikkea musteläiskätesteistä haastatteluihin olisivat nämä testit sisältäneet. Kenellään tietoa???

Kuka muistaa pikku kakkosesta ne kaksi rakennusmiestä, jotka duunaili kaikkia pikku remppoja kahdestaan? Sellaisia isonenäisiä veijareita. Ne ei ikinä puhuneet mitään, vaan ainoat äänet tuli siitä niiden työstä(sahausta ja naulausta jne) ja taustalla soi sellainen mukavan leppoinen biitti looppina. Tämä kyseinen musiikki olisi nyt saatava.

Kysessä ei ole siis mikään nykypäivän paska-animaatio, vaan muistan tämän jo kultaiselta 80-luvulta.

Kuka muistaa pikku kakkosesta ne kaksi rakennusmiestä, jotka duunaili kaikkia pikku remppoja kahdestaan? Sellaisia isonenäisiä veijareita. Ne ei ikinä puhuneet mitään, vaan ainoat äänet tuli siitä niiden työstä(sahausta ja naulausta jne) ja taustalla soi sellainen mukavan leppoinen biitti looppina. Tämä kyseinen musiikki olisi nyt saatava.

Kysessä ei ole siis mikään nykypäivän paska-animaatio, vaan muistan tämän jo kultaiselta 80-luvulta.
Pat & Mat sieltä vaan etsimään tuota tunnaria kunnon laadulla.

EDIT: Tunnarikin löytyi MP3:na tuolta.

Viimeksi muokattu:
- Kuinka pitkän vankilatuomion sais jos menis/pystyis istumaan 26 päiväsakkoa? Meneekö ne ihan 1/1?

Tuomioistuimen määräämät päiväsakot muutetaan nykyisellään niin, että kolme päiväsakkoa on yksi päivä vankeutta. Poliisin vaatimia rankkareita ei muuteta, vaikka sakkoa vastustaisit ja tuomioistuin sen vahvistaisi.

kaveri käski kysyä..

Kerro kaverille terveisiä...

Tilasin nettikaupasta hupparin ja toimitus DHL:n kautta, nii tracking sivulla lukee että 2 kertaa yrittäny jo toimittaa sitä mulle
14.06.10 12:35 h Shipment could not be delivered.
15.06.10 13:17 h Shipment could not be delivered.

DHL ei oo mitenkään ottanu yhteyttä, joten miten saan hupparini ?

Onks ketään koskaan missään reenannu yöllä ja nukkunu päivällä?? et onks siin niinku periaattees mitään eroa jos muuten syö ja nukkuu sit normaaliste ja pitkään. Että esim yötöissä pitää itteään hereillä fyysisellä työllä siis onks se kuluttavampaa ko päivällä treenaaminen. Eikä välttämättä ihan kunnon treenaus mut et välil käy vähän puuduttamas ettei pää väsähdä. onks tollane väkisin itsensä hereillä pitäminen tervettä.. sitäpaitsi tää on varmaan huomen jo ihan sama ku näen ite et kui käy ja milt tuntuu.. kohan pääsee vaa nukkuun on vaa eka vuoro yötöis ja yht helvettii pysyy pystys.. tai ei sillee mut ei vaan aika kulu ko ei oo mitää tekemist reenaa sit pätkis eli ihan turhaan. oivoi...

En löydä täältä Pakkikselta haullakaan sitä Porin prikaatin ja valmiusjoukkojen ketjua. Saattoi olla että se on jollain lempinimellä tjsp. nimetty.. Se on se isoin ketju. Auttakee! :)

Tilasin nettikaupasta hupparin ja toimitus DHL:n kautta, nii tracking sivulla lukee että 2 kertaa yrittäny jo toimittaa sitä mulle

DHL ei oo mitenkään ottanu yhteyttä, joten miten saan hupparini ?

Ei varmaan kannata soittaa sinne DHL:n asiakaspalveluun? :jahas:

Löytyisikö 1 rep maximiin piikkaus ohjeita/ laajempaa keskustelua.
Ettinyt tuolta voimapuolelta ja tiedän niitä lukeneeni, vaan en löydä. kiitos vaivasta.

Onks ketään koskaan missään reenannu yöllä ja nukkunu päivällä?? et onks siin niinku periaattees mitään eroa jos muuten syö ja nukkuu sit normaaliste ja pitkään. Että esim yötöissä pitää itteään hereillä fyysisellä työllä siis onks se kuluttavampaa ko päivällä treenaaminen. Eikä välttämättä ihan kunnon treenaus mut et välil käy vähän puuduttamas ettei pää väsähdä. onks tollane väkisin itsensä hereillä pitäminen tervettä.. sitäpaitsi tää on varmaan huomen jo ihan sama ku näen ite et kui käy ja milt tuntuu.. kohan pääsee vaa nukkuun on vaa eka vuoro yötöis ja yht helvettii pysyy pystys.. tai ei sillee mut ei vaan aika kulu ko ei oo mitää tekemist reenaa sit pätkis eli ihan turhaan. oivoi...

En tiedä ymmärsinkö oikein, mutta ei kai sillä ole mitään väliä milloin nukkuu ja milloin on hereillä. Voihan sen rytmin melko helpostikin vaihtaa niin päin että yöllä on töissö ja salilla ja päivällä sitten sängyssä. Tietysti sisäinen kellosi reagoi ainakin jollakin tavalla esim. pimeyteen.

Onko intissä jonkunnäköinen hammastarkastus?

En nimittäin ole käyny hammaslääkärissä ~6 vuoteen :D

Ja paljonkos kunnallisella hammaslääkärillä "käynti" maksaa (jos intissä ei ole mitään tarkastusta, niin pakkohan sinne on mennä...:D)?

Back
Ylös Bottom