Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Nyt iski muistikatko! Mikä on sen hupaisan, karvaisen miehen nimi, joka keekoilee stringeissä? Tai ei ne oikeastaan stringit ole, vaan ennemminkin naisten avoselkäinen uimapuku väärin päin päällä(?). Kuvaketjussa ollut varmaan useampaan kertaan.. Kyllä te tiiätte!:D

Borat

Tosta ruotsalaisten häähässäkästä tuli mieleen, että onko jotain "monarkia-pykäliä" sitä vastaan, että tällainen suomalainen peruslämminveriori avioituisi siniverisen Ruotsin prinsessan kanssa? :D
Onhan Madde niin :kuola: ja :haart: kuin vain olla ja voi. Ja nyt vapaakin vielä, että jos lähtis kosiomatkalle..:D

Prinsesse_Madeleine_111796a.jpg

Princess-Madeleine-Image.jpg

Lähetin töissä hiukkasen isommalle pomolle kysymystäyteisen sähköpostin. Vastaus oli lyhyt ja selkeä, ei erehtymisen vaaraa. Odotetaanko tällaisessa tilanteessa minulta jonkinlaista "homma selvä" vastausta vai onko parempi vain olla hiljaa? Tämä on askarruttanut mieltäni jo pidemmän aikaa..

Tosta ruotsalaisten häähässäkästä tuli mieleen, että onko jotain "monarkia-pykäliä" sitä vastaan, että tällainen suomalainen peruslämminveriori avioituisi siniverisen Ruotsin prinsessan kanssa? :D
Onhan Madde niin :kuola: ja :haart: kuin vain olla ja voi. Ja nyt vapaakin vielä, että jos lähtis kosiomatkalle..:D
No mutta eikös se Ranielikin ole ihan tavallisesta perheestä lähtöisin?

No mutta eikös se Ranielikin ole ihan tavallisesta perheestä lähtöisin?

Niinhän se kyllä on. Lähinnä mietin et olisiko suomalaisuudesta haittaa.. Tosin eikös noissa keski-euroopankin kuningasperheissä ole avioiduttu yli maarajojen..

Niinhän se kyllä on. Lähinnä mietin et olisiko suomalaisuudesta haittaa.. Tosin eikös noissa keski-euroopankin kuningasperheissä ole avioiduttu yli maarajojen..

Saattaahan Madde olla pohjimmiltaan ihan kiltti, vaatimaton, tavallinen ja maanläheinen nainen, mutta uskaltaisin pienen yleistyksen laittaa: jos kykenee lyömään tarpeeksi pätäkkää tiskiin, niin ei siinä paljoa kansallisuudet paina :D

Saattaahan Madde olla pohjimmiltaan ihan kiltti, vaatimaton, tavallinen ja maanläheinen nainen, mutta uskaltaisin pienen yleistyksen laittaa: jos kykenee lyömään tarpeeksi pätäkkää tiskiin, niin ei siinä paljoa kansallisuudet paina :D

Heiiii nyt sä törkeästi vihjailet että mun Madde ois jotenkin maallisen mammonan perään :D Jos se meiän rakkaus on jotenkin massista kiinni niin turhan mun on Ruotsin risteilyllä lähteä maissa käymäänkään..:D

Eihän tuo Kallenkaan vaimo Silvia ole syntyperältään ruottalainen vaan saksalainen

Lamppua yritän laittaa kattoon. Ei olekaan helppoa, kun katosta tulevat johdot eivät mätsää väri-väriin periaatteella lampun kanssa.

Onnistuuko näin:
Lamppu kattoon, ei päälle, sitten mittaa yleismittarilla johtojen välisen vastuksen ja mikäli vastus on jotain muuta kuin ääretön, niin voi laittaa miten vaan? Mikäli vastus on ääretön, niin käännänkö johdot toisin päin?

Edit. Kyseessä ihan tavallinen kahden johdon kytkentä, ei kruunukytkentä.

Minä kyllä olen kytkenyt lamppuja ihan vaan testaamalla toimiiko vai ei, jos en ole tiennyt mikä johto kuuluu mihinkin.. Saanko nyt kiittää tuuriani että olen vielä hengissä?

Saat. Edellisen kerran yritin kruunukytkentää ja koko rapusta meni sähköt ja kipinät sinkoili mun kattokruunusta. Nyt pitäisi kuitenkin normikytkennästä selvitä yleismittarilla, kun vaan tietäis vähän tarkemmin... Mutta edellisestä lampusta viisastuneena ajattelin pelata varman päälle, siksi ajattelin sekoilla yleismittarin kanssa.

Kerros mitä värejä sieltä katosta löytyy. Niille on ihan standardit kuitenkin. Vanhemmissa mökeissä vaan vanhoilla standardeilla, niin ne ei mätsää tähän nykyiseen ruskea/musta/harmaa + sininen + kevi -systeemiin...

Katossa on sellanen tumma jadenvihreä joka on maalattu puolesta välistä valkoiseksi ja sitten sellainen oksennuksen vihreä.

Kyllähän se skulaa vaikka johdot ois toisinkinpäin. Tarkotus olis vaan, että "live" sähkö olis siellä pohjassa ja nolla kierreosassa.

Kaveri väittää kivenkovaan, että pallihien mukana erittyy siittiöitä. Onko näin?

No ei. Sitten on etäisesti mahdollista, jos touhutipat siirtyvät pallihien sekaan. Silloinkin tosin kyse sekoittumisesta. Mutta ei sieltä kassien läpi mitään siittiöitä tule.

Back
Ylös Bottom