Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Voinko tehdä rikosilmoituksen, kun huonekaluliike ei toimita myymäänsä tuotetta minulle?
Kuluttajaviraston työntekijäkään ei ole saanut asiaan mitään ratkaisua.
Mikä rikos tässä on tapahtunut sun mielestä?
Jos et ole maksanut tuotteesta mitään tai vaikka olisitkin, mutta saat rahat takaisin, niin ei ole tapahtunut mitään rikosta. Jos homma on mennyt niin, että he eivät ole kyenneet hankkimaan sulle sopimuksestanne huolimatta jotain tuotetta (vaikka ovat yrittäneet), niin enemmänkin kyseessä on enintään yksityisoikeudellinen riita-asia. Jos on näyttöä siitä, että huonekaluliike on huijannut tai yrittänyt huijata sinua tarkoituksellisesti saadakseen taloudellista hyötyä, niin sitten voisi tulla petos kyseeseen.
Ymmärsinkö oikein kirjoituksestasi, niin olet jo maksanut tuotteen kokonaan, mutta et ole saanut sitä? Onko tuote loppu vai onko toimitusaika venynyt? Jos näin, niin mitä huonekaluliike on sanonut syyksi siihen, että et ole saanut tuotetta? Huonekaluliikkeissä toimitusajat venyvät lähestulkoon aina ja jopa kuukaudella parilla. Ja ainakaan itse en edes suostuisi ylipäätään edes maksamaan tuotetta kokonaan tilausvaiheessa. Jonkinlainen käsiraha on vielä ok.
Olen maksanut kyseisen tuotteen, mutta en ole saanut sitä pyynnöistä huolimatta. Ostin tammikuussa ja yhteyttä olen ottanut liikkeeseen kolme kertaa itse ja kuluttajavirastosta ottivat yhteyttä kerran. Joka kerta on luvattu pistää postiin.
Kopyright Liberation Front? Ainakin yksi KLF on tuo.Mistä lyhenne KLF tulee?
Voinko tehdä rikosilmoituksen, kun huonekaluliike ei toimita myymäänsä tuotetta minulle?
Insuiiniä Herodes, sinulle vai minulle? vastassa heillä oli hirveä jätti... :D
Koska voin käyttää vyötä salilla? Kyykyssä sarjapainot ovat 120 kilon luokkaa ja pituus on 190 senttiä ja paino 100 kiloa.
Voinko käyttää kyykätessä vyötä, etten ole ihan juntin näköinen? Kokeilin eilen ensi kerran ja helvetti kun tuntui hyvältä kyykistyä.
Koska voin käyttää vyötä salilla? Kyykyssä sarjapainot ovat 120 kilon luokkaa ja pituus on 190 senttiä ja paino 100 kiloa.
Voinko käyttää kyykätessä vyötä, etten ole ihan juntin näköinen? Kokeilin eilen ensi kerran ja helvetti kun tuntui hyvältä kyykistyä.
MUTU kovimmissa vedoissa kannattaa, muuten tukilihakset surkastuu
Jaa miten oli?
Jaa nyt meni vähä väärin toi homma, eli tarkoitus oli sanoa että VAIN kovissa vedoissa kannattaa käyttää, että tukilihakset saavat rasitusta ja sitäkautta eivät "surkastu". Ei pitäis nälkäisenä kirjoitella :lol2:
Miksi aamukahvin jälkeen alkaa aina kakattaa, mutta jos aamulla ottaa pari cofitabsia kahvin sijaan ei alakaan kakattaa?