Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Miks tää paska kirjautuu itsestään ulos pakkikselta n. 5 minuutin inaktiivisuuden jälkeen? Ei oo aikasemmin tapahtunut näin vaan on pysynyt 'ikuisesti' kirjautuneena sisään.

En viitsi tonne lihashuolto-puolelle uutta aihetta perustaa. Mulla särkee päätä aika usein sen takia, että on niskat jumissa ja huomaan, että usein nostan ne korviin. Niska-venytyksiä venyttelyoppaasta 5-7 yritän muistaa päivittäin. Onko jotain muita paikkoja mitä vaivan takia kannattaisi erityisesti venytellä? Entä mitkä asiat kireyttää tota niskanseutua, sähköhommissa olen, että siinä tulee ainakin aika paljon työskenneltyä hartialinjan yläpuolella. Hierojalla tulee käytyä kerran kuukauteen, itse tulee vähän hierottua käsin ja koneella. Kylmä/kuuma-geeliä tulee kanssa pariin kertaan viikossa hierottua.

^Paljon hartia- ja niskajumppaa. Perustaukojumppameininki, heiluttelet ja huljuttelet niskaa ja hartioita, ettei pelkkiä venytyksiä. Hampaiden pureminen yhteen (öisin) jumittaa niskaa (myös leukoja), ettet sitä salaa harrastaisi?

Miks tää paska kirjautuu itsestään ulos pakkikselta n. 5 minuutin inaktiivisuuden jälkeen? Ei oo aikasemmin tapahtunut näin vaan on pysynyt 'ikuisesti' kirjautuneena sisään.

Kikkakolmonen - kun kirjaudut ekaa kertaa niin anna mennä se n. 5 minsaa että heittää sut ulos. Sitten kun uudestaan meinaat kirjautua, niin ÄLÄ kirjaudu tuosta sivun "oikeasta laidasta" vaan keskeltä ruutua. Ruksaa myös samalla "remember me"-nappi, niin oot "ikuisesti" sisällä. ;)

Kiitos, toivottavasti toimii. Ihme juttu, tämä ei nimittäin tapahdu kaikissa koneissa. Kahden eri koneen kanssa tätä ongelmaa on ollut, mutta kaksi muuta kokeilemaani toimii entiseen malliin.

Kymysys. vaikuttaako kaikki lääkkeet lihasten proteiinisynteesiin. ku mulla on uni vaikeuksia ja määrätty unilääke. enkä oo käyttäny sitä ku en käytä ees buranaa vaik oisin kuin kipee ku sen tiedän et se heikentää lihastenproteiinisynteesiä.

Miten voi venytellä selkää lapojen välistä? Alkaa vetään taas ihan törkeesti jumiin siitä ja se olisi mukava ehkäistä, jos mahdollista. Fysioterapeuteilla sun muilla on varastossa vaikka minkälaisia venytysliikkeitä mistä en ole tiennytkään, joten siitä sain idean josko tähänkin vaivaan löytyisi sopiva.

Miten voi venytellä selkää lapojen välistä? Alkaa vetään taas ihan törkeesti jumiin siitä ja se olisi mukava ehkäistä, jos mahdollista. Fysioterapeuteilla sun muilla on varastossa vaikka minkälaisia venytysliikkeitä mistä en ole tiennytkään, joten siitä sain idean josko tähänkin vaivaan löytyisi sopiva.

Laita kädet ristiin polvitaipeeseen ja koita suoristaa selkää, niin että venytys tuntuu siellä lapojen välissä.

Kikkakolmonen - kun kirjaudut ekaa kertaa niin anna mennä se n. 5 minsaa että heittää sut ulos. Sitten kun uudestaan meinaat kirjautua, niin ÄLÄ kirjaudu tuosta sivun "oikeasta laidasta" vaan keskeltä ruutua. Ruksaa myös samalla "remember me"-nappi, niin oot "ikuisesti" sisällä. ;)

Laitetaan kokeiluun! Pitää vaan jaksaa odottaa se 5 minuuttia nyt :(

Kaksi kysymystä:
1. Onko Kannuksessa missään paikkaa mistä ostaa magnesiumia? (Ei sitä syötävää, vaan sitä käsiin hangattavaa)
2. Jos ei ole, voiko mankun korvata jollain muulla? Perunajauholla? Vetoremmeistä ei ole nyt apua.

Mites tälläinen homma, eli olen ostamassa noin 200euron arvoista tavaraa eräältä henkilöltä. Tarkoitus olisi lähettää matkahuollon kautta tavara mulle, koska tavara on suhteellisen kookasta ja painoa varmaankin noin 40kiloa. Miten kannattaa tehdä maksun kanssa, että en tulisi huijatuksi? En ole siis ennen ostanut vieraalta henkilöltä tällätavalla mitään.

Mites tälläinen homma, eli olen ostamassa noin 200euron arvoista tavaraa eräältä henkilöltä. Tarkoitus olisi lähettää matkahuollon kautta tavara mulle, koska tavara on suhteellisen kookasta ja painoa varmaankin noin 40kiloa. Miten kannattaa tehdä maksun kanssa, että en tulisi huijatuksi? En ole siis ennen ostanut vieraalta henkilöltä tällätavalla mitään.

Eli sun luo on tulossa bussilla joku 40 kilonen ja tavarasta veloitetaan 200 euroa :D

Kuulostaa tuntihinta hommilta eli ensiks maksu ja sit tavaran kimppuun :)

Eli sun luo on tulossa bussilla joku 40 kilonen ja tavarasta veloitetaan 200 euroa :D

Kuulostaa tuntihinta hommilta eli ensiks maksu ja sit tavaran kimppuun :)
Onko sulla jotain järkevämpää ideaa hoitaa tämä kauppa? Siis olen ostamassa autoonvanteet hinnaltaan 200e, jos selkeyttää yhtään.

Onko sulla jotain järkevämpää ideaa hoitaa tämä kauppa? Siis olen ostamassa autoonvanteet hinnaltaan 200e, jos selkeyttää yhtään.

Ymmärsin kyllä. Alkuperäisestä kuvauksesta tuli vain elävästi mieleen, että kylään on tulossa ammattimainen tuntityöläinen :D

Ite en kyl välttämättä maksais mitään, ennenku tavara on omissa käsissä, mut ei mulla mitään oikeesti fiksuu sanottavaa oo tähän....

Eikös tämmönen postiennakkotyylinen ratkaisu toimisi tässä? Ainakin jotain silloin tulee perille...

Ymmärsin kyllä. Alkuperäisestä kuvauksesta tuli vain elävästi mieleen, että kylään on tulossa ammattimainen tuntityöläinen :D

Ite en kyl välttämättä maksais mitään, ennenku tavara on omissa käsissä, mut ei mulla mitään oikeesti fiksuu sanottavaa oo tähän....
Haha, enpä ymmärtänyt ihan loppuun asti tota sun huultasi. En mäkään kyllä ajatellut maksaa mitään ennenkuin näen tavaran.

Eikös tämmönen postiennakkotyylinen ratkaisu toimisi tässä? Ainakin jotain silloin tulee perille...

Niin, kulkevatko postin ja matkahuollon hinnat mitenkään käsikädessä? Sitten lähettävät 40kiloa multaa mulle.
Kovin on tullut vain epäileväiseksi, kun jatkuvasti lukee näistä "nettihuijareista".

Back
Ylös Bottom