Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miks tää paska kirjautuu itsestään ulos pakkikselta n. 5 minuutin inaktiivisuuden jälkeen? Ei oo aikasemmin tapahtunut näin vaan on pysynyt 'ikuisesti' kirjautuneena sisään.
Miten voi venytellä selkää lapojen välistä? Alkaa vetään taas ihan törkeesti jumiin siitä ja se olisi mukava ehkäistä, jos mahdollista. Fysioterapeuteilla sun muilla on varastossa vaikka minkälaisia venytysliikkeitä mistä en ole tiennytkään, joten siitä sain idean josko tähänkin vaivaan löytyisi sopiva.
Kiits. Toimii. On niin yksinkertainen, että kumma kun ei itselle ole tullut mieleen.Laita kädet ristiin polvitaipeeseen ja koita suoristaa selkää, niin että venytys tuntuu siellä lapojen välissä.
Kikkakolmonen - kun kirjaudut ekaa kertaa niin anna mennä se n. 5 minsaa että heittää sut ulos. Sitten kun uudestaan meinaat kirjautua, niin ÄLÄ kirjaudu tuosta sivun "oikeasta laidasta" vaan keskeltä ruutua. Ruksaa myös samalla "remember me"-nappi, niin oot "ikuisesti" sisällä. ;)
Mites tälläinen homma, eli olen ostamassa noin 200euron arvoista tavaraa eräältä henkilöltä. Tarkoitus olisi lähettää matkahuollon kautta tavara mulle, koska tavara on suhteellisen kookasta ja painoa varmaankin noin 40kiloa. Miten kannattaa tehdä maksun kanssa, että en tulisi huijatuksi? En ole siis ennen ostanut vieraalta henkilöltä tällätavalla mitään.

Onko sulla jotain järkevämpää ideaa hoitaa tämä kauppa? Siis olen ostamassa autoonvanteet hinnaltaan 200e, jos selkeyttää yhtään.Eli sun luo on tulossa bussilla joku 40 kilonen ja tavarasta veloitetaan 200 euroa :D
Kuulostaa tuntihinta hommilta eli ensiks maksu ja sit tavaran kimppuun![]()
Onko sulla jotain järkevämpää ideaa hoitaa tämä kauppa? Siis olen ostamassa autoonvanteet hinnaltaan 200e, jos selkeyttää yhtään.
Mites tälläinen homma, eli olen ostamassa noin 200euron arvoista tavaraa eräältä henkilöltä. Tarkoitus olisi lähettää matkahuollon kautta tavara mulle, koska tavara on suhteellisen kookasta ja painoa varmaankin noin 40kiloa. Miten kannattaa tehdä maksun kanssa, että en tulisi huijatuksi? En ole siis ennen ostanut vieraalta henkilöltä tällätavalla mitään.
Haha, enpä ymmärtänyt ihan loppuun asti tota sun huultasi. En mäkään kyllä ajatellut maksaa mitään ennenkuin näen tavaran.Ymmärsin kyllä. Alkuperäisestä kuvauksesta tuli vain elävästi mieleen, että kylään on tulossa ammattimainen tuntityöläinen :D
Ite en kyl välttämättä maksais mitään, ennenku tavara on omissa käsissä, mut ei mulla mitään oikeesti fiksuu sanottavaa oo tähän....
Eikös tämmönen postiennakkotyylinen ratkaisu toimisi tässä? Ainakin jotain silloin tulee perille...