Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Kun mies näkee, vaikka kaupassa, lyhyt hiuksisen naisen. Niin käykö muidenkin miesten mielessä, että nainen ois niinku... no.. että sillä saattaa olla rekkakortti? ;)

Vai olenko ainut kenelle tämä vaihtoehto käy nopeasti mielessä?

Kun mies näkee, vaikka kaupassa, lyhyt hiuksisen naisen. Niin käykö muidenkin miesten mielessä, että nainen ois niinku... no.. että sillä saattaa olla rekkakortti? ;)

:D, ei kyllä ittellä käy tuo mielessä, ellei naisella ole sitten möreä ääni ja kaljamaha.

Onko Jyväskylässä paikkaa jossa käydä joko avannossa, tai kylmäaltaassa lähellä Sammonkatua?
Jos ei kovin lähellä, niin onko jossain salin yhteydessä?

Mitä muita halpalentoyhtiöitä on ku Ryanair? Siis semmosia oikeasti halpoja? Ryanairilla ei näytä Suomesta pääsevän Prahaan.. :S

EasyJet. En jaksanut katsoa lentääkö prahaan, mutta halpa se ainakin on.

Mulle tulee ainakin. Pakko sanoa myös, että mun mielestä naiselle ei sovi kovin lyhyet hiukset.

Kukaan saanut ananasta kasvamaan laittamalla sitä ananaksen "lehtiosaa" juurtumaan? Hands-on ohjeita hommaan kaivataan...

Onko sitä tutkittu, kuinka paljon on tarpeeksi kasvuärsykkeen saavuttamiseksi salitouhuissa? Treenaat niin että veri tihkuu nenästä -> enemmän lihasta. Treenaat hieman kevyemmin -> vähemmän lihasta? Sillä oletuksella, että kumpikin tyyppi muilta lihaskasvatuken osa-alueilta noudattaa vertailukelpoista rutiinia.

Jostain luin, että kun lihas on tarpeeksi väsynyt, niin sitä ei enää pysty "hallitsemaan" täydellisesti, ja näin ollen treeni menisi hieman hukkaan. Onko veri-tihkuu-nenästä-treenaajan tavoite murskata mahdollisimman perusteellisesti lihaksen säikeet ja näin ollen saisi täydellisemmän kasvun aikaan? Vai toimiiko lihas edes näin väsytyksessä. Väsyykö siinä vain ne säikeet, joita on jo rasitettu eikä mukaan tule säikeitä, joita ei aikaisemmin ole tarvittu?

No kylläpä meni nyt pitkäksi kysymys... :jahas:

Jaahas Purtsi (ja muut sankarit)… :D Mulla ei ole ainakaan vielä rekkakorttia, vaikka hiukseni ovat aika lyhyet.

Teillä miehillä on omituinen ajattelutapa. Ei mulle itselleni tule ainakaan heti mieleen, että mies on homo, jos hänellä on pitkät hiukset. Tai että nainen olisi lesbo, jos hänellä on lyhyet hiukset. Homotutkan voimakkaaseen värähtelyyn tarvitaan jotain muutakin.

Hmmm… oiskohan tolla Berrylla rekkakorttia...?

halle_berry_300x400.jpg

Päinvastoin, lyhyet hiukset on tytöillä yleensä just hyvän näköset.. Tietenkin vaan jos ne sopii nupin muotoon jne, eikä kaikille tosiaan sovi.
Mä oon aina mieltäny sen jotenkin niin, että lyhyet hiukset kertoo jotain myös luonteesta. Että uskaltaa ottaa riskejä jne.. Kaikilla tytöillä on käytännössä pitkä tukka (ainakin lapsena) ja harva pitkätukkanen uskaltaa tukkaansa edes leikata. Lyhyellä tukalla tarkotan tommosta kun vaikkapa tolla Halle Berryllä, enkä mitään "lyhyttä" polkka-potta -kampausta.

^

Ja on myös naisia, joille ei käy pitkä tukka tai joilla on sen verra ohut hiustenlaatu, ettei hiukset näytä pitkinä hyvältä. Kyllä mun mielestä on parempi lähteä liikenteeseen siitä, että mikä sopii itselle ulkoisesti parhaiten ja mikä tuntuu noin muuten omimmalta. Jos sitten jotkut haluavat tehdä pikaisia johtopäätöksiä tai pohtia lyhythiuksisen seksuaalista suuntautumista, niin ihan rauhassa.

Itse olen sitä mieltä, että esimerkiksi kaikki pitkät hiukset eivät automaattisesti ole hyvännäköisiä naisilla. On olemassa aivan kauheita sekä mitäänsanomattomia pitkiä hiuksia, jotka eivät sovi kantajalleen yhtään tai joiden eteen olisi pitänyt vähän nähdä vaivaa sekä joista olisi pitänyt pitää huolta.

Otan osaa keskusteluun sen verran, että monet naiset todellakin ovat hyvännäköisiä lyhyt hiuksisina, mutta IMO tuo Berry on jotain kamalaa. Jostain syystä ei ole ikinä sytytyttänyt yhtään millään tavalla, suorastaan päinvastoin.

Miun otsasta tikattiin haava tossa puoltoista viikkoa sitten jonka jälkeen viime perjantaina siihen nous helvetinmoinen turvotus. Lauantaina kävin lääkärillä ja selvis että sinne oli kertyny verta. Lääkäri otti sit tikit pois ja piikillä vähän hyytynyttä' verta pois ja sano että pitäs alkaa turvotus laskea. Oikeestaan muuta ei oo tapahtunu kun että sen verra veri lähteny liikkeelle että molemmat silmänympärykset mustina, mutta otsa on vielä helvetin turvonnu. Kannattaisko tässä mennä uusiks lekuriin vai venailla vielä jos se patti alkais laskeutua?

Onko Jyväskylässä paikkaa jossa käydä joko avannossa, tai kylmäaltaassa lähellä Sammonkatua?
Jos ei kovin lähellä, niin onko jossain salin yhteydessä?

Tuomiojärvellä ainakin on avanto talvisin, olikohan ihan Viitaniemen rannassa(kin). Aaltoalvarissa on kylmäallas, ainakin naisten puolella suihkutiloissa. Mun mielestä miehilläkin, satavarma en ole.

Miun otsasta tikattiin haava tossa puoltoista viikkoa sitten jonka jälkeen viime perjantaina siihen nous helvetinmoinen turvotus. Lauantaina kävin lääkärillä ja selvis että sinne oli kertyny verta. Lääkäri otti sit tikit pois ja piikillä vähän hyytynyttä' verta pois ja sano että pitäs alkaa turvotus laskea. Oikeestaan muuta ei oo tapahtunu kun että sen verra veri lähteny liikkeelle että molemmat silmänympärykset mustina, mutta otsa on vielä helvetin turvonnu. Kannattaisko tässä mennä uusiks lekuriin vai venailla vielä jos se patti alkais laskeutua?
Pistä siihen kylmää ja pidä se koholla, niin pitäs turvotus helpottaa. Myös jonkun siteen voi laittaa kevyesti puristamaan sitä (pysyy kylmäpussikin helpommin otsalla siteen alla) jos se vekki ei oo huonossa paikassa, niin sekin estää turvotuksen kertymistä. Jos ei vaikka viikon päästä ole lähteny pienenemään tai se jatkaa kasvuaan, niin takas lääkäriin tarkastaa ettei siellä oo jotain suonta, joka sinne vuotelee tms.

Back
Ylös Bottom