Voiko kertaalleen poistetun viisaudenhampaan tilalle tulla uusi?
ei kyl pitäis...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Voiko kertaalleen poistetun viisaudenhampaan tilalle tulla uusi?
Tähän on ihan syynsä. Jos kaulalle ruikin kirveltää aivan saatanasti , kun iho muutenkin herkkänä päivittäisestä parranajosta.Ihan noin paljon omaa mielikuvitusta ei pitäisi käyttää. Tuoksut eivät ole tarkoitettu hajustamaan vaatteita vaan ihoa. Ne toimivat aivan eri lailla joutuessaan kosketuksiin ihon kanssa ihon lämpötilasta, rasvaisuudesta jne riippuen. Missään nimessä ei pitäisi ruskia vaatteille, jo nenän pitäisi kertoa, että silloin kaikki ei mennyt niin kuin piti.
Kaulalle edt tosiaan voi aamulla olla aika ytyä tavaraa, mutta esim. ranteisiin ja rintakehälle sinne paidan alla voi suihkuttaa.
Paljaalle rinnalle suihkaisen jatkossa , toivotaan että aromi on parempi :DVoiko kertaalleen poistetun viisaudenhampaan tilalle tulla uusi?
Mitä muita halpalentoyhtiöitä on ku Ryanair? Siis semmosia oikeasti halpoja? Ryanairilla ei näytä Suomesta pääsevän Prahaan.. :S
miten kokis valmistetaan?
siitähän oli dokkarissa juttua, että reseptin tietää joku neljä ihmistä. tuleeko se limutiiviste suoraan jostain kokiksen tehtaalta jenkeistä ja jatketaan suomessa? vai tehäänkö se alusta loppuun suomessa? sittenhän sen reseptin pitäis tietää useampi ihminen. ellei joku salainen ainesosa, esim. joku jauhe/mausteseos tule sitten sieltä jenkeistä päätehtaalta.
kellään tietoa?
Joo, sillä mentiin viimeksikkin mutta mietin että olisko mitään vielä tuota halvempia.. Vaan eipä taida olla. No, jos ei saa nyt täksi kesäksi rahoja kasaan nii ens kesänä sitte, pitänee tänä kesänä pysyä suomen rajojen sisäpuolellaCzech airlines ainakin lentää Prahaan.

Paljonko maitoa päivässä on liikaa ja mitä haittaa sen liikasaannista on?
Paljonko maitoa päivässä on liikaa ja mitä haittaa sen liikasaannista on?
Sittenkun yrjöät :D
Mahan saattaa heittää vähän sekasin, kun oikeen paljon litkit. Itellä menee 2-3l päivässä eikä oo vielä henki lähteny.
Kuljetetaan stealth-lentokoneilla valtameren yli ja lentokentältä aseistetut pukumiehet tuovat sen mustilla maastoautoilla tehtaalle, jossa tehtaan johtajaa uhkaillaan ja painostetaan jottei tämä ala selvittämään koostumusta. Näin tarkoin varjeltu salaisuus pysyy salaisuutena.tuliko se esanssi valmiina jostain? vai tehtiinkö se teidän tehtaalla myös? mysteerien on selvittävä!
Kyselläänpä tyhmiä... Minua ei pysty bongaamaan feisbuukista, vaikka aktivoin käyttäjätilini (pitkän tauon jälkeen) ja laitoin yksityisyysasetuksista "Facebookin hakutulokset" - kohtaan "Kaikki" ja "Julkiset hakutulokset" -kohtaan "Salli". Ei "huomaa" minua buukki guuglesta tietysti puhumattakaan...
Olen kyllä omasta mielestäni hyvännäköinen - buukki taitaa yrittää negata minua, jotta pääsisi panemaan... Paska taktiikka :jahas:
Toisaalta: kukapa tällaista urbaania erakkoa edes etsisi, joten sinänsä ihan sama :D
Ite olen syönyt D:tä 125ug tai enemmän per päivä vajaan vuoden ajan ja ei ole vielä tullut haittavaikutuksia (ainakaan tiedostettuja). Joten tuosta päivittäisestä 20-30 litran maitomäärästä saatava 100-150ug D:tä ei varmasti ole suurin ongelma... ;)Ei mitään. Ainoastaan D-vitamiinin liikasaanti ja sinun tulisi juoda 20-30 litraa vuorokaudessa useita viikkoja. Ja jos oikein niin D-vitamiinia ei ruoasta voi saada liian suuria annoksia, vaan ongelmat liittyvät vitamiinivalmisteisiin.
E: helkutin dome, kerkesit eka.
Niin oliko tässä jossain se kysymyskin kun en spotannut kysymysmerkkiä mistään? :D ;)