Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Ihan noin paljon omaa mielikuvitusta ei pitäisi käyttää. Tuoksut eivät ole tarkoitettu hajustamaan vaatteita vaan ihoa. Ne toimivat aivan eri lailla joutuessaan kosketuksiin ihon kanssa ihon lämpötilasta, rasvaisuudesta jne riippuen. Missään nimessä ei pitäisi ruskia vaatteille, jo nenän pitäisi kertoa, että silloin kaikki ei mennyt niin kuin piti.

Kaulalle edt tosiaan voi aamulla olla aika ytyä tavaraa, mutta esim. ranteisiin ja rintakehälle sinne paidan alla voi suihkuttaa.
Tähän on ihan syynsä. Jos kaulalle ruikin kirveltää aivan saatanasti , kun iho muutenkin herkkänä päivittäisestä parranajosta.
Olet varmaan oikeassa , mutta sai käsityksen että olen paha ihminen ja tuhlaan vaan hajusteet.
Meinaan , kyllähän se siitä rintamuksiltakin tuoksuu mielestäni ihan hyvin ?

Edit: Luin vasta loppuun, please , forgive me :) Paljaalle rinnalle suihkaisen jatkossa , toivotaan että aromi on parempi :D

Voiko kertaalleen poistetun viisaudenhampaan tilalle tulla uusi?

Hyperdontia. Tila, jossa ihmisellä on liikaa hampaita. Ylimääräiset poskihampaat on harvinaisia, mutta siis mahdollisia. Jos viisaudenhammas on poistettu, on siinä yhteydessä joka tapauksessa otettu röntgenkuva leuasta, josta kyllä pitäisi näkyä kaikki ylimääräiset hampaat.

miten kokis valmistetaan?

siitähän oli dokkarissa juttua, että reseptin tietää joku neljä ihmistä. tuleeko se limutiiviste suoraan jostain kokiksen tehtaalta jenkeistä ja jatketaan suomessa? vai tehäänkö se alusta loppuun suomessa? sittenhän sen reseptin pitäis tietää useampi ihminen. ellei joku salainen ainesosa, esim. joku jauhe/mausteseos tule sitten sieltä jenkeistä päätehtaalta.

kellään tietoa?

Mitä muita halpalentoyhtiöitä on ku Ryanair? Siis semmosia oikeasti halpoja? Ryanairilla ei näytä Suomesta pääsevän Prahaan.. :S

miten kokis valmistetaan?

siitähän oli dokkarissa juttua, että reseptin tietää joku neljä ihmistä. tuleeko se limutiiviste suoraan jostain kokiksen tehtaalta jenkeistä ja jatketaan suomessa? vai tehäänkö se alusta loppuun suomessa? sittenhän sen reseptin pitäis tietää useampi ihminen. ellei joku salainen ainesosa, esim. joku jauhe/mausteseos tule sitten sieltä jenkeistä päätehtaalta.

kellään tietoa?

Siihen laitetaan vettä, nestemäistä sokeria, happoa, valmista esanssia (josta tulee maku sekä väri), säilöntäainetta ja muistaakseni sitruunahappoa. Oon tehnyt aikoinani limsoja limsatehtaassa. Minä tai työkaverini emme tienneet, mitä tuohon esanssiin tulee.

Mitä kehtaa pyytää 2,5 v vanhasta PS3 40gb konsolista? Messiin tulisi NBA 2k10, NHL 09, HDMI-piuha, mahd. alkuperäinen komposiitti, vähän repsahtanut alkup. ohjain ja sonyn bluetooth kaukosäädin.

Czech airlines ainakin lentää Prahaan.
Joo, sillä mentiin viimeksikkin mutta mietin että olisko mitään vielä tuota halvempia.. Vaan eipä taida olla. No, jos ei saa nyt täksi kesäksi rahoja kasaan nii ens kesänä sitte, pitänee tänä kesänä pysyä suomen rajojen sisäpuolella :)

Mistä johtuu tämmöinen tunne:

elikkäs, kun on kunnon pumppi käsissä ja teen, vaikkapa dippejä, oikean käden suonet tuntuu siltä, kun ne liikkuis/"poksuis" :D.

Jännä tunne kyl :lol2:

Paljonko maitoa päivässä on liikaa ja mitä haittaa sen liikasaannista on?

Ei mitään. Ainoastaan D-vitamiinin liikasaanti ja sinun tulisi juoda 20-30 litraa vuorokaudessa useita viikkoja. Ja jos oikein niin D-vitamiinia ei ruoasta voi saada liian suuria annoksia, vaan ongelmat liittyvät vitamiinivalmisteisiin.
E: helkutin dome, kerkesit eka.

Sittenkun yrjöät :D

Mahan saattaa heittää vähän sekasin, kun oikeen paljon litkit. Itellä menee 2-3l päivässä eikä oo vielä henki lähteny.

Siekö se veit henkin sinkkujen purnaus -ketjusta? :D

terveisin nimim. herra paskat läpät

tuliko se esanssi valmiina jostain? vai tehtiinkö se teidän tehtaalla myös? mysteerien on selvittävä!

esit. piti quotata anonymityä, mutta epäonnistuin.

tuliko se esanssi valmiina jostain? vai tehtiinkö se teidän tehtaalla myös? mysteerien on selvittävä!
Kuljetetaan stealth-lentokoneilla valtameren yli ja lentokentältä aseistetut pukumiehet tuovat sen mustilla maastoautoilla tehtaalle, jossa tehtaan johtajaa uhkaillaan ja painostetaan jottei tämä ala selvittämään koostumusta. Näin tarkoin varjeltu salaisuus pysyy salaisuutena.

(Oikeasti en tiedä)

Kyselläänpä tyhmiä... Minua ei pysty bongaamaan feisbuukista, vaikka aktivoin käyttäjätilini (pitkän tauon jälkeen) ja laitoin yksityisyysasetuksista "Facebookin hakutulokset" - kohtaan "Kaikki" ja "Julkiset hakutulokset" -kohtaan "Salli". Ei "huomaa" minua buukki guuglesta tietysti puhumattakaan...

Olen kyllä omasta mielestäni hyvännäköinen - buukki taitaa yrittää negata minua, jotta pääsisi panemaan... Paska taktiikka :jahas:

Toisaalta: kukapa tällaista urbaania erakkoa edes etsisi, joten sinänsä ihan sama :D

Kyselläänpä tyhmiä... Minua ei pysty bongaamaan feisbuukista, vaikka aktivoin käyttäjätilini (pitkän tauon jälkeen) ja laitoin yksityisyysasetuksista "Facebookin hakutulokset" - kohtaan "Kaikki" ja "Julkiset hakutulokset" -kohtaan "Salli". Ei "huomaa" minua buukki guuglesta tietysti puhumattakaan...

Olen kyllä omasta mielestäni hyvännäköinen - buukki taitaa yrittää negata minua, jotta pääsisi panemaan... Paska taktiikka :jahas:

Toisaalta: kukapa tällaista urbaania erakkoa edes etsisi, joten sinänsä ihan sama :D

Niin oliko tässä jossain se kysymyskin kun en spotannut kysymysmerkkiä mistään? :D ;)

Ei mitään. Ainoastaan D-vitamiinin liikasaanti ja sinun tulisi juoda 20-30 litraa vuorokaudessa useita viikkoja. Ja jos oikein niin D-vitamiinia ei ruoasta voi saada liian suuria annoksia, vaan ongelmat liittyvät vitamiinivalmisteisiin.
E: helkutin dome, kerkesit eka.
Ite olen syönyt D:tä 125ug tai enemmän per päivä vajaan vuoden ajan ja ei ole vielä tullut haittavaikutuksia (ainakaan tiedostettuja). Joten tuosta päivittäisestä 20-30 litran maitomäärästä saatava 100-150ug D:tä ei varmasti ole suurin ongelma... ;)

Back
Ylös Bottom