Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Tuleeko läppäristä jotain haitallisia säteilyjä ihmiselle kun itse tykkään surffailla sängyssä läppäri mahan päällä?

Ite käytin pari kolme viikkoa läppäriä tuolleen eikä ollut mitää ongelmia lukuunottamatta lämpeämistä. Noh, siitä sitten viikko eteenpäin niin aamulla herätessä oli tällainen

1525546.jpg

Nykyään harmittaa todella paljon kun en uskonut kannettavan säteilevän vaarallista säteilyä.

Kysytään nyt sitten itsekin säteilystä: Menetänkö isyyden välittömästi, mikäli kiipeän radio/puhelinmastoon ottamaan valokuvia? Voinko saada haitallista säteilyä?

Tulee ainoastaan mieleen "palautettu lähettäjälle", mutta ei kyllä käy asiayhteyteen.

edit: Aika mystiset sanat ainakin itselle on. Ehkä rupeaa olemaan Da Vinci tasoa ja joku suuri salaisuus paljastuu, kun selvität tuon "koodin".
Edit2: Jaa, joku munapää oli mukamas tämänkin ratkaissut aikaisemmassa viestissä. Tutki kuitenkin salaisuutta!!!!

Mistä saisi tilailtua naisten zumba housuja? Ulkomailta siis. Ebayt ja amazonit on väijytty, mutta kaveri sano, että ovat vääränlaisia.

Mistä saisi tilailtua naisten zumba housuja? Ulkomailta siis. Ebayt ja amazonit on väijytty, mutta kaveri sano, että ovat vääränlaisia.

Tyhmä kysymys, miksi pitää olla erikseen zumbahousut ja millaiset ovat oikeanlaiset zumbahousut? Onko myös zumbapaitoja?

Minkä kuljetusliikkeen ym. kautta saisin paketin kulkemaan välillä Kolari-Kaarina parhaiten? Paketin koko noin 190*100 ja paksuutta noin 40-50cm. Eli ei yritys lähetys vaan yksityiseltä yksityiselle. Kiitolinja ei, DHL ei, Itella ei... Matkahuolto ei..

Olen 19-vuotias ja asun siskoni kämpässä. Opiskelen aikuislukiossa. Onko minulla mahdollisuutta saada mitään tukea?

Toimeentulotukea? Paljonko?
Asumislisää? Paljonko, mistä riippuu?

kertokeeeeee

Olen 19-vuotias ja asun siskoni kämpässä. Opiskelen aikuislukiossa. Onko minulla mahdollisuutta saada mitään tukea?

kertokeeeeee
Kato Kelan sivuilta ensin. Tuosta noin vaikka: http://kela.fi/in/internet/suomi.nsf/NET/130508144904PV?OpenDocument

Mä voin jotain kirjoitella, mitä äkkiä tulee mieleen. Sosiaalitoimisto tarvitsee Kelalta asumistukipäätöksen (myönteinen/kielteinen/kuinka paljon?) ennen kuin voivat laskea sulle toimeentulotukea, joka taas riippuu edellä mainitun päätöksen lisäksi sun vuokrasta, tuloista, statuksesta ja niin edelleen. Jos mä noita Kelan sivuja luin oikein, niin aikuislukioon et voi saada opintotukea, joten et ole myöskään oikeutettu opintotuen asumislisään.

Se mitä nää menet Kelaan siis hakemaan on yleinen asumistuki. Asumistuen myöntämiseen lienee vaikuttaa se, miten ne kahtovat tuon siskon kämpässä asumisen, ja minkälainen sopimussuhde teillä kämpässä asumisesta on. Vastikeettomaan asumiseen ei lienee hirveitä tukia ole odotettavissa Kelan puolelta. Sosiaalitoimisto on taas sitten vähän eri juttu.

Mutta lue Kelan sivuja tai käy paikan päällä, kun en muista näitä kunnolla, enkä viitsi enempää arpoa miten noi menee.

kertokeeeeee

Jos siskosi käy töissä eikä saa valtiolta tukia voitte tehdä "vuokrasopimuksen", jossa "maksat" siskollesi vuokraa. Näin saat enemmän rahaa. Mmutta jos siskosi opiskelee tämä jännä huijaus vaikuttaa hänen tuloihinsa. Jännä.

Minkä kuljetusliikkeen ym. kautta saisin paketin kulkemaan välillä Kolari-Kaarina parhaiten? Paketin koko noin 190*100 ja paksuutta noin 40-50cm. Eli ei yritys lähetys vaan yksityiseltä yksityiselle. Kiitolinja ei, DHL ei, Itella ei... Matkahuolto ei..

Oletko kysynyt Kaukokiidosta ?

Mulla on työhöntulotarkastukseen kuuluva verikoe tulossa ja viisurin kohdalta ien tai joku taitaa olla vähän tulehtunut, kun suun avaaminen on vähän vaikeaa ja nieleminenkin vähän sattuu. Voiko tämmöinen vaikuttaa noihin verikoetuloksiin?

Mulla on työhöntulotarkastukseen kuuluva verikoe tulossa ja viisurin kohdalta ien tai joku taitaa olla vähän tulehtunut, kun suun avaaminen on vähän vaikeaa ja nieleminenkin vähän sattuu. Voiko tämmöinen vaikuttaa noihin verikoetuloksiin?

Kerrot vaivan sielä tutkimuspaikassa niin asia selviää.

Back
Ylös Bottom