Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuntuu olevan tosiaan skapparista kiinni aika pitkälti. Sinänsä tarkoitus ei ole kusettaa, mutta en vain tajua, miten tuohon vauhtiin voi tällä omalla ruholla päästä. Olis ehkä helpompaa tietenkin, jos pituutta olis 150cm eikä neljäkymmentä senttiä enemmän.No tuokin lienee aika vahvasti paikka/kouluttaja kohtaista. Kaikkia ei ihan jokapaikassa kiinnosta niin viimeisen päälle. Eli alkuperäiselle kysyjälle vinkiksi, että kattoo hieman mikä linja on ja sen mukaan lähtee cheattaamaan.
Radio Rockilla soi nyt tiheään biisi, joka kuulostaa kovasti Northern Kingisiltä, muttei ilmeisesti kuitenkaan ole heidän biisinsä...kertsissä laulettiin kai "I want forever" tms. Kenen biisi?
Viisaudenhammas tulehtui. Söin antibioottikuurin. Posket edelleen koripallon kokoiset. Miten helvetissä tuon turvotuksen saa loppumaan!?
millä ihmeellä saan kävely/juoksulenkin pituuden selville? eli onko jotain karttapalvelua johon voi klikkailemalla näyttää reitin ja siitä sitten tarkistaa pituuden? helsinkiläisille oli joskus joku tämmönen palvelu, mutta itse olen tampereella...
millä ihmeellä saan kävely/juoksulenkin pituuden selville? eli onko jotain karttapalvelua johon voi klikkailemalla näyttää reitin ja siitä sitten tarkistaa pituuden? helsinkiläisille oli joskus joku tämmönen palvelu, mutta itse olen tampereella...
Mihin paikallislehteen kannattaa laittaa asunnonhakuilmoitus jyväskylään?
Keskisuomaleinen ehkä ensinnä jos on tärkeää iso näkyvyys, mutta suur jyväskylän lehtikin käy.
mulla oli suur jyväskylässä keskiviikkona ja tusinan verran soittoja on tullut tähän mennessä.
Mihin paikallislehteen kannattaa laittaa asunnonhakuilmoitus jyväskylään?