Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

No tuokin lienee aika vahvasti paikka/kouluttaja kohtaista. Kaikkia ei ihan jokapaikassa kiinnosta niin viimeisen päälle. Eli alkuperäiselle kysyjälle vinkiksi, että kattoo hieman mikä linja on ja sen mukaan lähtee cheattaamaan.
Tuntuu olevan tosiaan skapparista kiinni aika pitkälti. Sinänsä tarkoitus ei ole kusettaa, mutta en vain tajua, miten tuohon vauhtiin voi tällä omalla ruholla päästä. Olis ehkä helpompaa tietenkin, jos pituutta olis 150cm eikä neljäkymmentä senttiä enemmän.

Sinänsä ihan sama kyllä tuloksen kannalta mitä siitä tulee, mutta olis vain ollut hieno vetää tuostakin täydet vielä palveluksen lopussa. Ei vaikuta tulokset mun aamuihin eikä kuntsareihin enää millään tavalla.

Radio Rockilla soi nyt tiheään biisi, joka kuulostaa kovasti Northern Kingisiltä, muttei ilmeisesti kuitenkaan ole heidän biisinsä...kertsissä laulettiin kai "I want forever" tms. Kenen biisi?

Kalajutuista puheenollen, miksi yleensä suositellaan mattapintaisia uistimia tummiin vesiin ja kirkkaita kirkkaisiin vesiin? Mun logiikalla ton pitäs olla just toisin päin. Ei kyllä tuu käytyä ku kerran kesässä enää nykysin kalassa :(

millä ihmeellä saan kävely/juoksulenkin pituuden selville? eli onko jotain karttapalvelua johon voi klikkailemalla näyttää reitin ja siitä sitten tarkistaa pituuden? helsinkiläisille oli joskus joku tämmönen palvelu, mutta itse olen tampereella...

Viisaudenhammas tulehtui. Söin antibioottikuurin. Posket edelleen koripallon kokoiset. Miten helvetissä tuon turvotuksen saa loppumaan!?

millä ihmeellä saan kävely/juoksulenkin pituuden selville? eli onko jotain karttapalvelua johon voi klikkailemalla näyttää reitin ja siitä sitten tarkistaa pituuden? helsinkiläisille oli joskus joku tämmönen palvelu, mutta itse olen tampereella...

Itse olen käyttänyt tätä eniron karttapalvelua:

http://kartat.eniro.fi/

Ja kohdasta "mittaustyökalut" saa lenkkejä mitattua aika kätsysti...

http://kartat.eniro.fi/

reittihaku->aseta lähtöpiste, aseta päätepiste ja laita välille välietapit. Näin saat mitattua vaikka ympyrälenkin pituuden kätevästi.

Mihin paikallislehteen kannattaa laittaa asunnonhakuilmoitus jyväskylään?

Keskisuomaleinen ehkä ensinnä jos on tärkeää iso näkyvyys, mutta suur jyväskylän lehtikin käy.

Mua ihmetyttää vol54:

Kun katotaan normaalisti silmillä jotain esinettä, ni joo, siinä on esine.. Sitten otetaan HD mega ultimate kameralla kuva ni se näyttää ihan orgasmilta silmissä...?

Google maps on oikein hyvä tähän.

Olen rekisteröitynyt PartyPokeriin ajat sitten, nyt lueskelin vanhaa sähköpostia ja siellä oli viesti, missä pelitililtä oli vähennetty 0,73€ koska tili on "inactive".
1) Miten tuon PartyPoker-tilin saa poistettua.
2) Ei kai tuosta voi minulle mitään "oikeaa" laskua tulla? Pelitilin saldo on 0€ joten sieltä ei voi enää vähentää, mutta ei kotiin ole mitään laskuakaan tullut.

Back
Ylös Bottom