Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Noin pari viikkoa sitten alkoi telkusta uusi englantilainen (?) sarja, jossa vanhat huijarikaverukset lyöttäytyivät yhteen. Yksi heistä on mustaihoinen, yksi vankilassa, yksi entinen ravintolanomistaja ja yksi taisi olla joku tietokoneista tietävä. He yrittivät huijata naista, jok sittemmin osoittautui myös itse huijariksi veljensä kanssa ja lopulta sisarukset lyöttäytyivät yhteen tämän huijariporukan kanssa.

Mikä on sarjan nimi ja miltä kanavalta se tulee? Olen lukenut ohjelmaoppaita, mutta mulla ei raksuta lainkaan.

Noin pari viikkoa sitten alkoi telkusta uusi englantilainen (?) sarja, jossa vanhat huijarikaverukset lyöttäytyivät yhteen. Yksi heistä on mustaihoinen, yksi vankilassa, yksi entinen ravintolanomistaja ja yksi taisi olla joku tietokoneista tietävä. He yrittivät huijata naista, jok sittemmin osoittautui myös itse huijariksi veljensä kanssa ja lopulta sisarukset lyöttäytyivät yhteen tämän huijariporukan kanssa.

Mikä on sarjan nimi ja miltä kanavalta se tulee? Olen lukenut ohjelmaoppaita, mutta mulla ei raksuta lainkaan.

Kelmien kerho.

Mikä on netti-ilmiöksikin mudostuneen, Helsingissä sijaitsevan Nahkahousut nimisen saaren historia? Mistä nimi juontaa nimensä?

Luultavastim joku pervo ruotsalainen hallitsia sen on keksinyt ja vallan vaihdettua nimet suomennettiin. Ei nimittäin ole ainoa tyhmän kuuloinen paikka.
On olemassa myös Homeperseensuo, Egypti, Egyptinkorpi, Hiljaisten miesten laakso, Hevonvittu, Horo, Katinhäntä, Kuckuloro, Koirankyrpäoja, Koiransellaisenoja, Kyrpäoja, Kristiinanpillu + monta muuta kivaa paikkaa. :D
Voisin kyllä tarjota sille entiselle kuninkaalle olusen jos eläis. Senverta hienoja paikkoja.
Lopeta tupakointi :D

Kyllä varmaan pitäis. :)

Mikä on Helsingin coolein kahvila? Eli siis joku vähä massasta poikkeeva kahvila ois hakusessa.

Mistäs sais "leikkirahaa" eli siis hieman kauempaa katsottuna aidolta näyttävää cäshiä?

Mikä on Helsingin coolein kahvila? Eli siis joku vähä massasta poikkeeva kahvila ois hakusessa.

Mistäs sais "leikkirahaa" eli siis hieman kauempaa katsottuna aidolta näyttävää cäshiä?

Cooleinta en tiiä, mutta sellanen kun succés kannattaa tsekata. Tuolta saa hyvää kahvia ja järjettömän kokoisia korvapuusteja. :kuola:
Sitten on yksi paikka missä saa leivoksia, kahvilassa on pöydissä erilaisia sokereita sellasia kvartsin näköisiä hippuja tms. Tuli käytyä useasti, ei vaan muista paikan nimeä. :curs:
Varmaan helpointa olisi skannata setelin molemmat puolet, tulostaa ja leikkiä liimalla ja saksilla.

Ennen pystyi tilamaan verkkokauppan eestin liikkeestä dvd-levyjä. Mutta nyt en perkule löydä koko firman viron sivuja eli olenko tupelo vai miksi ei löydy. Sitten suunnitelma B eli mistä löytyy seuraavaksi halvalla joku 50-100 verbatimin levyä.

viron suoratoimitukset loppui jo pitkän aikaa sitten nykyään tulee ahvenanmaalta mutta sieltä joutuu vissiin maksamaan hyvitysmaksun niin eipä ole tyhjiä levyjä myynnissä.

http://www.nierle3.com/fi/tuote_ryhmae/16/DVD-R_4,7_GB.html

Vanheneeko kirjaston maksamattomat sakko/varausmaksut?

Luultavastim joku pervo ruotsalainen hallitsia sen on keksinyt ja vallan vaihdettua nimet suomennettiin. Ei nimittäin ole ainoa tyhmän kuuloinen paikka.
On olemassa myös Homeperseensuo, Egypti, Egyptinkorpi, Hiljaisten miesten laakso, Hevonvittu, Horo, Katinhäntä, Kuckuloro, Koirankyrpäoja, Koiransellaisenoja, Kyrpäoja, Kristiinanpillu + monta muuta kivaa paikkaa. :D
Voisin kyllä tarjota sille entiselle kuninkaalle olusen jos eläis. Senverta hienoja paikkoja.
Itse olen kuullut, että suomalaiset olisivat itse keksineet nämä kauniit nimet sen takia kun vittuuntuivat siihen että ruotsalaiset käänsivät niitä omalle kielelleen, tyyliin "kääntäkääpä nyt paikan nimi jos uskallatte"
Mutta enpä varma ole.

Itse olen kuullut, että suomalaiset olisivat itse keksineet nämä kauniit nimet sen takia kun vittuuntuivat siihen että ruotsalaiset käänsivät niitä omalle kielelleen, tyyliin "kääntäkääpä nyt paikan nimi jos uskallatte"
Mutta enpä varma ole.

Saattaa olla, ihan helvetin tyhmän kuulosia ne silti on. :D
Tuo versio tekee kyllä enemmän järkeä, kuin se että ruotsalaiset ne olis nimenny.

Naapurin kattimatikainen on käyny kuseksimassa meitin autokatoksen nurkkiin. Tuoksuu aikas miehekkäälle. Millähän tuon kissankusen HAJUN sais pois?

Saako siviilit ostettua mistään armeijakäyttöön tarkoitettuja laserosoittimia, joilla voi sytyttää nuotion tahi puhkaista ilmapallon yms. :D?

Ois aika pähee sytytellä notski semmosella :david: :lol2:

Naapurin kattimatikainen on käyny kuseksimassa meitin autokatoksen nurkkiin. Tuoksuu aikas miehekkäälle. Millähän tuon kissankusen HAJUN sais pois?

Koita omenaviinietikan ja soodaveden sekoitusta 50/50 ratiolla ja kaada siihen kohtaan missä dunkkaa. Pitäis toimia.

Saako siviilit ostettua mistään armeijakäyttöön tarkoitettuja laserosoittimia, joilla voi sytyttää nuotion tahi puhkaista ilmapallon yms. :D?

Ois aika pähee sytytellä notski semmosella :david: :lol2:

Saa, netistä voit tilata. Muistaakseni ei ole luvanvarainen vempula. Tossa on esimerkiksi yks, 200 mw säteily teho, eli sokeuttaa, poksauttaa ilmapalloja ja sytyttää tulitikkuja tms. Etkös sä tällästä halunnut? :)
laser

Nyt täyttä faktaa pöytään. Mikä on pihvin ja leikkeen ero? Olen aina ajatellut, että nauta on pihvi ja possu on leike. Nyt tuli jostain sellainen tunne, että ehkä asia ei olekaan näin. Googlellakaan en löytänyt kuin mutuilua, enkä tullut yhtään viisaammaksi.

Nyt täyttä faktaa pöytään. Mikä on pihvin ja leikkeen ero? Olen aina ajatellut, että nauta on pihvi ja possu on leike. Nyt tuli jostain sellainen tunne, että ehkä asia ei olekaan näin. Googlellakaan en löytänyt kuin mutuilua, enkä tullut yhtään viisaammaksi.

Leikepihvit kieritellään ensin vehnäjauhoissa, sitten kananmunassa ja lopuksi korppujauhoissa. Ne paistetaan öljyssä.

Pihvi tarjoillaan usein grillattuna, mutta se voidaan yhtä hyvin myös paistaa pannulla kypsäksi. Koska pihvi kypsennetäään nopeasti, se ei ehdi mureutua haudutuksen aikana. Siksi pihveiksi käytetään usein mureinta lihaa mitä eläimestä saadaan.

Tästä en kuitenkaan ole 100% varma, mutta olisi järkeenkäypää.

Back
Ylös Bottom