Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miltä paska maistuu? Monesti kuulee jonkun röyhkeästi toteavan että tämä maistuu ihan paskalta. Mistä sen voi tietää, en usko että kaikilla on ihan oikeasti omakohtaisia "maistelukokemuksia".
Miltä paska maistuu? Monesti kuulee jonkun röyhkeästi toteavan että tämä maistuu ihan paskalta. Mistä sen voi tietää, en usko että kaikilla on ihan oikeasti omakohtaisia "maistelukokemuksia".
Mistä bensa/dieselpistooli tunnistaa, että tankki on täynnä ja lopettaa polttoaineen syöttämisen?
Joku mua viisaampi vois kertoa, että onko nämä aidot http://cgi.ebay.com.au/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=150437103735&ssPageName=ADME:X:SCO:AU:1123
Omaan silmään näyttää, mutta toi kaupan sijainti ja halpa hinta herättää vähän epäilyksiä.
Joku mua viisaampi vois kertoa, että onko nämä aidot http://cgi.ebay.com.au/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=150437103735&ssPageName=ADME:X:SCO:AU:1123
Omaan silmään näyttää, mutta toi kaupan sijainti ja halpa hinta herättää vähän epäilyksiä.
^Grip`ltä asiaa,ja on porukkaa ketkä ihan oikeestikkin rapsuttelee hanukkaa ja hetikohta nenässä mukamas jotain kiinnostavaa :jahas:
Saako mistään muualta, kuin rosellin kotisivuilta tilattua rosellin eräpuukkoon tuppea?
Heheh... muistahan laittaa tänne sitten tietoa miten pilan kanssa kävi :D
Oma kyssäri on että kun kännykässä on kaikkee härveliä niin miksei oo softaa joka kääntää kieleltä toiselle puhuessa. Oisko vähän kätevä soitelle immeisille jotka ei puhu suomee eikä lontootakaan...
Epäilen vahvasti, että mikään jälleenmyyjä olis pelkkiä tuppia ottanut myyntiin.
Oletko nyt ihan varma, että haluat kysyä tällaisen kysymyksen? Tiedät vastauksen varmaan itsekin.EDIT: kumpi on oikein: tilaanpa vai tilaampa :D?
Oletko nyt ihan varma, että haluat kysyä tällaisen kysymyksen? Tiedät vastauksen varmaan itsekin.
No kyllä mun mielestä jokaisen suomalaisen tulisi edes tuollainen sana osata kirjoittaa oikein ihan kysymättäkin. Tilaanpa se titysti on.Mitää?
Mä käytän kumpaakin vähän väliä...
Mitä maksaa datapaketti dna liittymälle? Eli "loputon" data.