Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Jos pultissa on 14 mm:n kierteet niin minkä kokoinen on mutterin kanta joka tuohon sopii? Siis yleensä? Kantahan voi olla vaikka minkä kokoinen tai mallinen mutta yleensä esim. 8 mm:n kierteellä olevassa on 10 mm:n kanta.

Pitäis mennä räikkälenkkiä ostamaan ja mutteri on niin vittumaisessa paikassa, ettei viitsis käydä kattomassa ja mittailemassa. Oisko tuo kannan koko 22 mm?

Jos pultissa on 14 mm:n kierteet niin minkä kokoinen on mutterin kanta joka tuohon sopii? Siis yleensä? Kantahan voi olla vaikka minkä kokoinen tai mallinen mutta yleensä esim. 8 mm:n kierteellä olevassa on 10 mm:n kanta.

Pitäis mennä räikkälenkkiä ostamaan ja mutteri on niin vittumaisessa paikassa, ettei viitsis käydä kattomassa ja mittailemassa. Oisko tuo kannan koko 22 mm?

jos normi m14 pultti niin avainväli on 22mm...

Asensin last fm:n uudestaan parin kuukauden tauon jälkeen, niin mietin saanko itunesin soittokertoja profiiliini mitenkään? :(

Hei tarvis apuja. Haluisin käydä tarkistuttamassa et kaikki on reilassa siis mun kehossa, nii mitkä näytteet multa pitää ottaa verikokeet mitä niistä näkee mitkä onne yleisimmät? en oo käyny tarkistuttamassa ties moneen vuottee ja on ollu painon laskua ja rajua painon nousua 20kg 3kk. Nii mitä mun pitää sanoo sille päivytys tädille ku soitan aikaa.

mistäs mä ne saan ladattua :david:?

VLC ei tarvitse erikseen codecceja pistä googleen vaan vlc ja lataa uusin versio, asenna vanhan päälle.

No nyt tulee ihan oikeeseen osotteeseen kysymys. Eli miten saan tyhjennettyä UFS nettikaupassa ostoskorini? Mun järki ei siihen riitä.

Edit: No löytyhän se miten homma toimii..

Viimeksi muokattu:
Hei tarvis apuja. Haluisin käydä tarkistuttamassa et kaikki on reilassa siis mun kehossa, nii mitkä näytteet multa pitää ottaa verikokeet mitä niistä näkee mitkä onne yleisimmät? en oo käyny tarkistuttamassa ties moneen vuottee ja on ollu painon laskua ja rajua painon nousua 20kg 3kk. Nii mitä mun pitää sanoo sille päivytys tädille ku soitan aikaa.

Tässä on aika kattava setti: PVKT, Alat, Asat, Bil, Krea, p-Na, p-K, FP-gluk, TSH, lasko, Kol, LDL, HDL, trigly, U-kemseul. Viimeinen on kusitesti, muut verestä.

Esim. Huslabin ohjekirjasta voit tarkistaa, jos joku ei ole tuttu: HUSLAB - tutkimusohjekirja

Et ainakaan päivystykseen tunge itseäsi tälläisen asian kanssa, sinne et kuulu.

Niin, päivystys on äkillisiä sairastumisia/loukkaantumisia yms varten. Ei sinne kuulu mennä vaatimaan labroja mitä pakkiksella käsketään, eikä selvittämään miksi paino on heitellyt kuukausien aikana.

edit: ethän toki kertonut, jos vaikka olisitkin oikeasti kipeä, mutta esim painon heilahtelut eivät ole päivystys asioita. Ja pakollinen: en ota vastuuta mistään.

Työehtosopimukset sattuu nyt loppuu samaan aikaan ja ku ei saada uutta aikaseks ni näin käy. Ehkä työntekijät/työnantajat on entistä jääräpäisempiä.

Työehtosopimukset sattuu nyt loppuu samaan aikaan ja ku ei saada uutta aikaseks ni näin käy. Ehkä työntekijät/työnantajat on entistä jääräpäisempiä.

Joo kyllä muoki vituttais tehä duunia n. 3600e kuukausipalkalla. Kyllähän sillo pitää lakkoilla. Kyseessä siis ahtaajat.

Tuossa ahtaajien lakossahan oli kyse muista eduista, kuten työntekijät vaativat mahdottoman pitkää irtisanomisaikaa työnantajan puolelta.

Back
Ylös Bottom