mikä mun koneessa/mediasoittimissa kusee, kun katson videoita niin äänet laahaa perässä?
helvetin ärsyttävää...
asenna uudet kodekit sisään niin voipi korjaantua...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
mikä mun koneessa/mediasoittimissa kusee, kun katson videoita niin äänet laahaa perässä?
helvetin ärsyttävää...
asenna uudet kodekit sisään niin voipi korjaantua...
?Jos pultissa on 14 mm:n kierteet niin minkä kokoinen on mutterin kanta joka tuohon sopii? Siis yleensä? Kantahan voi olla vaikka minkä kokoinen tai mallinen mutta yleensä esim. 8 mm:n kierteellä olevassa on 10 mm:n kanta.
Pitäis mennä räikkälenkkiä ostamaan ja mutteri on niin vittumaisessa paikassa, ettei viitsis käydä kattomassa ja mittailemassa. Oisko tuo kannan koko 22 mm?
mistäs mä ne saan ladattua?
Hei tarvis apuja. Haluisin käydä tarkistuttamassa et kaikki on reilassa siis mun kehossa, nii mitkä näytteet multa pitää ottaa verikokeet mitä niistä näkee mitkä onne yleisimmät? en oo käyny tarkistuttamassa ties moneen vuottee ja on ollu painon laskua ja rajua painon nousua 20kg 3kk. Nii mitä mun pitää sanoo sille päivytys tädille ku soitan aikaa.
Hei tarvis apuja. Haluisin käydä tarkistuttamassa et kaikki on reilassa siis mun kehossa, nii mitkä näytteet multa pitää ottaa verikokeet mitä niistä näkee mitkä onne yleisimmät? en oo käyny tarkistuttamassa ties moneen vuottee ja on ollu painon laskua ja rajua painon nousua 20kg 3kk. Nii mitä mun pitää sanoo sille päivytys tädille ku soitan aikaa.
Kauanko tuhkaa ilmassa? Meneekö ensi viikkoon lentokielto?
Työehtosopimukset sattuu nyt loppuu samaan aikaan ja ku ei saada uutta aikaseks ni näin käy. Ehkä työntekijät/työnantajat on entistä jääräpäisempiä.