Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Kuoleeko nuuskaajat nuorempana vai onko ainoa haitta megaseksikäs huuli?
Puolustusvoimissa kun tuo nuuskankäyttö tuntuu olevan skappareilla aika yleistä, niin oli yks 30-vuotias lentokonetekniikan skappari saanut nuuskattua etuhampaansa aivan saatanallisen mustiksi ienrajoista. Vaikken halua moralisoida sen kummemmin ko. asiaa, niin täytyy sanoa, että jos itse käyttäisin nuuskaa, niin tuo skappari saisi minut lopettamaan välittömästi sen touhun. Niin jäätävän näköistä on sen jätkän hymy, että ei varmasti ole kovin seksikäs ilmestys baarissakaan naisia pokaillessa. :D

Miten saa selville auton aiemmat omistajat? Nykyisenhän saa tekstiviestillä AKE:lta, mutta autonostossa olisi joskus kätevä soittaa aiemmalle omistajalle...

Saattaa olla että kyseinen skappari on ollut vaan liikaa leireillä, eikä ole ehtinyt pesemään hampaita.

Lekotekniikan skapparit ei paljo leireillä homehdu. Voihan se olla että muuten vaan on hampaiden hoito jääny tekemättä. Näkee noita melko karseita hammaskalustoja välillä.

Miten spreadshirt:issä pystyy lisäämään mustaan paitaan painatettavaks oman valkoisen tekstin/kuvan?

Eilen yritin saada toimimaan, mutta koko ajan valitti, ettei valkoista voi lisätä mustalle :confused:. Mitäköhän vittua, ymmärtäisin jos yrittäis saaha punaista väriä mustalle paidalle.....

Miten spreadshirt:issä pystyy lisäämään mustaan paitaan painatettavaks oman valkoisen tekstin/kuvan?

Eilen yritin saada toimimaan, mutta koko ajan valitti, ettei valkoista voi lisätä mustalle :confused:. Mitäköhän vittua, ymmärtäisin jos yrittäis saaha punaista väriä mustalle paidalle.....
Miksei toi muka toimi? Kyllä mulla ainakin toimii valkoinen teksti mustalla t-paidalla. Missä se tommosta ees valittaa, ei oo koskaan tullut eteen. Näytti menevän läpi äsken jopa musta paita mustalla tekstillä.

Miksei toi muka toimi? Kyllä mulla ainakin toimii valkoinen teksti mustalla t-paidalla. Missä se tommosta ees valittaa, ei oo koskaan tullut eteen. Näytti menevän läpi äsken jopa musta paita mustalla tekstillä.

En tiedä mitä olin säätänyt, mutta nyt ne toimii... :lol2:

No nyt ongelmana on se, että ne kuvat on aivan vitun pieniä!

Latasin siihen kuvan, jonka koko on 1000*1500 ja se on aivan naurettavan pieni, voi perkeleeeeee

Kun avaan Google Analyticsin etusivun ja olen loggautuneena google-accountiin sisälle, niin se sivu aukeaa mulle puolan kielisenä.

Pitäisikö tuosta olla mahdollisesti huolissaan vai onko toi vaan joku bugi googlen kielentunnistusohjelmassa tjsp? Tää on nyt kerran tai pari tapahtunut. Tietokoneen tietoturva pitäisi olla kunnossa. Vaihdoin lisäks äsken google accountin salasanan.

Vaunumies ? :lol2:

Kun heitäs esim pallon ilmaan suoraan ylöspäin, niin miten kauan se pallo on täysin liikkumattomassa tilassa siellä lakipisteessä :D

Kun heitäs esim pallon ilmaan suoraan ylöspäin, niin miten kauan se pallo on täysin liikkumattomassa tilassa siellä lakipisteessä :D

Hetken pituushan on fysiikassa nolla :P Eli tietyllä ajanhetkellä (jos ajan voisi pysäyttää) pallon nopeus olisi nolla, mutta välittömästi sitä ennen ja sen jälkeen pallolla on jokin nopeus, aivan sama kuinka pieni aikaväli otetaan (tosin nopeutta tuskin paljaalla silmällä huomaa, jos otetaan toooooooooooosi lyhyt aika lakipisteen jälkeen/ennen, sillon nopeus on vielä _hyvin_ pieni).

Edit. eli suora vastaus kysymykseen on 0 s.

Suhteessa mihin? Tää pallohan painelee menemään aika haipakkaa avaruudessa ja kaikki me ollaan vaan mukana nauttimassa kyydistä. Ei se pallo universumin näkökulmasta paikallaan ole hetkeäkään.

Jos artisti kertoo lavalla ollessaan ihan suoraan erään toisen artistin käyttäneen kokaa edellisenä yönä, joka on epäiltynä uutisissakin olleessa huumejutussa, niin kannattasko jutusta antaa vinkkiä poliiseille?

Back
Ylös Bottom