Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Puolustusvoimissa kun tuo nuuskankäyttö tuntuu olevan skappareilla aika yleistä, niin oli yks 30-vuotias lentokonetekniikan skappari saanut nuuskattua etuhampaansa aivan saatanallisen mustiksi ienrajoista. Vaikken halua moralisoida sen kummemmin ko. asiaa, niin täytyy sanoa, että jos itse käyttäisin nuuskaa, niin tuo skappari saisi minut lopettamaan välittömästi sen touhun. Niin jäätävän näköistä on sen jätkän hymy, että ei varmasti ole kovin seksikäs ilmestys baarissakaan naisia pokaillessa. :DKuoleeko nuuskaajat nuorempana vai onko ainoa haitta megaseksikäs huuli?
skappari saanut nuuskattua etuhampaansa aivan saatanallisen mustiksi ienrajoista.
Saattaa olla että kyseinen skappari on ollut vaan liikaa leireillä, eikä ole ehtinyt pesemään hampaita.
Millon siirrytää kesäaikaa?
. Mitäköhän vittua, ymmärtäisin jos yrittäis saaha punaista väriä mustalle paidalle.....Miksei toi muka toimi? Kyllä mulla ainakin toimii valkoinen teksti mustalla t-paidalla. Missä se tommosta ees valittaa, ei oo koskaan tullut eteen. Näytti menevän läpi äsken jopa musta paita mustalla tekstillä.Miten spreadshirt:issä pystyy lisäämään mustaan paitaan painatettavaks oman valkoisen tekstin/kuvan?
Eilen yritin saada toimimaan, mutta koko ajan valitti, ettei valkoista voi lisätä mustalle. Mitäköhän vittua, ymmärtäisin jos yrittäis saaha punaista väriä mustalle paidalle.....
Miksei toi muka toimi? Kyllä mulla ainakin toimii valkoinen teksti mustalla t-paidalla. Missä se tommosta ees valittaa, ei oo koskaan tullut eteen. Näytti menevän läpi äsken jopa musta paita mustalla tekstillä.
Mikä aselaji intissä on sellainen että saa mahdollisimman paljon ajella tankilla?
Kun heitäs esim pallon ilmaan suoraan ylöspäin, niin miten kauan se pallo on täysin liikkumattomassa tilassa siellä lakipisteessä :D
Kun heitäs esim pallon ilmaan suoraan ylöspäin, niin miten kauan se pallo on täysin liikkumattomassa tilassa siellä lakipisteessä :D