Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Minkä takia en voi uploadata Bittorrentin tai utorrentin kautta? Pystyn lataamaan normaalia nopeutta mutta uploadiminen ei onnistu? Asetukset katsoin monta kertaa läpi eikä niissä ole mitään sitä estävää kohtaa.

Jos kukaan ei lataa niitä torrentteja mitä itse jakelet?

Kyllä leechereitä löytyy ovista ja ikkunoista, Torrentti ohjelmat ilmottaa niitä olevan yli 300..

Vähän vaikea kun ei ole paikan päällä toteamassa mutta jos ne lataa sitä eri trackerin kautta niin ne saattaa näkyä siinä mutta trackerit ei yhdistä keskenään ainakin ite huomannu joskus tollasta, parasta on kun pistät ite jotain jörnöä jakoon ja katsot lataako sitä kukaan, sillä sen toimivuuden helpoiten näet.

Mistä saan kohtuullisen halvalla kehykset julisteeseeni?

Muutamasta paikasta oon kattonut (netistä) ja maksais 80-100€ :wtf:, juliste maksoi 25€ posteineen, joten ei niin kalliit kehykset nappais.

Ja julisteen koko on 80cm*120cm

Joko netistä tai hämeenlinnasta niitä kehyksiä haen...........

VIPIT! Mistä helvetistä täs uudessa leiskassa saa ladattua uuden kuvan koneelta? Kerran laitoin jonku liitteen tän version jo tultua, sillonki etin sitä nappia puol tuntia, mut nyt en löydä sitä mistään :jahas: :D:D

Miten päin käytetään sanaa "konsultoida"? Kysyttäessä "viisaammaltaan" vai neuvottaessa "tyhmempää"? Siis, jos olen konsultti, niin konsultoinko ihmisiä vai konsultoivatko he minua? Olen mielestäni nähnyt käytettävän molemmin päin ja tuo on vaivannut minua jo pitkään. Pakko käyttää muita termejä ennen kuin saan tyhjentävän vastauksen tähän suureen dilemmaan...

Jos konsultoit jotakuta kysyt neuvoja, jos toimit konsulttina annat neuvoja.

Sepi80: Samaa olen itsekin ihmetellyt, itsellänikin sellainen mielikuva, että tuota käytetään miten sattuu. Katsoin oman kokemuksen mukaan _hyvästä_ englanti-suomi sanakirjasta verbin "consult", ja tulos on: "konsultoida, turvautua, kääntyä jkn puoleen, kysyä neuvoa You should ~ a doctor about your headaches. Sinun pitäisi kysyä lääkärin neuvoa noihin päänsärkyihin." Eli tämän mukaan nimenomaan niin päin, että kysytään "viisaammalta". Ja kyllähän tuo loogiselta itse asiassa tuntuu juuri noin päin.

Noin päinhän se menee, mutta omasta mielestä se olisi loogisempaa juurikin toisin päin. Suomennos siis "consult" = "antaa neuvoa" eli olisi konsultti joka konsultoisi neuvoa tarvitsevaa.
Tosin ottaen huomioon miten turhia konsultit ovat, en ihmettele että se on väärin päin..:D

Mistä saan kohtuullisen halvalla kehykset julisteeseeni?

Muutamasta paikasta oon kattonut (netistä) ja maksais 80-100€ :wtf:, juliste maksoi 25€ posteineen, joten ei niin kalliit kehykset nappais.

Ja julisteen koko on 80cm*120cm

Joko netistä tai hämeenlinnasta niitä kehyksiä haen...........
Mä ostin julisteen Deviantart.comista ilman kehyksiä ja kehykset sit siihen Tarjoustalosta. Ei nyt varmaan ihan parasta laatua, mut riittää ainakin mulle :D 15€ maksoi 50x70cm kehys. Ikean nettisivuilta myös katselin noita.

Mä ostin julisteen Deviantart.comista ilman kehyksiä ja kehykset sit siihen Tarjoustalosta. Ei nyt varmaan ihan parasta laatua, mut riittää ainakin mulle :D 15€ maksoi 50x70cm kehys. Ikean nettisivuilta myös katselin noita.

Pitääpä käydä tsekkailemassa noista halpakaupoista, josko löytyis.

Ei sillä laadulla niinkään väliä, kunhan saa seinälle :D

Emmä muuta ketjua keksiny, niin laitetaan tänne: Kertokaas jotain elokuvia, jotka käsittelevät Wall Streetin lamaa 1930-luvulla. Myös dokumentaariset elokuvat Yhdysvalloista toisen maailmansodan jälkeen kiinnostavat.
Kiitosta heille jotka auttavat :rolleyes:

Asensin uusimman Mozilla firefoxin, mutta nyt netti ei enää sitä kautta toimi. Ainoastaan windowsin oma. Mitä asetuksia ja mistä pitää säätää, jotta toimisi?

Mistä sais halvalla paljon eri tietokone- tai playstation2 pelejä? Voi olla käytettyjäkin. Mutta oleellista ois et sais jotai vanhempia pelejä vaikka kympillä kolme tai jotai. Niin joo ja mieluiten jossain tikkurilan alueella tai koillisessa helsingissä.

Mistä sais halvalla paljon eri tietokone- tai playstation2 pelejä? Voi olla käytettyjäkin. Mutta oleellista ois et sais jotai vanhempia pelejä vaikka kympillä kolme tai jotai. Niin joo ja mieluiten jossain tikkurilan alueella tai koillisessa helsingissä.

Meeppä käymään tuolla. Saatat löytää etsimäsi.

VideoPeliDivari

http://www.vpd.fi/

VPD Finland Oy, Asematie 4-10, Kauppakeskus Tikkuri, Myymälä ma-to klo 10-19 pe 10-20 la 10-17, 01300 Vantaa, Finland
puh. 010 423 2660, fax 010 29 61 211.

Olen myymässä erästä tuotetta huutonetissä, jossa joku lontoolainen olisi valmiina ostamaan tuotteen. Hän suostui maksamaan ennen kuin pistän paketin menemään, mutta nyt rupesi kuitenkin mietityttämään onko vaarana tulla huijatuksi jollakin tavoin?

" i will make your payment via Bank Transfer and send me your bank details to make your payment

Holders Name
Account Number
Bic
Iban
Bank Name and Address

I will be looking to read from you."

Onko kenelläkään kokemusta vastaavasta?

Onko myymäsi tuote sellainen, että englantilaisen olisi järkevä ostaa se Suomesta asti? Myydäänkö esim. vastaavia tuotteita eBayssa halvemmalla vai kalliimmalla?

Back
Ylös Bottom