Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä ostin julisteen Deviantart.comista ilman kehyksiä ja kehykset sit siihen Tarjoustalosta. Ei nyt varmaan ihan parasta laatua, mut riittää ainakin mulle :D 15€ maksoi 50x70cm kehys. Ikean nettisivuilta myös katselin noita.Mistä saan kohtuullisen halvalla kehykset julisteeseeni?
Muutamasta paikasta oon kattonut (netistä) ja maksais 80-100€ :wtf:, juliste maksoi 25€ posteineen, joten ei niin kalliit kehykset nappais.
Ja julisteen koko on 80cm*120cm
Joko netistä tai hämeenlinnasta niitä kehyksiä haen...........
VIPIT! Mistä helvetistä täs uudessa leiskassa saa ladattua uuden kuvan koneelta? Kerran laitoin jonku liitteen tän version jo tultua, sillonki etin sitä nappia puol tuntia, mut nyt en löydä sitä mistään :jahas: :D:D
Mä ostin julisteen Deviantart.comista ilman kehyksiä ja kehykset sit siihen Tarjoustalosta. Ei nyt varmaan ihan parasta laatua, mut riittää ainakin mulle :D 15€ maksoi 50x70cm kehys. Ikean nettisivuilta myös katselin noita.
Mistä sais halvalla paljon eri tietokone- tai playstation2 pelejä? Voi olla käytettyjäkin. Mutta oleellista ois et sais jotai vanhempia pelejä vaikka kympillä kolme tai jotai. Niin joo ja mieluiten jossain tikkurilan alueella tai koillisessa helsingissä.