Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä muistan nähneeni tähtiä viimeksi kun korisottelussa lähdin täysiä juoksemaan ja sitten joku kamppasi mut -> mä lähdin lentoon ja mahalleen maahan. Tämän jälkeen hämäriä pisteitä näkyi vähän joka suunnalla minne päänsä käänsi. Vastaavan efektin sain myös kerran kun poltin proppuni joskus pelissä (ollessani maassa) ja iskin avarilla parkettiin.Sama käy itsellä jos seisoo käsillä ja nousee äkkiä takaisin jaloille, tai kaikissa missä tulee yhtäkkiä kovia verenpaineen vaihteluita :p
Se on kai sitä "tähtien näkemistä" Tumma varjo kai hapenpuutteesta tulevaa sumenemista :D
Tänään penkkiä tehdessä viimeistä raskasta toistoa pusertaessa silmien ohi välähti joku tumma "varjo" , laitoin tangon telineeseen ja istuin penkillä , silmissä vilisi pieniä sateenkaaren värisiä pallukoita, ihan kuin jotain kipinöitä. Mistä mahtoi johtua? Meni onneksi pienellä päänpuistelulla ohitse.
Kuka on tulossa tänään valtiovierailulle Helsinkiin?
ok, en sitte tiiä tohon, mutta mä toimin joskus vartiana ja pokena, niin niihin korttia haettaessa, joutu keskustelee pitempäänkin, kun olin 2 x juopossa ollut ja siis ihan sammunu johonki kylille teininä. Eri laitoksilla on varmaan sitten eri käytäntöjä.
Kuka on Counterfeithin avatarissa? Miksi pidin tänään rokulipäivän? Ja jäin kotiin paj.. Dokaamaan?
Miks mun mikki kuuluu saatanan vaimeena audacityssä?

En ole ihan varma kuka on avatarissa, löysin kuvan netistä. Mutta hemmetin hieno kunto ja sitä tavoitellaan![]()
Minkä kokoisia cd-levyjä pitäisi ostaa, jotta saisin yhteen levyyn mahtumaan vaikkapa sen 30-40 biisiä?
2) Mut hei, duunaan sentäs hyvää musaa.
Siinä sulle hyvää musaa.
http://www.youtube.com/watch?v=tqkHNlIxKIk

Tuu säki chillaa.