Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Sama käy itsellä jos seisoo käsillä ja nousee äkkiä takaisin jaloille, tai kaikissa missä tulee yhtäkkiä kovia verenpaineen vaihteluita :p

Se on kai sitä "tähtien näkemistä" Tumma varjo kai hapenpuutteesta tulevaa sumenemista :D

Sama käy itsellä jos seisoo käsillä ja nousee äkkiä takaisin jaloille, tai kaikissa missä tulee yhtäkkiä kovia verenpaineen vaihteluita :p

Se on kai sitä "tähtien näkemistä" Tumma varjo kai hapenpuutteesta tulevaa sumenemista :D
Mä muistan nähneeni tähtiä viimeksi kun korisottelussa lähdin täysiä juoksemaan ja sitten joku kamppasi mut -> mä lähdin lentoon ja mahalleen maahan. Tämän jälkeen hämäriä pisteitä näkyi vähän joka suunnalla minne päänsä käänsi. Vastaavan efektin sain myös kerran kun poltin proppuni joskus pelissä (ollessani maassa) ja iskin avarilla parkettiin.

Kuka on tulossa tänään valtiovierailulle Helsinkiin?

Tänään penkkiä tehdessä viimeistä raskasta toistoa pusertaessa silmien ohi välähti joku tumma "varjo" , laitoin tangon telineeseen ja istuin penkillä , silmissä vilisi pieniä sateenkaaren värisiä pallukoita, ihan kuin jotain kipinöitä. Mistä mahtoi johtua? Meni onneksi pienellä päänpuistelulla ohitse.

Itsellä on ollut samanlaisia kohtuu monesti salilla. Joskus jopa tullut aurallisia migreeni oireita: näkökenttään tulee "blindspot" ja silmien laidoissa näkyy sahalaitaa. Tämän jälkeen yleensä tajuton jysäri. Ihmeellistä sinänsä etten kuitenkaan kärsi migreenistä muuten.

Kuka on Counterfeithin avatarissa? Miksi pidin tänään rokulipäivän? Ja jäin kotiin paj.. Dokaamaan?

Miks mun mikki kuuluu saatanan vaimeena audacityssä?

ok, en sitte tiiä tohon, mutta mä toimin joskus vartiana ja pokena, niin niihin korttia haettaessa, joutu keskustelee pitempäänkin, kun olin 2 x juopossa ollut ja siis ihan sammunu johonki kylille teininä. Eri laitoksilla on varmaan sitten eri käytäntöjä.

Mikä on vartia?

Mikä on vartia?

1232_Pentti_Vartia_Feb05.JPG

Professori?

Kuka on Counterfeithin avatarissa? Miksi pidin tänään rokulipäivän? Ja jäin kotiin paj.. Dokaamaan?

Miks mun mikki kuuluu saatanan vaimeena audacityssä?

1)En ole ihan varma kuka on avatarissa, löysin kuvan netistä. Mutta hemmetin hieno kunto ja sitä tavoitellaan :rock:
2)Olet itsekuriltasi heikko
3)Älä yritäkään piinata naapureita epämäärisellä laulamisella.

En ole ihan varma kuka on avatarissa, löysin kuvan netistä. Mutta hemmetin hieno kunto ja sitä tavoitellaan :rock:

Joo, kelailinkin et aika hc-kondikses oisit ollu.

Miksi massman trollailee huonoilla vitseillä, mitkä kalpenevat rinnastettuna omiini :(?

e.

2) Mut hei, duunaan sentäs hyvää musaa.
3) Kato kohta 2

Sitä paitsi naapurit ei ymmärrä mua..

Onko Massman vajakki vai trolli vai miksi hän ei ymmärrä toisten vastauksia?

veikkaisin vahvasti molempia.

@Rantaleijona : älä nyt saatana sano että tilutat jotain vitun konemusaa? :david:
Jos teet niin ymmärrän sun naapureitas vallan hyvin.

Voiko olla huono itsekuri jos vetää kyykyn syvään ja progressiivisesti :D?

Ja en suinkaan, lurittelen jumalaisella tenorillani.

e. Ja lähinnä hipetihoppia ja sen sellaista täältä kuulee :) Tuu säki chillaa.

Back
Ylös Bottom