Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mahtavia ääniä joillain noista. Kuka tuo ensimmäinen valkoihoinen nainen joka laulaa?
Kuinka järkevää on mennä liikuntatunnille darrassa? Mitä siitä voi seurata?
sisko sen lopulta sieltä sai ongittua kun sillä on niin mukavan pienet kädet että se mahtu ottamaan sen sieltä "sytämestä" poies
melkeinpä ylpeä kun kerroin kuinka paljon aikaa olin nähnyt sen vaihtoon pikkusiskoni kanssa
Oisko jossain jotain tilastoa miten YLEn budjetti jakautuu? Kiinnostais tietää mihin sitä rahaa oikein haaskataan, en tiedä, mutta sellainen fiilis on että millään tavalla järkevällä pohjalla homma ei ole.
Viking Lotossa oli eilen 12 miljoonan potti jos onnennumero osuu. Kaveri väitti, että 12.5 miljoonaa. Tiedän, että se oli 12 miljoonaa, mutta mistä löytyis joku uutinen, että vois todistaa sen, kun veikkauksen sivuilta tiedot poistunu. Vetoa lyötiin pienestä rahasta. Hehehh, periaate kysymys. Onko tietoa?
Millä "hienolla" nimellä kutsutaan päivää, jolloin kaikki menee päin vittua? Oon jossain kuullu tän muttei muistu mielee ja jäi vaivaan.
Millä "hienolla" nimellä kutsutaan päivää, jolloin kaikki menee päin vittua? Oon jossain kuullu tän muttei muistu mielee ja jäi vaivaan.
Riittääkö tietokoneen palomuuriksi ja virustutkaksi Microsoft Security Essentials? Windows 7 kyseessä.
Miten sanotaan englanniksi esim. "tunnen millan nikon kautta"
I know Milla through Niko