Mitä vittua, torrentz.comiinhan tässä nyt oli tarkoitus päästä?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nyt menee hermot!
Sain postissa Supershopping -nimiseltä firmalta jotain ihme vitamiinipillereitä, joita en todellakaan ole tilannut! Mukana lasku, 25,85e, jossa sanotaan mm. että jos palautan tuotteet, kuuluu minun maksaa postimaksu ja postikonttorista pitää hankkia päivätty kuittaus, jotta voidaan tarkistaa että palautus on thety 14 päivän sisällä. WTF!!??? Ja että palautuksen voi tehdä vain ja ainoastaan laskun yläreunassa mainittuun osoitteeseen, joka on postilokero VIROSSA!
Eräältä toiselta foorumilta löysinkin jo tietoa firmasta, jengi saanut perintätoimistolta kirjeitä maksamattomista laskuista, vaikkei ole kyseiseltä firmalta mitään tilannut tai edes saanut.
Pitääkö paikkansa, että tuotteita joita ei ole tilannut, ei ole velvollisuus palauttaa? Ja jos nyt vaivaudun palauttamaan niin pitääkö tosiaan maksaa postimaksu itse?
Tää aihe vähän niinkuin meni jo, mutta mitä opettamista on lampunvaihdossa? Pistää vituttamaan kaikki saatanan sukat, jotka ei osaa, tai uskalla tehdä yhtään mitään opettamatta. Ei edes noin yksinkertaisia asioita. Ei mullekaan nuorena kukaan opettanut mopon korjausta, mutta ihan omasta kiinnostuksesta räpläilin, purin, kokosin, huolsin ja korjasin sitä ja opin samalla. Ei tartte pelätä kaikkea tekniikkaan liittyvää. Itse ainakin yritän korjata paljonkin asioita ihan itse vaikken niistä mitään tajua, ja usein onnistunkin siinä. Paitsi elektroniikka. Se on yksi mitä en korjaile. (No ok, yksi päivä irrotin näytönohjaimen koneesta, purin siitä tuulettimet ja jäähdytyssiilit pois ja putsasin, vaikkei kukaan ollut opettanut. Pistin kasaan ja taas toimii paremmin kuin uutena. Mutta se ei liitykään suoranaisesti elektroniikkaan.)
Siis 70" eli tuumaa on pituuden, ei pinta-alan yksikkö.eli kuinka iso esim 70"=cmxcm?
Mistä löytäis semmosen taulukon mistä näkis että monta cm on esim 77", 90" jne, eli kuinka iso esim 70"=cmxcm?
Miten näytön sivun pituuden voi selvittää näytän koosta? Kyllä näytän mittasuhde pitäisi tietää (16:9, 4:3 tms) ennen kuin mitään voi laskea.Sen verran vielä että pythagoraan lauseella saadaan laskettua näytön sivujen pituudet kun näytön tuumathan ovat kulmasta kulmaan...
Päässälaskun lisäksi tarvinnee oikean kertoimen, joka tässä tapauksessa on 2,54 ;)1 tuuma on 2.5 cm siinä ei muuta tarvita ku päässälaskua vähän ni selviää.
Sen verran vielä että pythagoraan lauseella saadaan laskettua näytön sivujen pituudet kun näytön tuumathan ovat kulmasta kulmaan...
edit: jos näytön tuumista oli puhe. tosin iso näyttö on 70" :D
Tarviiko jotain ohjelmia vai kuinka pääse puhelimen tiedostoihin käsiksi? Koneessa on bluetooth, puhelin ja kone on yhteydessä, mutta mitä kautta ne tiedostot sitten näkyy?
Sen verran vielä että pythagoraan lauseella saadaan laskettua näytön sivujen pituudet kun näytön tuumathan ovat kulmasta kulmaan...
edit: jos näytön tuumista oli puhe. tosin iso näyttö on 70" :D
Miksi AKT lakkoilee?