Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Mikä neuvoksi, kun aivastelu ei lopu? Kokoajan aivastuttaa ja tätä on jatkunu jo pitkää - alkaa hieman jo vituttamaan

Mistä johtuu tajunnan menetys esim. kovasta iskusta? Mitä siellä aivoissa tapahtuu tarkalleen ottaen?

Mistä johtuu tajunnan menetys esim. kovasta iskusta? Mitä siellä aivoissa tapahtuu tarkalleen ottaen?

Vähän riippuu että onko kyseessä aivotärähdys vai joku oikea vaurio päässä. Esim. jos kova isku kohdistuu päähän, ja aiheuttaa kallon luiden murtumista ja pehmytkudosvaurioita. Tosiaan se isku voi myös aiheuttaa painetta aivoihin ilman että se murtaa mitään, kun kallo joustaa jonkin verran. Tietysti jos isku on tarpeeksi luja se voi aiheuttaa suoraan halkeamisen, jonka kautta vaurioittaa suoraan aivoja. Aivot kuitenkin on aika herkkä alue, niin yleensä nuo edellä mainitut tapaukset aiheuttavat sinne veren vuotamista, jonka takia sitten se taju lähtee.

miksi kissan häntä tärisee ? tilanne on siis seuraava : kissa nukkuu, herää, venyttelee, köyristää selkää ja hursee, samaan aikaan häntä alkaa tärisemään ihan juuresta. aina jokakerta ei tapahdu.

Voihan se täristä siitä venyttelystä johtuen (tärisethän itsekin vähän kun oikein hartaasti suonistelet), mutta useinhan kissat tärisyttävät häntää tervehtiäkseen. "Chiao, mää heräsin nyt, anna ruokaa." Tai "Hei! ihanaa kun tulit kotiin! Anna ruokaa."

Nyt menee hermot!

Sain postissa Supershopping -nimiseltä firmalta jotain ihme vitamiinipillereitä, joita en todellakaan ole tilannut! Mukana lasku, 25,85e, jossa sanotaan mm. että jos palautan tuotteet, kuuluu minun maksaa postimaksu ja postikonttorista pitää hankkia päivätty kuittaus, jotta voidaan tarkistaa että palautus on thety 14 päivän sisällä. WTF!!??? Ja että palautuksen voi tehdä vain ja ainoastaan laskun yläreunassa mainittuun osoitteeseen, joka on postilokero VIROSSA!

Eräältä toiselta foorumilta löysinkin jo tietoa firmasta, jengi saanut perintätoimistolta kirjeitä maksamattomista laskuista, vaikkei ole kyseiseltä firmalta mitään tilannut tai edes saanut.

Pitääkö paikkansa, että tuotteita joita ei ole tilannut, ei ole velvollisuus palauttaa? Ja jos nyt vaivaudun palauttamaan niin pitääkö tosiaan maksaa postimaksu itse?

Nyt menee hermot!

Sain postissa Supershopping -nimiseltä firmalta jotain ihme vitamiinipillereitä, joita en todellakaan ole tilannut! Mukana lasku, 25,85e, jossa sanotaan mm. että jos palautan tuotteet, kuuluu minun maksaa postimaksu ja postikonttorista pitää hankkia päivätty kuittaus, jotta voidaan tarkistaa että palautus on thety 14 päivän sisällä. WTF!!??? Ja että palautuksen voi tehdä vain ja ainoastaan laskun yläreunassa mainittuun osoitteeseen, joka on postilokero VIROSSA!

Eräältä toiselta foorumilta löysinkin jo tietoa firmasta, jengi saanut perintätoimistolta kirjeitä maksamattomista laskuista, vaikkei ole kyseiseltä firmalta mitään tilannut tai edes saanut.

Pitääkö paikkansa, että tuotteita joita ei ole tilannut, ei ole velvollisuus palauttaa? Ja jos nyt vaivaudun palauttamaan niin pitääkö tosiaan maksaa postimaksu itse?

Kysy Tatulta tuolta lakitoimiston puolelta ei tuu sit mutuilua turhaan, vaan saat pätevän vastauksen.

Nyt menee hermot!

Rikosilmoitus poliisille. Kuulostaa sellaiselta touhulta että poliisi jo kirjaa asianomaisia.

Voiko junissa vielä nykyään matkustaa ilman paikkalippua? Menen tänään junalla armeijakomennukselle Rissalaan ja lähden ns. kylmältä asemalta eli en voi varata sitä paikkalippua ennen matkaan lähtöä. Lippuna mulla on se asevelvollisen tarkastuslipuke. Voiko sen paikkalipun hommata konduktööriltä junassa ilman lisämaksua?

Voi matkustaa ilman paikkalippua. Tosin konnari ei voi enää junassa myydä paikkalippua (näin mulle sanottiin vastikään kun junasta lippua ostaessani pyysin nimenomaan paikkalippua, ettei tarvitse joka aseman kohdalla pohtia, mihin pitää taas singahtaa, kun olen jonkun paikalla), koska laitteet eivät ole reaaliajassa. Lähde: konnari välillä Jkl-Hki.

Voi matkustaa ilman paikkalippua. Tosin konnari ei voi enää junassa myydä paikkalippua (näin mulle sanottiin vastikään kun junasta lippua ostaessani pyysin nimenomaan paikkalippua, ettei tarvitse joka aseman kohdalla pohtia, mihin pitää taas singahtaa, kun olen jonkun paikalla), koska laitteet eivät ole reaaliajassa. Lähde: konnari välillä Jkl-Hki.
Kiitos tiedosta! Matkustellaan sitten ilman paikkalippua ja toivotaan, ettei kovin montaa kertaa tarvitsisi pomppia ylös.

Tuo ainakin oli IC missä matkustin. Ei tarvinnut erillistä paikkalippua. Jatkossa tosin kannattaa ostaa se lippu vaikka e-lippuna tmv. niin on sitten paikkalippukin, eikä tarvitse stressata perseennostamisesta joka asemalla :)

voiko kännyköihin tulla randomisti tuhmia teksiviestimainoksia? :D
yhellä kaverilla on tullut puhelimeen näitä ja väittää kovasti että tulee ihan randomilla...

Back
Ylös Bottom