Onks sulla Raipat, hammasharja suussa tossa kuvassa?
On tai voi olla olematta ;--)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onks sulla Raipat, hammasharja suussa tossa kuvassa?
Mistä johtuu tajunnan menetys esim. kovasta iskusta? Mitä siellä aivoissa tapahtuu tarkalleen ottaen?
Mitenkä on jos ajaa ylinopeutta, niin onko poliisien pakko pysäyttää, vaikka jos niille tulee hälytys ajokesken?
Nyt menee hermot!
Sain postissa Supershopping -nimiseltä firmalta jotain ihme vitamiinipillereitä, joita en todellakaan ole tilannut! Mukana lasku, 25,85e, jossa sanotaan mm. että jos palautan tuotteet, kuuluu minun maksaa postimaksu ja postikonttorista pitää hankkia päivätty kuittaus, jotta voidaan tarkistaa että palautus on thety 14 päivän sisällä. WTF!!??? Ja että palautuksen voi tehdä vain ja ainoastaan laskun yläreunassa mainittuun osoitteeseen, joka on postilokero VIROSSA!
Eräältä toiselta foorumilta löysinkin jo tietoa firmasta, jengi saanut perintätoimistolta kirjeitä maksamattomista laskuista, vaikkei ole kyseiseltä firmalta mitään tilannut tai edes saanut.
Pitääkö paikkansa, että tuotteita joita ei ole tilannut, ei ole velvollisuus palauttaa? Ja jos nyt vaivaudun palauttamaan niin pitääkö tosiaan maksaa postimaksu itse?
Nyt menee hermot!
Sain postissa Supershopping -nimiseltä firmalta jotain ihme vitamiinipillereitä, joita en todellakaan ole tilannut! Mukana lasku, 25,85e, jossa sanotaan mm. että jos palautan tuotteet, kuuluu minun maksaa postimaksu ja postikonttorista pitää hankkia päivätty kuittaus, jotta voidaan tarkistaa että palautus on thety 14 päivän sisällä. WTF!!??? Ja että palautuksen voi tehdä vain ja ainoastaan laskun yläreunassa mainittuun osoitteeseen, joka on postilokero VIROSSA!
Eräältä toiselta foorumilta löysinkin jo tietoa firmasta, jengi saanut perintätoimistolta kirjeitä maksamattomista laskuista, vaikkei ole kyseiseltä firmalta mitään tilannut tai edes saanut.
Pitääkö paikkansa, että tuotteita joita ei ole tilannut, ei ole velvollisuus palauttaa? Ja jos nyt vaivaudun palauttamaan niin pitääkö tosiaan maksaa postimaksu itse?
Kiitos tiedosta! Matkustellaan sitten ilman paikkalippua ja toivotaan, ettei kovin montaa kertaa tarvitsisi pomppia ylös.Voi matkustaa ilman paikkalippua. Tosin konnari ei voi enää junassa myydä paikkalippua (näin mulle sanottiin vastikään kun junasta lippua ostaessani pyysin nimenomaan paikkalippua, ettei tarvitse joka aseman kohdalla pohtia, mihin pitää taas singahtaa, kun olen jonkun paikalla), koska laitteet eivät ole reaaliajassa. Lähde: konnari välillä Jkl-Hki.
voiko kännyköihin tulla randomisti tuhmia teksiviestimainoksia? :D
yhellä kaverilla on tullut puhelimeen näitä ja väittää kovasti että tulee ihan randomilla...