Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
onko jauheliha vielä syötävää, jos se on päivän vanhaa ja mennyt ruskeaksi (raakana siis) ja paistamisen jälkeen siitä lähtee sellanen "pistävä" haju?
Miten sellainen "perinteinen" vaaka toimii? Siis sellainen joita on yleensä sairaaloissa jne. Siinä on ne 2 liikuteltavaa juttua, miten se siis toimii? =)
Kuuma vesi edesauttaa ihon kuivumista, mikä voi aiheuttaa tuota kutinaa. Itellä kutisi kesällä ihan simona vatsa ja jalat suihkun jälkeen, kokeilin viileämpiäkin suihkuja, mitkä eivät onneksi auttaneet - saa jatkaa kuumia suihkujaMistä johtuu että aina kun tulen suihkusta niin selkää ja hartioita alkaa kutittamaan ihan saatanasti? Olen yrittänyt vaihdella pyyhkeitä paksusta ja laadukkaasta froteepyyhkeestä aina sellaiseen tallinnasta ostettuun ohueen paskaan mutta mikään ei tunnu auttavan. Olen vaihdellut myös suihkusaippuoita ja shampoita mutta sama tulos. Voisiko se että peseydyn aina todella kuumalla vedellä aiheuttaa moisen reaktion ihossa? Vituttaa kun nukkumaan mennessä ekat puol tuntii menee siihe pyörimiseen ja ittensä raapimiseen
Sitten jostain kumman syystä (tietäis vaan mistä) ei ole talven aikana kutissut ollenkaan.
Pitääkö mun vielä päivittää tätä vai mikä on ongelmana?elikkä ensin laitat arviolta kokonaiskilomääräsi(se sellainen mötikkä joka sopii sellaisiin pieniin uriin), jos vaaka kallistuu oikealle on siinä liian paljon kiloja jos vasemmalle liian vähän kiloja.
sit sillä toisella viisarilla säädät grammat kohilleen.
Tarkoitettiinkohan kysymyksessä käyttöä vai toimintamekanismia? Tässä kylpyhuonevaa'an toiminta nyt kuitenkin äkkiä haettuna. Muutenkin hyvä sivusto tsekata ennen kuin tänne kirjoittaa
Jos on valkoinen huppari, jossa tummaa printtiä niin pestäänkö se värilliselle vai valkopyykille tarkoitetulla pesuaineella?
http://fi.wikipedia.org/wiki/Susanna_Tervaniemi << mitä tarkoittaa "Susanna Tervaniemi (s. 1978/9)"
No haloo. Olisko syntymäaika?
No haloo. Olis varmaan pitänyt boldata /9 niin sinäkin tajuaisit.
Eli syntymäaika ei vaan oo tiedossa, ei mitään kummempaa?
Ei siihen nyt kuole ainakaan... ite ainakin syön hyvillä mielin kaiken näköstä vanhaa tai lattioita nuohonnutta ruokaa, eihän se muuta kuin paranna vastustuskykyä. Toki jokin raja nyt pitää olla mutta liika hygieniakin on huono juttu.onko jauheliha vielä syötävää, jos se on päivän vanhaa ja mennyt ruskeaksi (raakana siis) ja paistamisen jälkeen siitä lähtee sellanen "pistävä" haju?

EDIT: 1978/9, mulle tuntuis enemmän kuukaudelta tuo 9. Jos itse vuosi ois epäselvä, pitäisi se ilmaista selkeämmin, esim 1978(*9?) tai viitteellä. Tai jotain.. :D
Näin mäkin aluksi kuvittelin, mutta "/9" on linkki joka vie vuotta 1979 käsittelevälle sivulle, joten kai se sitten vuoteen viittaa. Tuo 1978/9 olisi myös ainakin suomen kielessä hyvin epätyypillinen tapa ilmaista, että syntymäaika on vuoden 1978 syyskuu.