Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Näkeekö jostain netissä pitkiä sääennusteita? Tiedän ettei ne kovin tarkkoja voi olla, mutten löytänyt edes edellis vuosien säätilastoja. Olisi vaan kiva tietää miten nää ilmat alkavat lämpenemään nyt keväällä.

onko jauheliha vielä syötävää, jos se on päivän vanhaa ja mennyt ruskeaksi (raakana siis) ja paistamisen jälkeen siitä lähtee sellanen "pistävä" haju?

onko jauheliha vielä syötävää, jos se on päivän vanhaa ja mennyt ruskeaksi (raakana siis) ja paistamisen jälkeen siitä lähtee sellanen "pistävä" haju?

Nakkaisin kyllä pois jos haisee poikkeavalta!Parre kuitskin pelata varman päälle" kuin ruveta parin tunnin päästä oksentelemaan.

Miten sellainen "perinteinen" vaaka toimii? Siis sellainen joita on yleensä sairaaloissa jne. Siinä on ne 2 liikuteltavaa juttua, miten se siis toimii? =)

Miten sellainen "perinteinen" vaaka toimii? Siis sellainen joita on yleensä sairaaloissa jne. Siinä on ne 2 liikuteltavaa juttua, miten se siis toimii? =)

elikkä ensin laitat arviolta kokonaiskilomääräsi(se sellainen mötikkä joka sopii sellaisiin pieniin uriin), jos vaaka kallistuu oikealle on siinä liian paljon kiloja jos vasemmalle liian vähän kiloja.
sit sillä toisella viisarilla säädät grammat kohilleen.

Jos on valkoinen huppari, jossa tummaa printtiä niin pestäänkö se värilliselle vai valkopyykille tarkoitetulla pesuaineella?

Mistä johtuu että aina kun tulen suihkusta niin selkää ja hartioita alkaa kutittamaan ihan saatanasti? Olen yrittänyt vaihdella pyyhkeitä paksusta ja laadukkaasta froteepyyhkeestä aina sellaiseen tallinnasta ostettuun ohueen paskaan mutta mikään ei tunnu auttavan. Olen vaihdellut myös suihkusaippuoita ja shampoita mutta sama tulos. Voisiko se että peseydyn aina todella kuumalla vedellä aiheuttaa moisen reaktion ihossa? Vituttaa kun nukkumaan mennessä ekat puol tuntii menee siihe pyörimiseen ja ittensä raapimiseen
Kuuma vesi edesauttaa ihon kuivumista, mikä voi aiheuttaa tuota kutinaa. Itellä kutisi kesällä ihan simona vatsa ja jalat suihkun jälkeen, kokeilin viileämpiäkin suihkuja, mitkä eivät onneksi auttaneet - saa jatkaa kuumia suihkuja :) Sitten jostain kumman syystä (tietäis vaan mistä) ei ole talven aikana kutissut ollenkaan.

Yksi kutinaa aiheuttava juttu voi olla pyykinpesuaine tai oikeastaan enemmänkin huuhteluaine. Iho kuitenkin joutuu suihkun jälkeen kosketuksiin pyyhkeen, vaatteiden, lakanoiden, peittojen ym. kanssa.

Apuaaa, mitä mun tuliketulle on tapahtunut? Kämppis (tai firefox itse) on ilmeisesti päivittänyt tämän ja nyt esim. yläpalkki on tollanen harmaa ja siinä on ketun kuva. Muutenkin ulkoasu vähän erilainen. Ja ei siinä mitään, ihan kiva juttu, mutta nyt tässä ei toimi youtube ollenkaan. Ei vaan lataa sivuja :confused: Pitääkö mun vielä päivittää tätä vai mikä on ongelmana?

elikkä ensin laitat arviolta kokonaiskilomääräsi(se sellainen mötikkä joka sopii sellaisiin pieniin uriin), jos vaaka kallistuu oikealle on siinä liian paljon kiloja jos vasemmalle liian vähän kiloja.
sit sillä toisella viisarilla säädät grammat kohilleen.

Tarkoitettiinkohan kysymyksessä käyttöä vai toimintamekanismia? Tässä kylpyhuonevaa'an toiminta nyt kuitenkin äkkiä haettuna. Muutenkin hyvä sivusto tsekata ennen kuin tänne kirjoittaa

Jos on valkoinen huppari, jossa tummaa printtiä niin pestäänkö se värilliselle vai valkopyykille tarkoitetulla pesuaineella?

Itse pesisin vaaleiden kanssa valkaisevalla pyykinpesuaineella. Oletuksena siis ettei kuvio päästä väriä muihin valkoisiin vaatteisiin. Jos varman päälle haluaa pelata niin pesee ensimmäisellä kerralla hupparin yksinään koneessa.

Ei kyllä tule muuta selitystä mieleen, kuin että jutun kirjoittaja ei ole ollut varma Tervaniemen syntymävuodesta ja on sen takia laittanut tuolla tavalla.

Ei siihen nyt kuole ainakaan... ite ainakin syön hyvillä mielin kaiken näköstä vanhaa tai lattioita nuohonnutta ruokaa, eihän se muuta kuin paranna vastustuskykyä. Toki jokin raja nyt pitää olla mutta liika hygieniakin on huono juttu. :)

EDIT: 1978/9, mulle tuntuis enemmän kuukaudelta tuo 9. Jos itse vuosi ois epäselvä, pitäisi se ilmaista selkeämmin, esim 1978(*9?) tai viitteellä. Tai jotain.. :D

EDIT: 1978/9, mulle tuntuis enemmän kuukaudelta tuo 9. Jos itse vuosi ois epäselvä, pitäisi se ilmaista selkeämmin, esim 1978(*9?) tai viitteellä. Tai jotain.. :D

Näin mäkin aluksi kuvittelin, mutta "/9" on linkki joka vie vuotta 1979 käsittelevälle sivulle, joten kai se sitten vuoteen viittaa. Tuo 1978/9 olisi myös ainakin suomen kielessä hyvin epätyypillinen tapa ilmaista, että syntymäaika on vuoden 1978 syyskuu.

Näin mäkin aluksi kuvittelin, mutta "/9" on linkki joka vie vuotta 1979 käsittelevälle sivulle, joten kai se sitten vuoteen viittaa. Tuo 1978/9 olisi myös ainakin suomen kielessä hyvin epätyypillinen tapa ilmaista, että syntymäaika on vuoden 1978 syyskuu.

Jooh onhan se vähän, ehkä enemmän vuosineljänneksien kanssa käytetty.. mut kun ottaa huomioon kenen sivusta oli kyse, asialla ei oo hevonpaskankaan verran väliä. :D

Back
Ylös Bottom