Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miksi poliisit voivat sakottaa perustein "katolla oleva lumi lentää takana tulevan auton lasiin ja peittää näkyvyyden" ? Saisko jotain faktaa onko tuo laillista? En siis putsannu lumia konepelliltä enkä katolta.
Kuvittelisin että ajoneuvosta (auto/yhdistelmä) ei saa irrota mitään, joka haittaa muuta liikennettä. Oli se sitten halkoja, betoniterästä tai lunta.Miksi poliisit voivat sakottaa perustein "katolla oleva lumi lentää takana tulevan auton lasiin ja peittää näkyvyyden" ? Saisko jotain faktaa onko tuo laillista? En siis putsannu lumia konepelliltä enkä katolta.
Miksi poliisit voivat sakottaa perustein "katolla oleva lumi lentää takana tulevan auton lasiin ja peittää näkyvyyden" ? Saisko jotain faktaa onko tuo laillista? En siis putsannu lumia konepelliltä enkä katolta.
Mitä vähempi älykkäät ajattelevat? Tai oikeastaan, että kuinka paljon? Ei tämä kyllä vähä-älyisyyteen luultavasti liity, mutta niin olen itse asian ymmärtänyt.
Itse en ole vähä-älyinen vaikken aivan täyspäinenkään, mutta ajattelen koko ajan kaikkea mahollista, siis aina, ja koko ajan.
Jos ekaan kysymykseen yleispätevä vastaus on: "Ei mitään", niin haluaisin olla tosi tyhmä.
Ainakin minun silmiini näyttää paremmalta tämmöinen: [ ]
Samaa asiaahan se kuitenkin sisällöllisesti on, vaikka tekijät eivät nyt ole jokaista yksityiskohtaa erikseen maininnut.
Plääh, liian hankalaa! Pitäisi muka olla sujuvaa tekstiä, mutta kuitenkin vaaditaan tosi tönkköä.
Tallentavassa digiboxissa on toiminnoissa kovalevyn formatointi? Mitä hyötyä siitä on? Jos sen tekee niin lähteekö boxista päivitykset,asetukset ja muut boxin toiminnot pois? Vai puhdistaako se vaan tallennetut ohjelmat kovolta pois.
, niin ne aina tanssii samassa tahdissa?Tiukemmassa jarrutuksessa tuo lumi saattaa katolta siirtyä koristamaan tuulilasia, jolloin voitaneen jo puhua liikenneturvallisuutta vaarantavasta määrästä. Mä yritän aina putsasta auton mahdollisimman hyvin, mutta onpa joskus käynyt niinkin että lumi pääsi jäätymään katolle ja sitten mutkassa tämä jäälaatta irtosi. Onneksi ei ollut siinä vieressä mitään mihin se olisi osunut, olisin muuten päässyt varmaankin maksamaan jonkun autoon uusia ikkunoita ja maalipintaa. Eli ei ne poliisit ihan pelkästään vittuillakseen huomauta tuosta iglulla ajosta.p.s. saa olla muuten vähän helvetillinen määrä lunta katolla jos sen tipahtaminen vaarantaa liikennettä. Luulisi suurimman osan tippuvan jo parkkikselta lähdettäessä.
Kannattaako ostaa halvalla 146cm lumilauta 181cm:n miehen, jos käy sen viis kertaa laskemassa talvessa? Pystyykö sillä laskemaan? Hyvät ja huonot puolet noin lyhyestä laudasta. Kiitti.
Plussat
+ lauta on ketterämpi
Miinukset
- lauta on ketterämpi
Eli laskiessa lauta menee helpommin "yli" ja muutenkin pois alta. Mutta jos osaa/tottuu niin ei suurtakaan merkitystä. Oleellisempaa on onko tuo lyhyt lauta hyvä ja jäykkärunkoinen vai joku hullu banaani jonka todennäköisesti katkaiset ensimmäisenä talvena...
No se on sellanen ihan ok-lauta. Ei mitään halvinta paskaa kumminkaan. Voihan sitä tietty ens talvena panostaa lisää, jos innostuu ja on rahaa. Mutta pysynköhän mä sillä pystyssä? :D