Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mistä se johtuu tuo tähtien/kipinöitten näkeminen? Turpaani en oo saanu, mutta esim äsken burpeen jälkeen vähän vilisi silmissä vaaleita pisteitä taas. Jotain tärähtelyyn liittyvää vai mitä?
Mikä on etiketti ruokakaupan jonossa? Kuuluuko edellä olevan nostaa "kapulan" ostoksensa perään liukuhihnalle vai onko se perässä tulevan tehtävä?
Voisi olettaa, että kuuluu arkielämän hyviin tapoihin. Itse laitan. Vituttaa jos edessä oleva persenaama ei laita kapulaa ostostensa jälkeen.
Voisi olettaa, että kuuluu arkielämän hyviin tapoihin. Itse laitan. Vituttaa jos edessä oleva persenaama ei laita kapulaa ostostensa jälkeen.
Mistä se johtuu tuo tähtien/kipinöitten näkeminen? Turpaani en oo saanu, mutta esim äsken burpeen jälkeen vähän vilisi silmissä vaaleita pisteitä taas. Jotain tärähtelyyn liittyvää vai mitä?
Mitä ilmeisimmin näin on oletettu, ja hiilareista päätellen myös paneroitu..ravintosisälto 100g:
Siika P=17,2g H=0g R=3,4g
Siika(paistettu) P=17,6g H=8,5g R=8,9g
Kertokaa miks paistetussa kalassa on enemmän rasvaa ja hiilareita? Onko tossa oletettu, että kalat paistetaan öljyssä :jahas:?

Kysytään nyt täällä ku toisessa threadissa ei tullu vastausta.
Elikkä olin snorklaamassa ja mun vedenpitävä kamera päätti imasta merivedet sisään. Muistikortti ei enää toimi millään mun lukijoista. Mitä eteen? Minkä hintaista kuvien esille kaivaminen on? Yritän tosin laittaa kaikki kulut Olympuksen piikkiin..
Ootko kattonu ohjekirjasta et mikä on olyn kanta vesivahinkoihin? Voi olla et vaikka se on mainostettu olevan vedenpitävä niin siltikin vetäytyvät vastuusta jos se vuotaaki. Jos oly ei korvaa niin tuuppaisin sen sit matkavakuutukseen/kotivakuutukseen(omavastuuhan noissa on, mut saa ees jotain rahaa takas.... kuvia ne tuskin pelastaa).
ootko koittanu miten kuivattaa sitä korttia? onko sisällä vielä suolavettä?