Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Jälkimmäiseen kyssäriin vastaten ainaskin braun kf 580 korahtelee lopussa,muuten verrattain äänetön.Laite vajaa vuoden vanha!

Tuo philipsi möykkää alusta asti niin, että pitää melkein miettiä uskaltaako kerrostalossa keitellä aamuvarhain tai iltamyöhään. Loppukorahtelujen aikana tarttis miltei kuulosuojaimet!

Jäätelö on sulanut

Hileytyy sulamattakin ajan mittaan. Ihan samasta syystä kuin pakkasen sisäpuoli kerää huurretta. Jos se tapahtuu kovin äkkiä on pakastimessasi vikaa, tai lokeron luukkua auotaan turhan toihaan -> kosteaa ilmaa sisään -> lisää hilettä.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Missä vika kun yrittää vastata viesteihin "vastaa lainaten" tai "vastaa", niin tämä vastausboxi mihin pitäis kirjoittaa katoaa näkyvistä

Kokonaan katoavat? Vai vaan sivu skrollautuu niin, että siellä keskellä (vastattavan viestin alla) olevaa vastausboksia ei tule huomanneeksi? Ekaan vikaan sanoisin, että browseri ei jostain syystä tykkää.

Kun pesee sähköhammasharjalla hampaita ja katsoo samalla telkkaria tai jotain diginäyttöä (esim. pesukoneen digitaalinen näyttö) näyttää siltä kuin telkkari- tai digiruutu tärisisi, mutta ympäristö pysyis paikoillaan. Mistä tää johtuu? Siis se on tietysti se sähköhammasharjan tärinä, joka aiheuttaa sen liikkeen, mutta miksi se pesukone näyttää olevan paikallaan ja vain sen näyttö tärisee?

Tää on varmaan vastattu jo viiskymmentä kertaa, mutta en jaksa etsiä. Harja saa silmäsi tärisemään ja kun noissa mainitsemissasi näytöissä ja ruuduissa ei ole staattinen kuva, vaan sitä virkistetään jatkuvasti jollain taajuudella, näet sen hieman eri kohdassa ja vaiheessa joka täräyksellä.

Hileytyy sulamattakin ajan mittaan. Ihan samasta syystä kuin pakkasen sisäpuoli kerää huurretta. Jos se tapahtuu kovin äkkiä on pakastimessasi vikaa, tai lokeron luukkua auotaan turhan toihaan -> kosteaa ilmaa sisään -> lisää hilettä

Oikeassa olet kuomaseni....Saattaapi olla välillä, jäätelöt kauan pakkasessa. Silloinhan käy näin, eikö vaan?

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Jäätelö on sulanut: Joko kuljetuksen yhteydessä, -tai kaupan altaassa. On käynyt samalla tavalla ja sain uuden jäätelöpaketin. Toki otti päähän reissata edestakas, mutta olen reklamaatioita aina tehnyt, kun on aihetta. Teeppäs sinäkin.

Edit: Valmistajaa reklamoidessa saa aina paremman korvauksen. Kaupasta vain vastaavan tuotteen.

Mulla on siis käynyt näin kolmelle eri jäätelölle, jotka on ostettu kolmena eri aikana.

On aikamoista sattumaa, että ne olisi kaikki sulaneet kaupan pakastealtaassa..

Niin ja viimeisimmän jäätelön ostin eilen. Maistoin sitä heti kotona, se oli oikein hyvää ja kolmen tunnin päästä siinä oli niitä jäähileitä.

Onko ihan mahdoton ajatus, että mun pakastimessa olisi vikaa?

Mulla on siis käynyt näin kolmelle eri jäätelölle, jotka on ostettu kolmena eri aikana.

Niin ja viimeisimmän jäätelön ostin eilen. Maistoin sitä heti kotona, se oli oikein hyvää ja kolmen tunnin päästä siinä oli niitä jäähileitä.

Harvemmin ne kaupan pakastealtaassa sulaa IMO,se vaa lämpenee kotiin tuotaessa pinnalta,sit kun heittää pakasteeseen niin alkaa taas jäähtymään,jäätelössähän on vettä,pakastuminen hidasta niin joteskin se vesi kondensoituu ja jäätyy,siks hileitä.Tää ois mun päätelmä näin itseoppineena kemistinä :jahas: Saattaahan pakastinkin olla rikki,nakkaat sinne mittarin niin sillähän se selviää tai tunnuselet jotain pakastimessa ollutta tuotetta,antaa vähän osviittaa-

Mulla on tällänen yks ohjelma, missä pitää laskea kilomäärät % mukaan. Mutta en tiedä miten ne lasketaan, jakamalla ? :D

esim:

Max 100% = 90kg

4x3x75% (kuinka paljon toi 75%:stia on rautaa?)
6x4x90% (^^^^)
4x2x80% (^^^^)

Luulin, että laitoit suoraan pakkaseen. Mulla on käynyt usein noin. Johtuu siitä kosteudesta, josta Kääpä tiesi kertoa---> Avattu paketti vetää hileeseen...Nykyään pitää syödä koko jätski aina kerralla...:D

kääpä sanoi:
Kokonaan katoavat? Vai vaan sivu skrollautuu niin, että siellä keskellä (vastattavan viestin alla) olevaa vastausboksia ei tule huomanneeksi? Ekaan vikaan sanoisin, että browseri ei jostain syystä tykkää.

Kyllä se quottaus boxi ottaa ja katoaa kokonaan, tilalla vaan harmaata... just sieltä quotattavan viestin alta. Sit kun painaa [F5] niin sivu päivittyy, mutta ilman että olis "lainaustilassa". Eli kirjoitusboxi on takas alareunassa.
Nyt kun tätä kirjoitan niin joutuu lainaan niin että ensin ctrl+C sun tekstis ja sit liittää sen alareunan vastausboxiin ja kirjoittaa erikseen guote-tagin sisään "=kääpä"... menee liian vaikeeks varsnkin jos pitäis useampaa viestiä lainata.

Onko muilla vastaavaa ongelmaa?? Selain mulla on joku melko uus internet explorer.

Harvemmin ne kaupan pakastealtaassa sulaa IMO,se vaa lämpenee kotiin tuotaessa pinnalta,sit kun heittää pakasteeseen niin alkaa taas jäähtymään,jäätelössähän on vettä,pakastuminen hidasta niin joteskin se vesi kondensoituu ja jäätyy,siks hileitä.Tää ois mun päätelmä näin itseoppineena kemistinä :jahas: Saattaahan pakastinkin olla rikki,nakkaat sinne mittarin niin sillähän se selviää tai tunnuselet jotain pakastimessa ollutta tuotetta,antaa vähän osviittaa-

Tulen himaan, avaan heti jäätelön ja otan siitä maistiaisen ja pistän pakkaseen. Se on 3min huoneenlämmössä ja se aiheuttaa sen, että se sulaa niin pahasti, että on kauttaaltaan jäähileessä kolmen tunnin pakkasessa olon jälkeen?

Miksi se sulaminen ei näy siinä?

Miksi näin ei ole käynyt koskaan aikaisemmin?

Nimim. Harrastan litran jäätelöitä..

Tulen himaan, avaan heti jäätelön ja otan siitä maistiaisen ja pistän pakkaseen. Se on 3min huoneenlämmössä ja se aiheuttaa sen, että se sulaa niin pahasti, että on kauttaaltaan jäähileessä kolmen tunnin pakkasessa olon jälkeen?

Miksi se sulaminen ei näy siinä?

Miksi näin ei ole käynyt koskaan aikaisemmin?
Onko sulla NO frost pakastin, saako sen toiminnon kytkettyä pois.
monissa no frost pakastimissa on joku laatikko missä suositellaan säilytettävän jäätelöt.
Yksi vaihtoehto on laittaa jäätelö tiiviiseen säilytysastiaan.

Nimim. Harrastan litran jäätelöitä..

Onko sulla NO frost pakastin, saako sen toiminnon kytkettyä pois.
monissa no frost pakastimissa on joku laatikko missä suositellaan säilytettävän jäätelöt.
Yksi vaihtoehto on laittaa jäätelö tiiviiseen säilytysastiaan.

Omistan Kossin porta pro kuulokkeet joista toinen kuuloke on mykkä. Minne lähettää takuukorjaukseen vai kannattaako edes? Kossin sivuilta löytynyt joku Tura Scandinavia AB jonne lähetetty sähköpostia mutta ei oo vastattu. Ostettu markantalosta ... Minne on muut lähettäny?

Omistan Kossin porta pro kuulokkeet joista toinen kuuloke on mykkä. Minne lähettää takuukorjaukseen vai kannattaako edes? Kossin sivuilta löytynyt joku Tura Scandinavia AB jonne lähetetty sähköpostia mutta ei oo vastattu. Ostettu markantalosta ... Minne on muut lähettäny?

Kiikuta ne sinne mistä oot ostanutkin, eli markantaloon.

Markantaloon?

E: myöhästyin :)

Back
Ylös Bottom