Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Ei nyt välttämättä tyhmä kysymys, mutta en jaksa uutta trediäkään tehdä, niin kysympä tässä. Eli missä ois halvinta käydä näöntarkastuksessa ja piilareiden sovituksessa Jyväskylässä? Voisko noi saada kummatkin ilmaseks, jos ostaa sitten piilarit liikkeestä? Kuinka pitkäks aikaa piilarit on tavallisesti ostettava ja paljon niistä sillon suunnilleen köyhtyis?

Onko lentäjät amiksia?

Eli vastaavatko lentäjät koulutuskysymyksiin, että heillä on toisen asteen koulutus ja he ovat työntekijäammatissa?

Näin wikipediasta:

"Suomessa liikennelentäjäksi voi kouluttautua opiskelemalla ilmailukoulussa, joita ovat valtion ja Finnairin omistama Suomen Ilmailuopisto, sekä yksityiset Patria ja Salpauslento."

"Suomen Ilmailuopisto, entinen Finnairin Ilmailuopisto, on Porissa toimiva ilmailukoulu, joka kouluttaa ammattilentäjiä Suomen liikenneilmailun tarpeisiin. Koulutus on lain mukaista ammatillista aikuiskoulutusta."

Minkä värinen valo koneen takana pitäisi palaa, kun verkkojohto on kiinni? Mun mielestä siinä on ennen palanut vihreä, mutta nykyään siinä palaa semmoinen punainen/oranssi valo. Eli voisikohan se valon väri selittää miksi mun netti kusee?

Onko kenelläkään kokemuksia nuhan yhteydessä tulevasta ihottumasta? Taas on rinnassa, kaulassa ja etuolkapäissä sellaista punaista läikkää, ihan kuin auringossa olis palannut. Mitä ihmettä tää on??

Pakkis-ongelma

Missä vika kun yrittää vastata viesteihin "vastaa lainaten" tai "vastaa", niin tämä vastausboxi mihin pitäis kirjoittaa katoaa näkyvistä... samon nuo "pikavastaus" ja "normaalivastaus" painikkeet. On vähän vaikea kirjoitella täällä forumilla.

...nyt kirjoittaessa ei ole ongelmaa koska en yritä quotata ketään.

???

Jos se pääsee vähänkään sulamaan, niin uudelleen pakastaessa noita syntyy, koska kotipakastin ei pakasta sitä tarpeeksi nopeasti, ja siihen ehtii syntyä jääkiteitä. Jos sen jäädyttäisi esim. nestemäisellä typellä, niin kiteitä tulisi vähemmän.

Ite ainaki siin käsitykses et ois sulanu jo vähäsen ja jääty uusiks

edit.typo

Entä, jos tää vaihtoehto on poissuljettu. Ulkona 20 astetta pakkasta ja kauppamatka 5min kävellen. Jäätelö haettu pakastealtaasta viimeisenä ennen kassalle menoa eikä kassallakaan vietetty kovin pitkää aikaa.

Mä nimittäin olen varma, että pakastimessani on vikaa. Kotipakastin on siis jääkaappipakastin-yhdistelmän pakastin, ei siis pakastinlokero.

Entä, jos tää vaihtoehto on poissuljettu. Ulkona 20 astetta pakkasta ja kauppamatka 5min kävellen. Jäätelö haettu pakastealtaasta viimeisenä ennen kassalle menoa eikä kassallakaan vietetty kovin pitkää aikaa.

Mä nimittäin olen varma, että pakastimessani on vikaa. Kotipakastin on siis jääkaappipakastin-yhdistelmän pakastin, ei siis pakastinlokero.

Jäätelö on sulanut: Joko kuljetuksen yhteydessä, -tai kaupan altaassa. On käynyt samalla tavalla ja sain uuden jäätelöpaketin. Toki otti päähän reissata edestakas, mutta olen reklamaatioita aina tehnyt, kun on aihetta. Teeppäs sinäkin.

Edit: Valmistajaa reklamoidessa saa aina paremman korvauksen. Kaupasta vain vastaavan tuotteen.

Onko kenelläkään kokemuksia nuhan yhteydessä tulevasta ihottumasta? Taas on rinnassa, kaulassa ja etuolkapäissä sellaista punaista läikkää, ihan kuin auringossa olis palannut. Mitä ihmettä tää on??

nokkosihottuma/Urtikaria?
itse hoidan rasvaamalla ja kannattaa hommata ilmankostutin himaan(mieluiten höyrystävä).

Back
Ylös Bottom