Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Tuli kertauslappu, no SA-sijoitus on sit muuttunnu ja lapussa luki notta "vartio-sekä torjuntajoukkueiden kertausharjoitukset"..mitä vittua noi tekee? täysin eri hommaa oli intissä kun sissinä olin :D

[edit] hienoa vielä et suunniteltu koulutus:"ryhmänjohtaja"..ois kiva ku ois ees jotaa hajua että mitä tuolla pääsee sitten tekemään.

Miksi nykyautojen kuskin jalkatila on niin pieni ettei 47 numeron kenkä yleensä mahdu kunnolla sinne. Ja miksi jarru ja kaasu ovat liian lähellä toisiaan, saa koko ajan varoa ettei paina vahingossa molempia samaan aikaan ja toisen polkimen reunat syö kengänkärkiä?

Määrittele nykyauto. Riippuu aika paljon merkistä, ite en oo kovin monessa koslassa huomannu että 45-47 jalka ei mahtuis. Joissain kyllä polkimet huvittavan kokosia ja vierivieressä.

Kuinka monta päivää vanhaa maito (parasta ennen jälkeen) on vielä juomakelpoista? Itse olen vetänyt kahvin kanssa 3 päivää vanhaa, ja ihan smoothia tavaraa vielä ollut.

Tuli kertauslappu, no SA-sijoitus on sit muuttunnu ja lapussa luki notta "vartio-sekä torjuntajoukkueiden kertausharjoitukset"..mitä vittua noi tekee? täysin eri hommaa oli intissä kun sissinä olin :D

[edit] hienoa vielä et suunniteltu koulutus:"ryhmänjohtaja"..ois kiva ku ois ees jotaa hajua että mitä tuolla pääsee sitten tekemään.

Veikkaan että susta tehdään jonku spolletyyppisen ryhmän johtaja. Mun tietääkseni nuo vartio- ja torjuntajoukkueet on sellaisia, jotka sijoitetaan tärkeiden rakennusten ympärille, kuten sairaalat, lentokentät, komentokeskukset yms. Voipi olla että metsässä ei ainakaan tarvi mönkiä :)

Tää siis ihan mutupohjalta..

Kuinka monta päivää vanhaa maito (parasta ennen jälkeen) on vielä juomakelpoista? Itse olen vetänyt kahvin kanssa 3 päivää vanhaa, ja ihan smoothia tavaraa vielä ollut.

Maitoa, kuten pääsääntösesti muitakin maitotuotteita, voi kyllä huoletta käyttää niin kauan kun maistuu hyvälle. Oon muistaakseni joskus juonu melkeen viikonkin vanhaa maitoa, eikä se mitään aiheuta.

Melkeinpä mitä vaan ruokaa ja juomaa voi syödä huoletta jos se ei haise tai näytä pahalle. Mun ennätys taitaa olla 6kk vanha maitorahka, joka ei käytännössä avaamattomana muuta jääkaapissa miksikään.

Minkälaista duunia on ajaa postin jakeluautoa? Tuossa käynyt yhtenä vaihtoehtona mielessä, jos oman paikkakunnan postista kävisi kysymässä kesä-syksy -duunia kyseisistä hommista inttiin asti. Minkälainen palkkaus? Tietysti jos jollain pakkislaisella on tarjota vastaavanlaisia hommia, jossa sais istua auton ratissa ja siitä vielä maksetaan, niin otan mieluusti vastaan :D

Minkälaista duunia on ajaa postin jakeluautoa? Tuossa käynyt yhtenä vaihtoehtona mielessä, jos oman paikkakunnan postista kävisi kysymässä kesä-syksy -duunia kyseisistä hommista inttiin asti. Minkälainen palkkaus? Tietysti jos jollain pakkislaisella on tarjota vastaavanlaisia hommia, jossa sais istua auton ratissa ja siitä vielä maksetaan, niin otan mieluusti vastaan :D
Niin tarkoitatko nyt Itellan yritysajoja vai siis ihan normaalia postinjakeluajoa? Itse ajan itellan ajoja ja on kyllä ihan mukavaa hommaa, tavara ei oo mitään yltiöpainavaa/isoa ja vuorotkin on usein ihan mukavia. Tuohon postinjakeluun en osaa kommentoida. Palkkaus meillä kuorma-auto/pakettiautonkuljettajan TES.

Niin joku tossa jo kyselikin, että kumpaa tarkotat...?

Minä voin kertoa sanomalehtien jakelusta(Itellan autolla). Kerrain tein hommaa ja otin lopputilin. Joka yö saat tehä samaa hommaa, kelissä kun kelissä. Ja ainoa haaste on se, kuinka kovaa sillä postiautolla uskaltaa oman lenkin kengittää.

Palkka nyt ei mikään ihmeellinen tainnu olla, mutta kyllä tuo niin aivotonta hommaa onkin että ei siitä tarvi paljoa maksakkaan.

Työrytmi oli Itellalla muuten kaiken huippu! Ensin tehään 7 yötä putkeen töitä, jonka jälkeen seuraa yks vapaayö. Ja tämä vapaayö osuu luonnollisesti keskelle viikkoa. Sitten taas 7 yötä töissä. Tätä noin pari kuukautta putkeen. Ja koko viikonlppu osuu vapaaks ehkä kerran kolmessa kuukaudessa.

pitäisi löytää helsingistä joku koulu, johon olisi pääsykokeet 25.3. onkohan netissä jossain jokin kattava lista eri ammattikorkeiden pääsykoepäivistä? myös yliopiston pääsykokeet käyvät vallan mainiosti. sille, joka tuolle päivämäärälle kokeen löytää, lupaan tarjota vaikka bissen baarissa!

pitäisi löytää helsingistä joku koulu, johon olisi pääsykokeet 25.3. onkohan netissä jossain jokin kattava lista eri ammattikorkeiden pääsykoepäivistä? myös yliopiston pääsykokeet käyvät vallan mainiosti. sille, joka tuolle päivämäärälle kokeen löytää, lupaan tarjota vaikka bissen baarissa!

Pitääkö päästä intistä karkuun vai mikä on?

Facebookin tilapäivityksissä naiset kirjottelee numeroita, mikä on jujun nimi? väri tarkottaa rintsikoiden väriä, mutta entä noi luvut?

Back
Ylös Bottom