Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
KiitosVissiin puhelinnumeron 2 vikaa. En oo varma. Fiksua ja mielenkiintoista puuhaa joka tapauksessa.

Np
Värit = naisten alusvaatteiden väri
Numero = puhelinnumeron 2 viimeistä numeroa.
Kysyin pikkusiskolta molemmat :D
Facebookin tilapäivityksissä naiset kirjottelee numeroita, mikä on jujun nimi? väri tarkottaa rintsikoiden väriä, mutta entä noi luvut?
Melkeinpä mitä vaan ruokaa ja juomaa voi syödä huoletta jos se ei haise tai näytä pahalle. Mun ennätys taitaa olla 6kk vanha maitorahka, joka ei käytännössä avaamattomana muuta jääkaapissa miksikään.
Kuinka huonoa tykkää arkkupakastin parvekkeella asumisesta? Meneekö se kompressori paskaksi samantien vai lyheneekö käyttöikä? Ja jos, niin puolella vai enemmän..? Plääh. Tääkin on tällainen kysymys, johon vastaus selviää vain kokeilemalla, mutta jos joku olis jo kokeillut mun puolesta? ;)
Kuinka huonoa tykkää arkkupakastin parvekkeella asumisesta? Meneekö se kompressori paskaksi samantien vai lyheneekö käyttöikä? Ja jos, niin puolella vai enemmän..? Plääh. Tääkin on tällainen kysymys, johon vastaus selviää vain kokeilemalla, mutta jos joku olis jo kokeillut mun puolesta? ;)

Mitä on salaattitonnikala? Ostin kyseistä evästä purkillisen ja ei kyllä eronnut perus tonnikalahiutaleista mitenkään.
Pitääkö päästä intistä karkuun vai mikä on?
Jääkaapeissa vanha, tyyliin 80-luvun, kaappi kestää pakkasta, mutta uudemmat eivät. Näin ainakin meidän ulkosaunan kaljakaapin osalta![]()
Miten pikakahvia tehdään? Siis niitä muruja, joista saa kahvia laittamalla niitä kuumaan veteen.
Hienojakoinen pikakahvi valmistetaan kahvijuomasta haihduttamalla siitä vesi kuumailmamenetelmällä. Pakastekuivattu murupikakahvi valmistetaan suodatetusta kahvista pakastamalla se tyhjiössä –40 asteessa, jolloin kahviuutteen vesi höyrystyy ja kahvijauhe kuivuu täysin.
http://www.maku.fi/makuaskeleet/teemat/article135446-2.html
Miksei jääkiekossa maalille laiteta 300 kilosta jäbää istuun ja torjuun kaikki kiekot?
Onko mitään haittaa jos treenaa neljä kertaa viikossa hauista?