Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Riippuu siitä että miten palkan maksu on hoidettu. Esim. meillä järjestelmä laskee sen vuositulorajan kuukautta kohden ja jos jossakin kuussa pienempi niin sitten prossakin pienempi ja sitten taas kun isompi palkka niin prossa isompi.
Rautalanka: vuositulo raja vaikka 35 000 joten kuuta kohden 2916 ja prossa vaikka 25%. Jossakin kuussa sitten tulee palkkaa vaikka 2000 niin prossakin jossakin 18% tietämillä ja sitten jossakin kuussa vaikka 3500 niin prossa sitten 30%.
Toinen mahdollisuus on että vain siitä rajan ylittävästä osasta menee se 40,5%.
mul mennyt muuten se 24% aina, joten nyt sit menee noin kuten pelkäsin.
kellään tietoa koska saa sen ens vuoden verokortin käyttöön? kun viime vuonna sain jo tilikauden 15.12-31.12.2008 niin tän vuoden tiliin, mikä sopisi siis nytkin...

http://www.posti.fi/joulu/paketit-kotimaahan.htmlOnko posti huomenna (23.12) "auki" (tarkoitan jakelua, eli jakaako paketit yms normaalisti)? Ja entäs 24.12/25.12?![]()
Maalaisjärjellä ajateltuna voisi meinata sitä, että esim. jos on 40 CO2-tonnia vuodessa, se meinaa sitä, että hiilidioksidia vapautuu 40 tonnia vuodessa? :D Ja siis esim. tehtailla on jotku rajoitukset, että montako hiilidioksiditonnia saa vuodessa tuottaa ja eikös ne joudu jotain veroa tms. maksuja sen mukaan maksamaan?Mikäs tää tämmönen uusi rahayksikkö kuin CO2-kilo on? Kyllä mä olen tähän mennessä aina ymmärtänyt että kustannuksista puhuttaessa yksikkönä on yleensä euro, dollari tai vaikka jeni.
Jos jonkun ruuhkan kustannukset ovat niin ja niin monta CO2-tonnia vuodessa, mitä helvettiä se käytännössä meinaa?
Kai tääkin on taas näitä epämääräisiä "jokainen tulkitsee miten parhaiten itselle sopii" -juttuja.![]()
Kertokaas kansalaiset, huomenna olisi 19.00 lähdettävä taistelemaan tonne joululiikenteen sekaan. matkana Vantaa-Ilomantsi. normaalisti olen Joensuuhun ajellut lahti-motaria pitkin ja sitten 5-tietä Varkauteen ja pikkutietä Joensuuhun. ovensuustahan pääsee nopeasti Ilomantsiin.
Mutta..olisiko fiksuinta sittenkin ajella Lappeenranna (Kouvola-Lappeenranta-Kitee jne) kautta itärajaa pitkin? mietin lähinnä tuota mahdollista jouluruuhkaa..matka on jotakuinkin sama mutta kun koskaan en ole itärajaa pitkin tonne pohjois-karjalaan ajellut niin en yhtään tiedä mitenkä nopeakulkuinen reitti oikein on ja minkälainen liikenne siellä mahtaa olla. Opastusta?
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=myspace angle Myspace angle.Onko tälle kuvakulmalle, josta läskit ottaa itsestään kuvia yläviistosta jokin ihan oma terminsä?
En nyt noita reittejä osaa keskenään vertailla, mut jotain tietoja LPR:n suunnalta. Lappeenrannan ja Joutsenon välillä on jonkun verran tietyömaita ja sen takia nopeusrajoituksena joissain paikoissa 50km/h normaalin 80km/h sijaan. Useempia paikkoja missä on "kiertotie" eli joutuu oikeelta tai vasemmalta ajamaan semmosen pienen mutkan ja tänään ainakin oli rekkoja jonkun verran liikenteessä ja ne hidastaa noissa paikoissa paljon. Eli yhteenvetona huomiseks luvattu reilu lumisade, tietyömaat, rekat ja se ettet ole täällä ennen vissiin ajellu ni kannattaa varmaan mennä tuttua reittiä. :D
Edit. Huomasin tossa, että oot vasta illalla lähdössä:D. Ei se välttämättä nyt sitte niin hidas ookkaan ku illalla 50kmh rajoitukset vaan kiertotie kohdissa ja todennäkösesti liikennekkin rauhottunu jo jonkun verran kun tänne kerkeette.
Kun viitataan osittain julkaistuun e-kirjaan niin viittaanko mä tekstin seassa kirjan julkaisuvuoteen vaiko siihen e-kirjan viittauspäivämäärään?
(Joo, Tutki ja kirjoita on varattuna kirjastossa.. Pitää vielä tovi odotella.)