Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Se on tyhmien tappelua :D Sota on sotaa, toinen voittaa ja toinen häviää. Yleenä tuo reilu tappelu kai tarkoittaa sitä että nappiverkkarit haastaa lähipubissa toisen pihalle painimaan, kun tonyhalmekin on niin reilu ja kato mies on mies. Ja sitten kun toinen häviää niin kättä päälle ja sovitaan asia. Myöhemmin illalla häviäjä sitten puukottaa selkään kun vaan vituttaa niin paljon. Tai palkkaa jonkun hakkaamaan "voittajan".

Ikinä en ole tapellut, mutta jos tilanne tulisi päälle niin en minä ainakaan mitään "sääntöjä" ala noudattamaan. Hiekkaa silmille, puren korvasta ja revin tukasta. Lyön vielä käsilaukulla perään.

Komppaan täysin. Ehkä silloin, kun vastassani olisi suunnilleen samankokoinen jätkä kuin minä itse (175-180 cm, 75-85 kg), niin yrittäisin saada sen maahan jollakin otteella ja rauhoitella sitä jotenkin. Jos päällekävijä on kuitenkin huomattavasti isokokoisempi kuin minä, ottaisin samantien kovat keinot käyttöön ja koittaisin saman tien lyödä palleaan ja potkaista ballsit pihalle. Oletan, että tämä tapahtuisi baari-illan aikana, kun jotakin henkilöä ei miellytä minun pärstäkerroin, tai muuten vain vituttaa ja haluaa tapella jonkun kanssa.

E: Nämä kaikki siis, jos joku kävisi päälleni ilman mitään syytä (paitsi pärstäkertoimeni poisluettuna), itse en haasta riitaa ikinä kenenkään kanssa, en selvinpäin enkä kännissä.

Komppaan täysin. Ehkä silloin, kun vastassani olisi suunnilleen samankokoinen jätkä kuin minä itse (175-180 cm, 75-85 kg), niin yrittäisin saada sen maahan jollakin otteella ja rauhoitella sitä jotenkin. Jos päällekävijä on kuitenkin huomattavasti isokokoisempi kuin minä, ottaisin samantien kovat keinot käyttöön ja koittaisin saman tien lyödä palleaan ja potkaista ballsit pihalle. Oletan, että tämä tapahtuisi baari-illan aikana, kun jotakin henkilöä ei miellytä minun pärstäkerroin, tai muuten vain vituttaa ja haluaa tapella jonkun kanssa.

E: Nämä kaikki siis, jos joku kävisi päälleni ilman mitään syytä (paitsi pärstäkertoimeni poisluettuna), itse en haasta riitaa ikinä kenenkään kanssa, en selvinpäin enkä kännissä.

No onneksi ei löytynyt niitä lihasjurpoja, jotka pitävät "reilua tappelua" hyvänä asiana ratkoa ongelmat.

Mistä johtuu, että jotkut ihmiset eivät saa nukuttua täydenkuun aikaan?

Se on vaan semmonen juttu, että jengi luulee, ettei täyden kuun aikana saa nukuttua ja sitten miettii sitä koko ajan. Ei kai se sitten oo ihme jos ei nukuta, kun ajattelee ettei nukuta. Paitsi tietty, jos joku on oikeesti ihmissusi ja joutuu sen takia valvomaan. Mulla ei ainakaan oo ikinä ollu nukkuminen sen vaikeampaa täyden kuun aikaan kun muulloinkaan.

Miten vaihdetaan akkuporakoneeseen terä? Ei tunnu menevän mitenkään kiinni, vaikka miten pyörittelen :david:

suunanvaihto -> kiinnipäin, otat karasta kii, laitat terän hollille ja pidät samalla kädellä terästä kii jolla pidät karasta kiinni -> varovasti painelet liipaisinta kunnes kuuluu räikän rutina (olettaen että räikkä päällä, ei pakollista) -> Voila! terä on kiinni, avaus etenee sitten samoin mutta pyörimissuunta aukipäin...

Miten noi karttapalvelut laskee ajoaikansa? Eihän voi mitenkään olla mahdollista, että 167km matkassa menee 1h20min? Jos ton mukaan lähtis ajamaan niin myöhästyis varmaan puoli tuntia.. Eihän toi ole edes kesällä nopeusrajoitusten mukaan mahdollista:wtf:

Miten noi karttapalvelut laskee ajoaikansa? Eihän voi mitenkään olla mahdollista, että 167km matkassa menee 1h20min? Jos ton mukaan lähtis ajamaan niin myöhästyis varmaan puoli tuntia.. Eihän toi ole edes kesällä nopeusrajoitusten mukaan mahdollista:wtf:
Missäs tuommoista aikaa tarjotaan? Yleensä seki eniro ja googlemaps nyt ainakin laskee sitä aikaa yläkanttiin paremminkin.

Samaa oon ihmetelly ja oletan et liikennevaloja ei löydy sekä muita autoja ei ole liikenteessä.

Mitä vittua on "reilu tappelu"?

Tälläkin saitilla eräs kuuluisa 190 senttinen (kuin ollakaan) kaveri sanoi uskovansa reiluun tappeluun.
Siis mitä se on? Onks teiän isit kertoneet säännöt vai mikä on tilanne.

Saako potkia? Jos saa, saako munille tai polviin? Saako kuristaa.

Monethan uskovat "reiluun tappeluun" kun vastassa on 169 senttinen toimistotyöntekijä.

Jos tällä palstalla on joku joka "uskoo", "reiluun tappeluun" niin selvennä mullekin.

Yks vaihtoehto vois olla se että otellaan kehässä ja tuomari mukana

Jos joku kimppuun käy niin mua ei kyllä reilut tappelut kiinnosta, monotan pirusti vaan kasseille ja lähen pois

Yks vaihtoehto vois olla se että otellaan kehässä ja tuomari mukana

Jos joku kimppuun käy niin mua ei kyllä reilut tappelut kiinnosta, monotan pirusti vaan kasseille ja lähen pois

Usko tai älä, niin olin aikeissa kirjoittaa kehäottelusta.
Siinä on tuomari joka keskeyttää jos näyttää siltä että toinen on ihan altavastaaja.

Mä olen osallistunut pariin "reiluun tappeluun" teinivuosina. Siinä sovitaan vaan säännöt, kuten ettei potkita munille jns ja milloin toinen voittaa tai häviää ja niitä sitten noudatetaan. Epäreilu tappelu on mun mielestä tappelu ilman sääntöjä, jossa lähtökohtana on vammauttaa vastustajaa mahdollisimman pahasti.

Missäs tuommoista aikaa tarjotaan? Yleensä seki eniro ja googlemaps nyt ainakin laskee sitä aikaa yläkanttiin paremminkin.

02 ajoaika olis 167km 1h20min, enirolla 1h36min, googlemapsilla sama matka on 171km ja ajoaika 1h39min.. Enirollakin tulee keskinopeudeksi 105 ja eihän sekään oo talvella mahdollinen.. Kysymys on siis aika simppelistä matkasta tampereen hervannasta helsinkiin malminkartanolle..

02 ajoaika olis 167km 1h20min, enirolla 1h36min, googlemapsilla sama matka on 171km ja ajoaika 1h39min.. Enirollakin tulee keskinopeudeksi 105 ja eihän sekään oo talvella mahdollinen.. Kysymys on siis aika simppelistä matkasta tampereen hervannasta helsinkiin malminkartanolle..
Auton navi näyttäis ajaks varmaa 3,5h. Ei ainakaan myöhästy ku kuuntelee sitä :D

Mikä helvetti haisi äsken Helsingin keskustassa? Pahimmillaan tuossa Espan keskivaiheilla. Meinasin oikeesti oksentaa :eek:

Jaah...oltaiskohan Uudenmaankadulla käyty suihkussa?

Mä olen osallistunut pariin "reiluun tappeluun" teinivuosina. Siinä sovitaan vaan säännöt, kuten ettei potkita munille jns ja milloin toinen voittaa tai häviää ja niitä sitten noudatetaan. Epäreilu tappelu on mun mielestä tappelu ilman sääntöjä, jossa lähtökohtana on vammauttaa vastustajaa mahdollisimman pahasti.
Eli käytännössä sama asia kuin kehässä tapahtuva ottelu, paitsi kehän sijasta ollaan jossain muualla. Itse olen kyllä nuorempana harrastanut tuollaisia takapihamatseja, mutta vain kavereiden kesken ihan huvikseen, ei siis tappelumielessä.

Back
Ylös Bottom