Se on tyhmien tappelua :D Sota on sotaa, toinen voittaa ja toinen häviää. Yleenä tuo reilu tappelu kai tarkoittaa sitä että nappiverkkarit haastaa lähipubissa toisen pihalle painimaan, kun tonyhalmekin on niin reilu ja kato mies on mies. Ja sitten kun toinen häviää niin kättä päälle ja sovitaan asia. Myöhemmin illalla häviäjä sitten puukottaa selkään kun vaan vituttaa niin paljon. Tai palkkaa jonkun hakkaamaan "voittajan".
Ikinä en ole tapellut, mutta jos tilanne tulisi päälle niin en minä ainakaan mitään "sääntöjä" ala noudattamaan. Hiekkaa silmille, puren korvasta ja revin tukasta. Lyön vielä käsilaukulla perään.
Komppaan täysin. Ehkä silloin, kun vastassani olisi suunnilleen samankokoinen jätkä kuin minä itse (175-180 cm, 75-85 kg), niin yrittäisin saada sen maahan jollakin otteella ja rauhoitella sitä jotenkin. Jos päällekävijä on kuitenkin huomattavasti isokokoisempi kuin minä, ottaisin samantien kovat keinot käyttöön ja koittaisin saman tien lyödä palleaan ja potkaista ballsit pihalle. Oletan, että tämä tapahtuisi baari-illan aikana, kun jotakin henkilöä ei miellytä minun pärstäkerroin, tai muuten vain vituttaa ja haluaa tapella jonkun kanssa.
E: Nämä kaikki siis, jos joku kävisi päälleni ilman mitään syytä (paitsi pärstäkertoimeni poisluettuna), itse en haasta riitaa ikinä kenenkään kanssa, en selvinpäin enkä kännissä.