Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Käy pankissa, mulla oli kympin seteli jääny pesukoneeseen housujen taskuun ja menny aika moneen osaan, otin osat pankkiin ja ne anto siellä sitten uuden setelin tilalle.

Käy pankissa, mulla oli kympin seteli jääny pesukoneeseen housujen taskuun ja menny aika moneen osaan, otin osat pankkiin ja ne anto siellä sitten uuden setelin tilalle.
En ois ite jaksanu vaivautua. Näin viime viikolla kahden euron kolikon kauppajonossa lattialla. En jaksanu nostaa :hyvä: Oon köyhä.

Mulla on menny teippaillut läpi, tosin viime kerrasta taitaa olla aikaa...

Ei muuta kuin teippiä kehiin ja valitset semmoisen kassajonon sitten, missä sun takana on paljon väkeä ja sulla ei ole muuta maksuvälinetta kuin se teipattu raha :rolleyes:

Ei muuta kuin teippiä kehiin ja valitset semmoisen kassajonon sitten, missä sun takana on paljon väkeä ja sulla ei ole muuta maksuvälinetta kuin se teipattu raha :rolleyes:
...ja vaimon plussaseteli ja signeeraamaton pankkikortti, jolta otat loput rahat! Noikin pitää kaivaa vasta kun revennyt seteli on lyöty kassaan. :thumbs:
mitenhän se nyt olikaan revenny? :lol2:
Vähän ku Bahrainin lippu? Näyttää revenneeltä, mutta ei välttis ookkaan?
bahrain.gif

...ja vaimon plussaseteli ja signeeraamaton pankkikortti, jolta otat loput rahat! Noikin pitää kaivaa vasta kun revennyt seteli on lyöty kassaan. :thumbs:

Vähän ku Bahrainin lippu? Näyttää revenneeltä, mutta ei välttis ookkaan?
bahrain.gif

eli siis vähän niinkuin Maltan lippu joka on revenny? Siis tullaanko me nyt siihen johtopäätökseen, että se ei olekaan revennyt?

eli siis vähän niinkuin Maltan lippu joka on revenny? Siis tullaanko me nyt siihen johtopäätökseen, että se ei olekaan revennyt?
Ei välttämättä, sillä seteli on saatettu repiä tyyliin joulun lumihiutalekoristeet, elikkäs Maltan kauppalaivaston lipun mukaisesti
250px-Civil_Ensign_of_Malta.svg.png

fedit: Mut nyt tenttiin! moro :D

Miten postin paketin tiedot eivät vieläkään näy lähetysseurannassa? Eilen aamulla sain koodin pakettiin. Yleensä ne tiedot näkyy muutaman tunnin päästä, kun oon saanut seurantakoodin mailiin..

Totaalinen repeäminen noille setelijutuille! Tai sanotaanko, että repesin ainakin puoliksi keskeltä kahti :hyper:

Back
Ylös Bottom