sä meet ennemmin tai myöhemmin kolkuttelemaan sen mimmin ovelle ja käyt silmät punottaen hakemassa ne ostamasi pehmolelut siltä pois.
Miksi vitussa ne pitäs hakee pois?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
sä meet ennemmin tai myöhemmin kolkuttelemaan sen mimmin ovelle ja käyt silmät punottaen hakemassa ne ostamasi pehmolelut siltä pois.
Miksi vitussa ne pitäs hakee pois?
Minkätakia kananmunan kuoret on välillä aivan tautisen kovassa kiinni. Olen kokeillut että heti keittämisen jälkeen kylmää veteen, jäähtyminen ilmassa ja sitten kylmään veteen tai kokonaan jäähtyminen ilmassa ja aina juuri kun luulee keksineensä logiikan se menee pieleen...
Olen kuullut että vanhoista kananmunista lähtisi paremmin mutta pitääköhän paikkaansa.
ps. Kananmunat ovat vapaasti kasvavien kanojen munia, yleensä koodilla D3425
Minkätakia kananmunan kuoret on välillä aivan tautisen kovassa kiinni. Olen kokeillut että heti keittämisen jälkeen kylmää veteen, jäähtyminen ilmassa ja sitten kylmään veteen tai kokonaan jäähtyminen ilmassa ja aina juuri kun luulee keksineensä logiikan se menee pieleen...
Olen kuullut että vanhoista kananmunista lähtisi paremmin mutta pitääköhän paikkaansa.
ps. Kananmunat ovat vapaasti kasvavien kanojen munia, yleensä koodilla D3425
Kuuluuko porukalla urheilukanavalta äänet? Itellä ei oo kuulunu pitkään aikaan, mutta kuva näkyy hyvin.
Jos käyttää läppäriä virtapiuha seinässä kiinni niin onko järkevämpää ottaa akku irti vai pitää se kiinni koneessa? vai onko ees mitään väliä?
Kuuluuko porukalla urheilukanavalta äänet? Itellä ei oo kuulunu pitkään aikaan, mutta kuva näkyy hyvin.
Selkee ero ostaako "vanhaa" vai saako suoraan kanalasta taatusti tuoretta tavaraa. Harvinaisen ärsyttävää kuoria tuoreita.
Tähän kaipaisin itsekin vastausta. Monta kuukautta ollut Urheilukanava mykkä. Urheilukanava+ toimii kyllä normaalisti.
Paljon pankki suunnilleen veloittaa siitä, että käy pankissa laittamassa tilille rahaa(omalle tilille)?
Ei mitään.
Paitsi jos viet ämpärillisen kolikoita, joku euro siitä otettiin jotain maksua, mitä lie käsittely- tai laskenta- tms. maksua...Ei mitään.
Paljon pankki suunnilleen veloittaa siitä, että käy pankissa laittamassa tilille rahaa(omalle tilille)?
Ei mitään.