Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Miksi vitussa ne pitäs hakee pois?

Ei varmaan minkään vitun takia pidäkään hakea pois, mutta kaveri tuli jätetyksi, joten päätti hakea nämä hellyydenosoituksensa mimmiltä pois.

En nyt tiedä oliko tämä niin vitun vaikeaa tajuta tuosta mun vitun tekstistä, mutta vittu, eihän sille vittu mitään voi, jos kaikki vitun tahvot eivät osaa lukea. Vittu.

On kyllä kovaa teinidraamaa, jos pehmolelutki pitää pois hakee.

Onks tolle joku selkee syy miks wikipediassa suurin osa sivuista on amerikaks ja suomeks pelkästään?

Okei. Saatana.

Edit. Raipat; mutulla veikkaan tämmöstä

normal_631332000.jpg

Jos joku tietää paremman vastauksen ni kertokaa pois :D

Edit2. Taisin unsubscriibata tän threadin nyt :jahas:

Minkätakia kananmunan kuoret on välillä aivan tautisen kovassa kiinni. Olen kokeillut että heti keittämisen jälkeen kylmää veteen, jäähtyminen ilmassa ja sitten kylmään veteen tai kokonaan jäähtyminen ilmassa ja aina juuri kun luulee keksineensä logiikan se menee pieleen...

Olen kuullut että vanhoista kananmunista lähtisi paremmin mutta pitääköhän paikkaansa.

ps. Kananmunat ovat vapaasti kasvavien kanojen munia, yleensä koodilla D3425

Minkätakia kananmunan kuoret on välillä aivan tautisen kovassa kiinni. Olen kokeillut että heti keittämisen jälkeen kylmää veteen, jäähtyminen ilmassa ja sitten kylmään veteen tai kokonaan jäähtyminen ilmassa ja aina juuri kun luulee keksineensä logiikan se menee pieleen...

Olen kuullut että vanhoista kananmunista lähtisi paremmin mutta pitääköhän paikkaansa.

Omien empiiristen tutkimusten perusteella tuoreista munista jää yleensä lähinnä keltuainen :D.

Selkee ero ostaako "vanhaa" vai saako suoraan kanalasta taatusti tuoretta tavaraa. Harvinaisen ärsyttävää kuoria tuoreita. Mitään kikkaa en ole keksinyt. OIkeastaan helpoin on vaan laittaa mun puoliks suola päälle ja teelusikalla eteenpäin.

Eilen Prisma Studiossa oli juttuu kananmunast ja juontaja näytti loppuu vinkin millä kuoret saa viidessä sekunnissa pois. Eli löi veitsellä molemmista päistä ohuet slaissit pois jonka jälkeen PUHALSI voimmaakasti toisesta päästä jolloin muna tuli tosi näppärän näköisesti kuoresta pois. HUOM! siis keittetty kananmuna:D:D

mitä konkreettisesti tapahtuis jos historiatiedoista poistais kaikki evästeet? ilmeisesti kun pyyhkii ihan sivuhistorian niin evästeet ei lähe mäkeen? mitäs helvettiä nuo evästeet ees on, jotain ihan diipa-daapa-paskaa?

Jos käyttää läppäriä virtapiuha seinässä kiinni niin onko järkevämpää ottaa akku irti vai pitää se kiinni koneessa? vai onko ees mitään väliä?

Selkee ero ostaako "vanhaa" vai saako suoraan kanalasta taatusti tuoretta tavaraa. Harvinaisen ärsyttävää kuoria tuoreita.

Mä yritän ostaa munia aina ennakoivasti niin, ettei niitä ihan tuoreita tarttis syödä ollenkaan juuri tuon kuoriongelman takia.

Back
Ylös Bottom