Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Miten peilistä lähtee teipistä aiheutuneet liimajäljet parhaiten? Jollain Sinolilla tai vastaavalla?

Hiustenkuivaaja, joku vahva yleispuhdistusaine, esim Cillit Bang toimii oikeesti aika monessa paikassa. Joku ehdottii joskus ruokaöljyä ja kevyttä hankaamista, voi vaikka toimiakin.. Tai sitten joku liuotin, ksyleenillä lähtee varmasti liimajäljet:D

Miten peilistä lähtee teipistä aiheutuneet liimajäljet parhaiten? Jollain Sinolilla tai vastaavalla?
Kyllä ne yleensä alkoholiin liukenee, eli Sinol on ihan hyvä. Itse olen putsannut vaikka mitä Bilteman denaturoidulla alkoholilla, halvaksi tulee.

Mitä voi ostaa vuoden täyttävälle pojalle synttärilahjaksi? Kummi olen ja ei ole mitään hajua että mistä sen ikäiset tykkää, tänään pitäis lähtä lahja ostamaan :)

Mitä voi ostaa vuoden täyttävälle pojalle synttärilahjaksi? Kummi olen ja ei ole mitään hajua että mistä sen ikäiset tykkää, tänään pitäis lähtä lahja ostamaan :)
Osta jotain mistä sen vanhemmat tykkäävät. Ei tuonikäinen mistään mitään tajua. Vaikka jotain terveellistä ja kehittävää :P

Mitä helvettiä ostan tyttöystävälle synttärilahjaks? Oon koittanu varovasti kysellä, mutta se on aina sanonut että mitään ei tarvitse ostaa. Kuitenkin jotain tekis mieli ostaa. Ja kovin montaa tonnia ei siihen lahjaan kyllä viitsi pistää :lol2:

Mitä helvettiä ostan tyttöystävälle synttärilahjaks? Oon koittanu varovasti kysellä, mutta se on aina sanonut että mitään ei tarvitse ostaa. Kuitenkin jotain tekis mieli ostaa. Ja kovin montaa tonnia ei siihen lahjaan kyllä viitsi pistää :lol2:
No joku ihan kiva koru irtoo varmaan tonnilla.

Eikun kosimaan vaan:hyvä:. Sormukseen saat menemään niin paljon kuin haluat.

No jos ei sille linjalle lähdetä vielä kuitenkaan (puolisen vuotta seurustelua takana) :D Onko joku pehmolelu (esim. vitun iso ihaa) ihan urpo idea? Tai sitten vaan johonkin leffaan + syömään?

Jos on tieto, että henkilö pitää ko hahmosta ja ylipäänsä pehmolelusta niin varmaan tuossa iässä vielä menee. Mutta, ja tämä on iso mutta, en allekirjoittaisi, että takuuvarmasti. Yritä muistella tytön huoneesta, että onko siellä jotain Hello Kittyä tai muuta, mistä oikeasti tykkää.

Nimimerkillä "Ihaa sopii hyvin miesten suolihuuhtelupussiksi" 1999.

Nyrkkirauta.

E:
Onko joku pehmolelu (esim. vitun iso ihaa) ihan urpo idea? Tai sitten vaan johonkin leffaan + syömään?

Ei mun mielestä todellakaan. Mieluummin ite ostaisin jonku pehmolelun noista kahesta vaihtoehdosta.
(eikä tarvii kattoo jotain leffaa mikä ei paskaakaan kiinnosta jos neiti valitsis leffan :D )

Ei mitään pehmoleluja :/ Mie ainakin jos semmosia saisin niin jonnekin varastoon piilottaisin...Osta joku kiva koru, tai vaikka lahjakortti johonki hierojalle, kosmetologille tms. Semmoisesta hyödyllisestä lahjasta mie ainakin tykkäisin.

No jos ei sille linjalle lähdetä vielä kuitenkaan (puolisen vuotta seurustelua takana) :D Onko joku pehmolelu (esim. vitun iso ihaa) ihan urpo idea? Tai sitten vaan johonkin leffaan + syömään?

Ei mitään helv*tin pehmoleluja. Jos käy sellainen epätodennäköinen juttu mikä nuorille pareille harvemmin käy, eli että teil jossain vaiheez niinq menee bänx, niin sä meet ennemmin tai myöhemmin kolkuttelemaan sen mimmin ovelle ja käyt silmät punottaen hakemassa ne ostamasi pehmolelut siltä pois. Ei ole oikeasti käynyt itelle, mutta kaverille kävi. Kertoi myöhemmin, että hävetti ihan helvetisti.

Osta sille hajuvesi. Jos se mimmi on yhtään pikkusievä, niin todennäköisesti se pitää Tommy Girlistä. Sillon kun olin ite tuon ikäinen, niin kys. haju oli melko pop lukioikäisten mimmien keskuudessa eikä se vissiin vieläkään ole poistunut muodista. Itekin ostin sitä joskus silloiselle mon chérille, ja kyllähän se siitä tykkäs. Jos se ei diggaa siitä hajusta, niin sitä voi käyttää silti vessanraikastimena. Tää on niitä harvoja win-win-juttuja maailmassa. ;)

Back
Ylös Bottom