Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Toimii joo. Olen asentanut sekä flashplayerin että javan noin 10x uudestaan, mut ei se mitään ole auttanut. Ärsyttää.
Onkos sulla vista käytössä? jos on oikeest reunasta toi äänitötsä siit alareunast mikseri ja siel pitäs olla mozillan äänivoimakkuus

Eikö esim. virkkeessä: Jos ostat halvalla, niin säästät rahaa ole kaksi sivulausetta (alistuskonjuktioita)? Mutta eikö virkkeessä aina pitäisi olla vähintään yksi päälause, niin onko tuo jotenkin virheellinen?

Eikö esim. virkkeessä: Jos ostat halvalla, niin säästät rahaa ole kaksi sivulausetta (alistuskonjuktioita)? Mutta eikö virkkeessä aina pitäisi olla vähintään yksi päälause, niin onko tuo jotenkin virheellinen?

Jos ostat halvalla, säästät rahaa. Vrt: Säästät rahaa, jos ostat halvalla.

Juu tiedän, mutta ei tuu ääntä vaikka sen mikserin nostaa täysille.
Lisää vinkkejä....

Vaihdat XP:n käyttikseksi. Tai Linuxin.

En osaa multi quottausta, enkä jaksa opetella niin assis:

Mulla ainakin sulkeutui, kun lopetin tilit. Toisaalta en tiiä onko sama asia verkkopankkitili ja käyttötili, jossa verkkopankki ominaisuus :D

Jep voihan sen noinkin sanoa, mutta onko tuo mun mainitsemani virke virheellinen?
Ei ole virheellinen. En osaa nyt varmuudella sanoa, miten tuossa tuo pää-ja sivulauserakenne menee, mutta arvauksena heittäisin, että "säästät rahaa" on tuossa päälause, ja "Jos ostat halvalla" on sivulause". Tuota 'niin'-sanaa ei lasketa alistuskonjunktioksi, koska se ei esiinny virkkeessä itsenäisenä, vaan osana kaksiosaista "jos [...] niin" -rakennetta.

Tämä nyt oli vähän mutu-osastoa, joten viisaammat saa korjata, jos puhuin paskaa.

Viimeksi muokattu:
Nyt tulee tyhmä kysymys...

Mistä tiedän milloin takapuoli on kiinteä?
Miehillä ja naisilla kuitenkin eri tasoa tuo kiinteys ja en ole koskaan kokeillut muiden naisten takalistoja, niin mulla ei ole mitään hajua siitä kuinka kiinteä tulisi olla? tai miten tämän voi testata? Etusormi ja peukalo-otteella paljonko löysää jää väliin? Mulla ei jää mitään, mutta onko se sitten merkki kiinteydestä? haluaisin kokeilla löysää takapuolta, niin pystyisin hahmottamaan tämän:: D
Ku kaikkien miesten perseet on ainakin pelkkää rautaa mitä olen kokeillut(tapailen tosin vain urheilevia miehiä).
Näkeekö sen päällepäin?

Toivon asiallisia vastauksia, mä oikeesti mietin tälläisia: )

Ei ole virheellinen. En osaa nyt varmuudella sanoa, miten tuossa tuo pää-ja sivulauserakenne menee, mutta arvauksena heittäisin, että "säästät rahaa" on tuossa päälause, ja "Jos ostat halvalla" on sivulause". Tuota 'niin'-sanaa ei lasketa alistuskonjunktioksi, koska se ei esiinny virkkeessä itsenäisenä, vaan osana kaksiosaista "jos [...] niin" -rakennetta.

Tämä nyt oli vähän mutu-osastoa, joten viisaammat saa korjata, jos puhuin paskaa.

Ja niin-sana ei ole muutenkaan alistuskonjunktio.

Nyt tulee tyhmä kysymys...
Kiinteä on aika pitkälti kiinni katsojasta.

Takapuolia nyt on niin eri mallisia, että on mahdoton sanoa tarkkaa määritelmää. Myös selluliittiin pätee sama homma, joissain gettobootyissä ei ole näkyvää selluliittiä, vaikka muuten niisä ylimääräistä onkin.

Mikäli pidät itseäsi geeneiltäsi tavallisena suomalaisena, kertoo selluliitin puuttuminen jo jotain kiinteydestä. Jos pakara nousee jotenkin muotonsa säilyttäen sitä nostettaessa vaikka kädellä, kertoo sekin jo jotain kiinteydestä. Ja sivuprofiilista, mikäli pakaran alareuna lähtee taaksepäin, ei alaspäin, kertoo se myös jotain.

Tuossa voisi olla oma mielipiteeni. Tietenkin saat kattavamman raportoinnin, mikäli postaat

:kuvia:

Jos ostat halvalla, säästät rahaa. Vrt: Säästät rahaa, jos ostat halvalla.
Pitää myös miettiä, voiko rahaa säästää muilla tavoilla, kuin ostamalla halvalla. Jos halvalla ostaminen on ainoa tapa säästää rahaa, on sanottava "Säästät rahaa, jos ja vain jos, ostat halvalla." Muutenhan ei voi oikein säästää, sillä lineaarisesti nouseva tuotteen arvo halpa->normi->kallis ei sinänsä salli rahan säästämistä, ellei aina osta kallista. Ensimmäistä lausetta rakennettaessa sanojan mukaan halvalla ostaessa säästää rahaa, mutta tämä ei sulje pois muita mahdollisuuksia säästää rahaa. Myös Halpa <-> Säästö, eli ekvivalentti, sillä jos on epähalpaa, on myös epäsäästöä. Halvan ja säästön ollessa totta, seuraa myös totuusarvo 1. Sekotin hiukan pakkaa vielä :dance2:

No kyl miehet on sanon et mul on perse ku rautaa, mut ongelman ydin on se, että ei se oo niin rautaa kuin monien tuntemieni miesten perseet: D Ku mulla ei oo vertailupohjaa millainen on naisen, treenaamaton perse.

Ei roiku, ei sellua, ei löysää, mut silti mietin...

No kyl miehet on sanon et mul on perse ku rautaa, mut ongelman ydin on se, että ei se oo niin rautaa kuin monien tuntemieni miesten perseet: D Ku mulla ei oo vertailupohjaa millainen on naisen, treenaamaton perse.

Ei roiku, ei sellua, ei löysää, mut silti mietin...
:kuvia:

Back
Ylös Bottom