Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tulipa mieleeni että missä on legendaarinen tarina urheiluhullujkl:n unelmanaisen metsästyksestä sinisissä shortseissaan? Nauroin joskus itseni aivan tärviölle seuratessani kyseistä ketjua, mutten löydä sitä enää mistään. :(
maksat vaan vipit ja odottelet, että ne tulee voimaan ;)thejoppe89 sanoi:Mistä saa halvalla strobovalon? Kotikäyttöön, olkkariin. 30e on jossain Mulletoi.comissa näkynyt.
Voi kökkö. On taas tosi typerä kymysys, mut miten ton Vip emailin saa käyttöönsä?
Halvasta en tiedä, mutta mikset ostaisi hyvää vaikkapa Ljudiasta
Samalla voit ostaa kunnon kotibileisiin vaikka savukoneen
Jos mulle vuokrataan 82 neliöinen kolmio, niin saako siihen asumistukia yhtään, kun olen opiskelija? Ja olen muuttamassa yksin siihen kämppään.
Kävin mittauttamassa hb-arvon: tulos 140. Syön monipuolisesti ja lihaa menee päivässä n. 400-500g. Tänään esim. kalaa 100g ja nautaa 400g. Juon päälle litran maitoa päivässä (maitoa aina safkan kanssa), joten voiko se vaikuttaa raudan imeytymiseen ja sitä kautta kohtis huonoon hb-arvoon? Lisäks oon treenannut aika paljon viime aikoina (lenkkii n. 3 kertaa viikossa ja punttia 2-3 kertaa), joten missä määrin tuo voi vaikuttaa hb-arvoon plasman lisääntymisen ja laimentumisen kautta? Onko lisäraudan käytöstä haittaa jos vetää esim. Obsidian nappeja kuurin, napeissa on 100mg rautaa?
Ööö.. Tyhmä kysymykseni: Missä maailmankaikkeudessa tuo on huono tulos?
Niin ja vastaus kysymykseesi. Kyllä, tuo maito estää huomattavassa määrin raudan imeytymisestä.
Ööö.. Tyhmä kysymykseni: Missä maailmankaikkeudessa tuo on huono tulos?
Niin ja vastaus kysymykseesi. Kyllä, tuo maito estää huomattavassa määrin raudan imeytymisestä.
Eli voiko tuo hb-arvo selittää tuon väsymyksen, vaikka se nyt nippa nappa tuon alarajan ylittääkin? Ei kai tuo nyt ihan niin mene, että jos hb-arvo on 134 niin on sänkypotilas ja jos se on 135 tai 140 niin kaikki on hyvin eikä hb-arvo voi olla liian alhainen?
Edelleen haluaisin tietää, että kuinka paljon haittaa olisi siitä, jos kokeilen vetää noita rautanappeja, joissa tuota rautaa on tuo 100mg?
muuttuu mustaksi/harmaaksi ja ummetus on mahtava.Miten lisätä vyöhön reikiä kotikonstein? Mahdollisimman pyöreitä siis.
Tähän hätään en saa tollasta käsiini. Tietty voisin mennä naapureilta kyselemään, josko lainaisivat omaansa. Ajattelin lähinnä, josko jollain ois hyvä idea, miten esim. ruuvimeisselistä, neulasta ja pesukarhusta rakennetaan vastaava härveli. Eli, miten mäggaiver ratkaisisi tämän?
Tähän hätään en saa tollasta käsiini. Tietty voisin mennä naapureilta kyselemään, josko lainaisivat omaansa. Ajattelin lähinnä, josko jollain ois hyvä idea, miten esim. ruuvimeisselistä, neulasta ja pesukarhusta rakennetaan vastaava härveli. Eli, miten mäggaiver ratkaisisi tämän?