Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Tuosta vain kerrot auki. Eli otetaan ekasta summasta yksi alkio ja kerrotaan sillä kaikki seuraavien sulkujen sisällä. Sitten otetaan seuraava alkio ekojen sulkujen sisältä, toistetaan sama ja lisätään edelliseen. Saakohan tuosta mitään selvää...
(A+B)(A+CD) = AA + ACD + BA + BCD

No ei vittu tuotahan minä olen tehnyt tässä harjotuksessa jatkuvasti, mutta en tiennyt että se tuolla nimellä :hyvä:

Miks mun jokaisesta t-paidasta venyy kaula-aukko ihan parissa viikossa ihan liian suureksi? Johtuuko se vaan t-paitojen huonosta laadusta?

Lisäksi uutena vartalonmyötäisistä villapaidoista tulee äkkiä sellasia päällä roikkuvia rättejä, eli se joustavuus häviää.. miksi?

Jos on kaksi yhtähyväkuntoista miestä esim cooperissa, mutta toinen on vaikkapa 70kg ja toinen 120kg, niin muuttuuko juoksuero kun alustan kaltevuuskulmaa muutetaan (ylämäki)?

Muuttuuko juoksuero kun alustan kaltevuuskulmaa muutetaan (ylämäki)?
Painavampi joutuu tekemään enemmän työtä päästäkseen samaan tulokseen.

Miks mun jokaisesta t-paidasta venyy kaula-aukko ihan parissa viikossa ihan liian suureksi? Johtuuko se vaan t-paitojen huonosta laadusta?

Lisäksi uutena vartalonmyötäisistä villapaidoista tulee äkkiä sellasia päällä roikkuvia rättejä, eli se joustavuus häviää.. miksi?

Jos käytät huuhteluainetta vaateiden pesussa, niin jätä se pois. Villapaidat pitäisi kuivata vaakatasossa, ei missään roikkuvana.

Voiko tulla enemmän kuin neljä viisaudenhammasta? Ihan kun tuolta oikeelta puolelta ois tulossa viides. Aika kummallista. :D

Kysymyksiä

Hei, olen hakeutumassa poliisiksi ja tiedustelisin, että minkälaisia koekysymyksiä kokeen kirjallisessa vaiheessa on? Vaikkapa minkälaisia kysymyksiä teillä on ollut kokeessa? Tarkoitan näitä esseeaiheita. Olen aika huono kirjoittamaan ja haluaisin alkaa jo hyvissä ajoin harjoittelemaan kirjoitusta, että voisin sitten loistaa tulevassa kokeessa mahdollisimman hyvin. Vastauksia, anyone?

Ps, koululla taitaa nyt olla kokeet menossa - ainakin näin olin lukevinani. Sieltä kokemuksia

Hei, olen hakeutumassa poliisiksi ja tiedustelisin, että minkälaisia koekysymyksiä kokeen kirjallisessa vaiheessa on? Vaikkapa minkälaisia kysymyksiä teillä on ollut kokeessa? Tarkoitan näitä esseeaiheita. Olen aika huono kirjoittamaan ja haluaisin alkaa jo hyvissä ajoin harjoittelemaan kirjoitusta, että voisin sitten loistaa tulevassa kokeessa mahdollisimman hyvin. Vastauksia, anyone?

Ps, koululla taitaa nyt olla kokeet menossa - ainakin näin olin lukevinani. Sieltä kokemuksia

Täältä vois saada paremmin vastauksia, ja aika paljon siellä niitä jo onkin...

http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=25820

Onkohan epäkkäät liian pienet vai liian isot jos kassit alkaa painaa kilometrin jälkeen?
Palstan tuntien täsmennetään että ihan käsissä kannettavista kasseista kyse...:D

Onkohan epäkkäät liian pienet vai liian isot jos kassit alkaa painaa kilometrin jälkeen?
Palstan tuntien täsmennetään että ihan käsissä kannettavista kasseista kyse...:D
Hyvä täsmennys, luin ensin kysymyksen kolmeen kertaan enkä tajunnu yhteyttä..:lol2:

Sulla alkaa siis epäkkäissä tuntua ensin? Jännä, mulla tuntuu olkapäissä.. ja jo paljon ennen kilometriä. Eiköhän siihen vaikuta ihan joku muu kuin sen lihaksen koko. Kestävyydeltähän toi kuulostaa.. Ja jos ne on kovin tukossa, niin varmaan sitä helpommin alkaa painaa, kun veri ei kierrä tuollaisessa staattisessa jännityksessä.

Isoissa kiertää veri vielä huonommin, kai. :) No mulla on pienet joka tapauksessa.:D
Olkapäissä ei ikinä tunnu kyllä vaikka miten kantelis tai roikkuis, äskettäin puusta laskeuduttu...

Huomasin tossa nesteellä olevan hinnasto-taulun, siinä oli dieselin, 95, 99 lisäks Mpo. Mitäs helvettiä se on? :david:

Mopottimeen tai muihin 2tahtivärkkeihin laitettavaa n. 5% öljytettyä pentsiiniä.

EDIT: tämä on siis lähinnä veikkaus koska oletan että Mpo tuossa yhteydessä on mopo, itsehän en mopoa ole viime aikoina käytellyt.

En muista olen kysynyt tätä jo, mutta vastausta en ainakaan muista saaneeni.

Miten elokuvien hevoskaatumiskohtaukset tehdään? LOTR:ssa sun muissa uutukaisissa ne on jo tehty tietokoneella, mutta esim. Conan - Barbaarin myllerrykset pistävät miettimään. Ei kai noissa oikeita hevosia kaadeltu?

Huomasin tossa nesteellä olevan hinnasto-taulun, siinä oli dieselin, 95, 99 lisäks Mpo. Mitäs helvettiä se on? :david:

Mopottimeen tai muihin 2tahtivärkkeihin laitettavaa n. 5% öljytettyä pentsiiniä.

EDIT: tämä on siis lähinnä veikkaus koska oletan että Mpo tuossa yhteydessä on mopo, itsehän en mopoa ole viime aikoina käytellyt.

Oiskohan kyseessä kuitenkin polttoöljy.

EDIT: Ja lyhenne tulee moottoripolttoöljystä

Back
Ylös Bottom