Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Paljos kannattais pyytää korvausta kun henkilö peruutti päin miun auton puskuria? Puskuriin tuli vähän naarmuja muttei mitään pahempaa.

Miksi sun pitää pyytää mitään korvausta? Mun autoon peruutti joku sankari vuosi sitten. Homma meni niin, että vastapuolen (syyllisen) vakuutusyhtiö maksoi koko hoidon ja muutamassa päivässä oli puskuri taas kuosissa ja auto kiilsi sekä ulkoa että sisältä.

Punttisaleilla on paljon olemassa naisten omia vuoroja, onko jossain myös miesten vuoroja? Miksi ylipäätänsä tehdään vuoroja sukupuolen mukaan? :wtf: Naisten vuoroja on melkeinpä jokatoisella salilla, mistä tämä johtuu? Pelkäävätkö naiset jotenkin punttaavia miehiä?

Olen itse nainen ja minua nämä käytännöt hämmästyttävät.

Punttisaleilla on paljon olemassa naisten omia vuoroja, onko jossain myös miesten vuoroja? Miksi ylipäätänsä tehdään vuoroja sukupuolen mukaan? :wtf: Naisten vuoroja on melkeinpä jokatoisella salilla, mistä tämä johtuu? Pelkäävätkö naiset jotenkin punttaavia miehiä?

Olen itse nainen ja minua nämä käytännöt hämmästyttävät.

Tuota samaa olen itsekin miettinyt ja kai sillä jotenkin alennetaan kynnystä naisille aloittaa treenaaminen. Kyllähän me miehet kyylätäänkin niitä +40v naisten selluliittipakaroita jos samaan aikaan satutaan treenaamaan:rolleyes:

Meidän salilla on naisille ihan oma sali ja toinen on sekasali. Toi järjestely kyllä passaa mulle, koska ne lehdenlukijat+kälättäjät menee sinne naisten puolelle, missä on pelkkiä laitteita :D

Viimeksi muokattu:
Miksi sun pitää pyytää mitään korvausta? Mun autoon peruutti joku sankari vuosi sitten. Homma meni niin, että vastapuolen (syyllisen) vakuutusyhtiö maksoi koko hoidon ja muutamassa päivässä oli puskuri taas kuosissa ja auto kiilsi sekä ulkoa että sisältä.

Tommosessa tulee kuitenkin aina lisävaivaa ja ajankulua, mahdollisesti joutuu vuokra-auton hankkimaan päiväksi yms... ja vakuutushan ei korvaa kaikkea joten ehkä siksi kannattaa kysellä lisäkorvausta?

Uskaltaako syödä pekonia jonka viimeinen käyttöpäivä oli 19.9? Paistoin pekonit normaalisti ja vasta pakettia roskiin laittaessa huomasin päivämäärän. Pekoni oli raakana ja paistettuna normaalin hajusta ja tuntusta, paistettuna nuo valkoset rasvakohdat tavallista kellertävämpiä, maku ja haju kuitenkin ihan tavallisia. Tuossa nuo nyt pöydällä oottelis syöjäänsä.

Määrittele tarkemmin? Eli jos vaikka mulla 39 kuumetta ja syön 3krt pvä 800mg niin voiko tuolla määrällä olla normi lämpö? No tiedän että tuo on varmaan yksilöllistä jne.

Liikaa muuttujia tarkempaan määrittelyyn. Riippuu ihmisestä, riippuu taudista jne..

Tarvis nopeesti tietoon jonku elektroniikkakaupan Brysselissä mistä saa halvalla 15-20" TFT-näytön? Kokeilin jo ihan naurettavillakin hakusanoilla mutta ei löydy ...

Minne voi kiikuttaa stadissa vanhan rikkinäisen tulostimen? Ottaako verkkokauppa.com vastaan kun ostaa sieltä uuden vai pitääkö viedä jonnekin kierrätysasemalle?

Back
Ylös Bottom