Muista viivaa aina viimeks käytetty luku yli, niin mee sekasin noi.![]()
nettipankin tunnuslukuja ei saa yliviivata, näin lukee ainakin op:n avainlukulistoissa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Muista viivaa aina viimeks käytetty luku yli, niin mee sekasin noi.![]()
Ihan kiva kun vuokra ja puhelinlasku pitäisi maksaa mut milläs maksat kun nettipankkiin ei pääse

nettipankin tunnuslukuja ei saa yliviivata, näin lukee ainakin op:n avainlukulistoissa
Minä yliviivaan.Yleensähän jos laittaa väärän luvun ni se sanoo et "seuraavan luvun järjestysnumero on 3" tms. mut mulla se ei nyt ole sanonut sitä.
Tai kolmen numeron päässä taitaa olla maksimi, milloin vielä kertoo oikean numeron.Se sanoo tuon vain jos yrität syöttää tunnusluvun, joka on seuraava tai edellinen kuin oikea järjestysnumero. Eli jos seuraava tunnus olisi numero 26 ja yrität laittaa numeroa 25 tai 27 niin sanoo oikean järjestysluvun, jos taas yrität laittaa numeroa 58 niin ei sano mitään. Tällä varmaan yritetään karsia sitä, että kuka tahansa koodit löytänyt saa tietää mikä tunnus on seuraava, vaikka useimmat tosiaan vetävät sen edellisen käytetyn yli.
Aika typerä systeemihän tuo on, mielestäni se randomnumerointi on parempi. Sampossa (ainakin joku aika sitten) on niin, että ensin asiakasnumero + itse valittu koodi ja sitten vielä tuo satunnainen tunnusluku siitä kortista.
Soitan joo asiakaspalveluun huomenna, tänään ei tosiaan ole auki.
Yleensähän jos laittaa väärän luvun ni se sanoo et "seuraavan luvun järjestysnumero on 3" tms. mut mulla se ei nyt ole sanonut sitä. Vänkää vaan että tunnusluku ja salasana ei täsmää. Ja muistaakseni olen tosta kortista muistanut aina yliviivatakin luvut koska edellisessä se välillä unohtui ja sit vitutti säätää niiden kanssa![]()
Mitä järkeä noita on yliviivailla?Se sanoo tuon vain jos yrität syöttää tunnusluvun, joka on seuraava tai edellinen kuin oikea järjestysnumero. Eli jos seuraava tunnus olisi numero 26 ja yrität laittaa numeroa 25 tai 27 niin sanoo oikean järjestysluvun, jos taas yrität laittaa numeroa 58 niin ei sano mitään. Tällä varmaan yritetään karsia sitä, että kuka tahansa koodit löytänyt saa tietää mikä tunnus on seuraava, vaikka useimmat tosiaan vetävät sen edellisen käytetyn yli.
Aika typerä systeemihän tuo on, mielestäni se randomnumerointi on parempi. Sampossa (ainakin joku aika sitten) on niin, että ensin asiakasnumero + itse valittu koodi ja sitten vielä tuo satunnainen tunnusluku siitä kortista.
Olin viivannut johonkin kymppiin asti ja koitin numeroit 11, 12 ja 13. Pankkiin soittamalla selvisi että seuraava luku onkin 15
En tajua miten olen voinut unohtaa yliviivata niin monta lukua välistä... Eikö se nettipankki ilmoita sen järjestysnumeron siihen että mikä seuraavaksi pitäisi siihen näppäillä?Mitä järkeä noita on yliviivailla?
Mä muistan lukeneeni ainakin yhdestä tapauksesta, jossa ihmiseen on osunut meteoriitti. Sen sijaan epäilen, onko koskaan sattunut sellaista, että sängyssä makaavan ihmisen yläpuolelle kattoon on porattu reikä ja kaadettu siitä kaljaa alla olevan suuhun (ainakaan ilman, että sängyssä makaava olisi juonessa mukana). Eli näillä oletuksilla sanoisin, että meteoriitin alle jääminen on todennäköisempää.Kumpi on todennäköisempää, että mun päälle tippuu meteoriitti, vai että mun ollessa sängyssä makuulla, joku poraa kattoon reiän ja kaataa kaljaa mun suuhun?
Tällästä meillä mietittiin eilen illalla :D
Hae/ Haetuta Imodiumia !!!Mitäs kaikkia konsteja on vauhdittaa ripulin aka paskataudin paranemista?
Juuri tästä oli kyse![]()
Niin kuin Ultimecia sanoi, se ilmoittaa vain jos oikea luku on edellinen/seuraava siitä mitä olet koittanut. Eli munkin tapauksessa välissä oli parikin lukua, joten ei ilmoittanut mitään. Kyllä ne kannattaa yliviivata, helpottaa kummasti elämää.
Höh. Typerä systeemi sun pankilla. Ainakin Sampon ja OP:n netti pankki ilmoittaa joka kerta erikseen sen mikä siihen pitää näppäillä, ei tartte viivailla.
:lol2:Suomen Turusta.
Tänään cittarissa bongattu..Onko näitä uusia Otto-lonkeroita musta ja valkoinen jo jossain kaupoissa? Jos on niin minkä ryhmän kaupoissa?