Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Huomenna alkaa puhelinlaskussa uusi laskutuskausi ja huomenna vaihtuu myös liittymä sonerasta saunalahteen niin paljonkohan mahtaa sonera laskuttaa miuta kun on soneran liittymässä puhe- ja tekstiviestipaketit? ei kai ne nyt voi täysiä hintoja ottaa jos liittymä on käytössä huomisen puolella noin 10h?

1) Miten saa vähennettyä kainalohikoilua "luonnollisesti" eli ilman ihohuokosia tukkivia dödöjä?

2) T-paitojen kainaloihin jää hien hajua vaikka ne pesee. Kun ne lämpenevät, alkavat ne haista, mikä luonnollisesti on kiusallista. Miten hajut saa pois?

1) Miten saa vähennettyä kainalohikoilua "luonnollisesti" eli ilman ihohuokosia tukkivia dödöjä?

2) T-paitojen kainaloihin jää hien hajua vaikka ne pesee. Kun ne lämpenevät, alkavat ne haista, mikä luonnollisesti on kiusallista. Miten hajut saa pois?

Ajat ensimmäiseks karvat pois.

Onko joensuussa keskustan lähellä ilmasia ja parkkikiekottomia parkkipaikkoja, minne voi auton jättää huoletta työpäivän ajaks. Urkkatalon pihaan? Vai voiko tonnekkaan enää, minne muualle? Vähän kujilla mihin auton aina jättää :D

pitäisi vähän ehostella vuokrakämppää, josta olen lähdössä. Muutaman listan ja paneelin joutuu maalaamaan valkoisella. Onnistuuko spraymaalilla? Entä kumpi on kustannustehokkaampaa, spray vai pensselillä sutiminen?

Onko joensuussa keskustan lähellä ilmasia ja parkkikiekottomia parkkipaikkoja, minne voi auton jättää huoletta työpäivän ajaks. Urkkatalon pihaan? Vai voiko tonnekkaan enää, minne muualle? Vähän kujilla mihin auton aina jättää :D

Torin parkkiin oon ajanu auton aina kun on ollu siihen keskustaan aihetta jättää auto parkkiin.
Onhan siellä ne mittarit mutta katsoppa niitä autojen ikkunoita, YHDESSÄKÄÄN ei taatusti ole sitä lappua että pysäköintiajasta olisi maksettu, eikä ole kyllä myöskään koskaan sakotettu vaikka on "ns" luvatta auto siinä.

Jos paidat ovat 100% puuvillaa, niin 60-asteessa pesu puhdistaa ne kunnolla. Mahdolliset printit paidoissa tietty kärsivät tästä. Yksi konsti on myös liottaa paitoja ennen pesua haalean veden ja etikan sekoituksessta.

Voi olla vähän outo kysymys, mutta...
Eli viime viikon ke-la ja sitte tänään maanantaina heränny tismalleen samaan aikaan ilman herätyskelloa. 5:57 :D mistäköhän tämmönen voi johtua? nukkumaan mennyt eri aikoihin, herätys arkisin kello 6:00 mutta esim. lauantaina ei...

Voi olla vähän outo kysymys, mutta...
Eli viime viikon ke-la ja sitte tänään maanantaina heränny tismalleen samaan aikaan ilman herätyskelloa. 5:57 :D mistäköhän tämmönen voi johtua? nukkumaan mennyt eri aikoihin, herätys arkisin kello 6:00 mutta esim. lauantaina ei...

Ihan normaalia. Ite heräsin intissä aina 05:50, ja nyt himassakin aina muutamia minuutteja ennenkuin kello soi. Tiedä sitten mistä johtuu...joku "sisäinen kello" tjsp :D

Syntyykö ihminen joko vasen tai oikeakätiseksi, vai onko se opittua?

Mä olen molempikätinen, ja voisin väittää et opittua koska mulla vasemman käden käyttö on luonnollisempaa mut koulussa kirjotin tosi hyvin oikeella.

Edit. tai syntyäänhän on joko oikee tai vasen tai jotain siltä väliltä mut mä opin käyttään oikeeta myös.

Vahingoittaako koiran kusi laminaattia sen enempää kun vastaava määrä vettä?

Varmaksi en osaa sanoa, mutta ainakaan meillä ei ole mitään vaurioita näkynyt, ja tuo vähemmän sisäsiistimpi hurtta on aikalailla pissaillut kuitenkin.

Jos paidat ovat 100% puuvillaa, niin 60-asteessa pesu puhdistaa ne kunnolla. Mahdolliset printit paidoissa tietty kärsivät tästä. Yksi konsti on myös liottaa paitoja ennen pesua haalean veden ja etikan sekoituksessta.

Tai jos kyseessä on ns. tekninen paita, niin ainakin itse pesen 95-asteessa. Niistä ei muuten lähde millään helvetillä se hien haju.

Ainakin ne stadiumin tekniset paidat (stadiumin omatuotantoa) kestää ihan hyvin.

Back
Ylös Bottom