Pitää käydä katsomassa. voi tulla vaan kalliiksi, jos kuluvat nopeasti...
mulla toimii ainakin dressmanilta ostetut "pukusukat", ei purista mistään, mutta eivät myöskään valu.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pitää käydä katsomassa. voi tulla vaan kalliiksi, jos kuluvat nopeasti...
Mun kysymys menis varmaan myös lakipuolelle, mutta kysyn nyt ekaks täältä:
Nykyisessä asunnon 10Mbit nettimaksu 24,90€, ku on määräaikainen soppari. No, ollaan muuttamassa, ja meille väitetään, että joudutaan maksaa loppuaika sopimuksesta täyttä hintaa, koska tarjous oli osoitekohtainen - EI kuitenkaan voida siltikään irtisanoa sopimusta. Eikö mulla muka ole nyt perustetta IRTISANOA sopimusta, koska hinta nousee, jos ne ei suostu laskee hintaa samaan kun aiemmin? :curs:
Tarkistin Soneran sivuilta, ja niiden mukaan uuteen osoitteeseen pitäs saada tarjouksella 27,90€/kk kun on sama nopeus. Mun mielestä niiden pitäs vähintään tolla hinnalla antaa. Broidilla oli sama tilanne ja sille kyl sanottiin asiakaspalvelusta, että on peruste irtisanoa sopimus, kun uuteen osoitteeseen ei voida tarjota samalla hinnalla voimassa olevaa sopimusta. Mietin vaan mitä sanon sille naiselle soneralta, kun se soittaa uudestaan..
Normivahvuinen (~13 %) punkkupullo vastaa noin kuutta alkoholiannosta (= keskiolutpullollista).
Tämä, ja se alkoholi myös pääsee verenkiertoon nopeammin, koska siinä kuudessa oluessa nesteen kokonaismäärä on suurempi.Kiesus. Ehkä sen viinin sitten lotasee nopeammin.
Tämä, ja se alkoholi myös pääsee verenkiertoon nopeammin, koska siinä kuudessa oluessa nesteen kokonaismäärä on suurempi.
edit: Static, onko sulla joku kännin optimointi -projekti menossa siellä, vai mistä näitä kysymyksiä oikein tulee? :D
Tämä selvä, kiitoksia. Seuraavaksi joku termodynamiikan/lämpöjuttujen opiskelija vois laskea kauanko oluttölkkiä voi pitää pakastimessa ennen kuin se jäätyy? Eli jos tölkki otetaan huoneen lämmöstä +23 astetta, laitetaan pakastimeen -22 astetta, ja oletetaan, että olut käyttäytyy kuten vesi (ei huomioida alkoholin vaikutusta), kauanko kestää, että tölkin sisältö olis noin +2...4 asteista? Ei varmaan ole edes kauheen vaikea laskea, mutta itse en lämmönsiirön opiskelusta ollu kovin innoissani, enkä jaksa kaivaa kirjojakaan mistän :hyvä:

Tämä, ja se alkoholi myös pääsee verenkiertoon nopeammin, koska siinä kuudessa oluessa nesteen kokonaismäärä on suurempi.
Sori, nyt ei oo laskettua faktaa, vaan empiriaa.
Sisätilan +22C:stä -18C pakkaseen, niin olut on riittävän viileä tunnissa. Näin siis tölkissä.
Tunnin aikamäärettäkin voi hämärtää
Purat KTM SMC:n rungosta irti katteet, tankin, ketjun, lokasuojan ja valutat öljyt+nesteet ulos samalla, kun lämmität puusaunaa ja paistat uunissa 550g Hornet siipipaloja, niin olut on riittävän kylmä kun loppujen lopuksi saat saunan kuumaksi :D

Olenkin niin kunnollinen nykyään, että juon viinejä vissyn kanssa (humaltumishakuisissa kekkereissä jne., ruoan kanssa ei sotketa. Noilla kuuden euron valkkareilla ei yleensä ole sitä pilaantumisvaaraa).
Millaset sähköjohdot ovat Kiinasta ostetusta elektroniikasta, käykö suomen pistorasioihin?

Ihan on kiinalaisessa elektroniikassa suomalaiset pistokkeet vai pitäiskö paremminkin sanoa että suomessakin ihan kiinalaiset pistokkeet![]()
Näyttäisi Alopecialta.Uusimmassa Veikkaajassa oli juttu Teemu Wirkkalasta. Jutussa mainittiin, että sairaus vei Teemulta lapsena hiukset päästä. Olisiko jollain tietoa, että mistä sairaudesta on kyse?
Kiinassa käydessä vastaan tuli noin 3 eri pistoketyyppiä..
Kiinassa käydessä vastaan tuli noin 3 eri pistoketyyppiä..