Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Työkkärin sivuilta kannattaa katsella paikkoja, mutta kannattaa kysellä töitä myös jostain vuokratyövoimaa välittävästä firmasta. Noihin vuokratyövoimaa välittäviin paikkoihin kannattaa jättää hakemus, vaikka nettisivuilla ei olisikaan yhtään sinulle sopivaa työpaikkaa avoinna. Suurta osaa noiden työpaikoista ei nimittäin ilmoiteta missään, vaan työntekijät valitaan hakemuksen jättäneistä.
BTW, mitenkäs tuonne Saarioisiin otetaan porukkaa töihin? Tuttu haki sinne pari vuotta sitten, kun taisi olla nettisivuilla ilmoitus. Palkka on ainakin kova kun oikeaan aikaan tekee töitä (lähinnä viikonloput).
Onko jollain kokemusta tuosta?

Pakkolomalle?

Olen irtisanoutumassa nykyisestä paikastani ja pitämättä on 1vko kesälomaa, tulevan talven talviloma, sekä pari viikkoa kertyneitä. Is-aika on sen kaksi viikkoa, niin voiko pomo pakottaa minut pitämään esim. toisen viikon lomana vai voinko vaatia ne rahana kokonaan?

Missä leffassa yritettiin murhata presidenttiä jollain pommilla, ja murhakeissi selvitettiin yleisön kuvaamilla pätkillä. Ei kovin vanha leffa.

Saapuukohan paketti perille, jos tilaan omalla nimellä jotain vanhempien osoitteeseen? Kysyn ihan siksi että olen kohtapuoliin muuttamassa (ja asun tälläkin hetkellä siis muualla), ja tilaamassani tavarassa toimitusaika on useita viikkoja, joten helpointa olisi pistää porukoiden osoite tilausosoitteeksi.

Tarkastavatko Itellalla noita vastaanottajan nimiä ollenkaan, että osoitteessa asuu senniminen henkilö kenelle paketti on osoitettu?

No ei. Olen tilannut seksikaupasta Mörkö Kulli nimellä eikä ollu mitään ongelmaa, paitsi vähän hävetti hakee postista paketti...

Kiitti Art2.

Toimiiks rock band (1) rummut ja kitara tos GH:WT , kun siinä paljon paremmat biisit, jos toimii niin tarviikse mitään erikoista? itel ei oo sitä nettikaapeli eli nou nou live

Viimeksi muokattu:
Back
Ylös Bottom